1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion: Technische Problemen / Bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 27 mrt 2006.

  1. NetworX

    NetworX M-Gaming / NDS-PSP

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Godverdomme.. Speel dit spel op een normale TV (dus geen HD oid) en krijg verdomme allemaal zwarte ruis als ik aan het spelen ben. Echt onwijs vaag.

    Heb de instellingen al veranderd naar 60hz Pal, maar heb het probleem nog steeds. Heb het op alle 3 mijn tv's geprobeerd, maar hij doet het nergens goed op. Ik weet zeker dat 2 van de 3 tv's 60hz ondersteunen, aangezien ik ook gewoon Metroid Prime 2 (kan alleen in 60 hz) en Super Mario Sunshine in 60hz mode kan spelen.

    Iemand dit probleem ook met de Xbox360 versie? En zo ja, hoe kan ik het oplossen.

    :confused:
     
  2. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan dat ja ? dat probleem van networx.
    Ik krijg hem ook binnenkort en ik heb ook geen HDtv ik heb wel een normale tv die pal 60 ondersteund.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2006
  3. dikkiedirk

    dikkiedirk Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat deze game was uitgesteld om de bugs er uit te halen. Het lijkt mij meer een politieke beslissing, en hebben we gewoon de versie gekregen die in December als klaar was. Wel jammer.
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, ze hebben tot 3 weken voor de release de level of detail e.d. opgekrikt. Daarom was er ook nooit geen officiƫle releasedatum, ze waren immers nog druk bezig om alles te polishen en hadden geen idee wanneer Oblivion klaar zou zijn. Neem nu Morrowind en GOTY voor xbox, daar zit een jaar tussen en in de GOTY edition zaten nog steeds een paar bugs. De games zijn gewoon zo groot. Er is geen tijd om alles tot in de puntjes te testen.
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb ook een lekkere bug ik zal de dark brotherhood huisje enteren doe dat.

    En staat boven auto-saving in 1 keer loopt ie vast, kan niks meer.

    Ben dus nu alles kwijt want als ik load zit ik nog steeds vast heeft me veel moeite gekost ik was lv 15....

    Iemand enig idee hoe ik dit weer goed krijg zonder dat ik weer opniew moet beginnen want ik ben hier best wel pissed om.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2006
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer even je 360 te rebooten, misschien heeft het wel met de cache te maken?
    Als dat niet lukt...jammer. Zoveel mogelijk save files houden is de oplossing om zo'n dingen tegen te gaan.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    -_- damm nou`ja straks nog ff proberen zijn er nog meer opties.

    Eigenlijk geen zin om alles weeer over nieuw te doen atm maar`ja als het niet wil begin ik wel weer opnieuw op xbox-live night.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2006
  8. Candyman

    Candyman Guest

    Een vriend van me had precies het zelfde bij het spelen van Oblivion. Hij had allen stekkers even opnieuw erin gedaan en hij deed het weer en hij heeft er geen last meer van gehad. Ik heb nog geen last bij het spelen van het spel, hij lijkt alleen een beetje op een stofzuiger maar daar let je toch niet op. Hebben jullie de problemen pas gekregen in verloop van het spel:confused:
     
  9. Candyman

    Candyman Guest

    Gewoon om de 10 min save :9. Ik ben denk ik een beetje een watje ik zit al in de 100 saves :cool:
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Even proberen ik zeg zo wel of hij het doet ...

    Het werkt niet, ik kan alleen rond kijken das alles.... en op B drukken maar voor de rest doet hij ut niet :mad:.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2006
  11. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    En als je dan opnieuw saved en die laad?
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    JA ook geprobeerd ja, dacht al dat dat misschien zou werken niet dus...
     
  13. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Behoorlijk ***. Maar als je op B kan duwen, kan je dan ook naar je map? Zoja, Probeer ergens heen te gaan met Fasttravel:confused:
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan rondkijken...dus de game crasht niet direct? Probeer te fasttravellen naar een andere locatie, misschien crasht hij dan niet.
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit in een huis das ut ergste............
     
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Check dan eerst maar even je controller. Als je beweegt, crasht de game...eum ok.
     
  17. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi!
    Er gebeuren bij mij een aantal rare dingen tijdens het spelen van Oblivion en ik hoopte dat iemand mij hier even mee zou kunnen helpen.

    De game crashed namelijk ontzettend vaak, net als bij een paar andere mensen hier op het forum hebben geschreven, alleen bij mij is het echt te erg.
    Ik heb de clear-cache truc nu enkele keren toegepast, maar het lijkt dat hoe verder ik in het spel kom, hoe vaker ik vastlopers krijg bij laadschermen, en het inladen van terrein.

    Ook viel het me op dat ik wel erg veel pop-up heb. Ik zie andere mensen op forums posten over dat gras ed, maar ik heb complete heuvels die van low-res naar high-res textures poppen met een hele zooi bomen, en af aan toe ook complete huisjes en/of ruines. Hier ben ik wel een beetje bezorgd om, omdat ik dit soort dingen nog nergens heb gelezen.

    Ik zit er nu iig ongeveer een uur of 30 in en heb zo'n 8 a 9 freezes gehad.
    De 360 heb ik vanaf launch en speelt de rest van mijn games prima af (met 1 freeze bij Ghost Recon daargelaten).

    Hoop in ieder geval dat iemand mij kan vertellen dat ik me geen zorgen hoef te maken, want ik knijp em wel een beetje!
     
  18. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt iig alsof je echt opnieuw moet beginnen, vrees ik. Normaal gesproken als ik vast zit achter een steen of iets spring en sla ik me een eind weg en vaak kom ik dan wel los, maar bij jou kan niks meer? Quiktravel kan ook niet, dan moet je opnieuw een chara maken...

    Succes!
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou`ja lekker is dat dan maar`ja dan maar weer overnieuw atm heb ik er gewoon geen zin in zie wel wanneer ik de draad weer op pak.
     
  20. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat dat echt rot is, maar geloof me: elder scrolls 3 op de xbox was nog veel erger :) die game zat echt tot de nok toe gevuld met bugs. Dat je bv een kerel doodmaakte die je later (20 uur later ofzo) nodig had voor een quest... en de NPC's blijven dan maar volhouden dat ie leeft.
    Dan is Oblivion beter, maar dat van jou is echt een geval apart. Springen ed al geprobeerd?

    Heeft overigens nog iemand een antwoord op mijn vraag? :)
     

Deel Deze Pagina