Ik vind het jammer dat die Start Button niet is mee gepaint. Ok je weet dan wel waar die startknop zit maar of het mooier van wordt, vind het persoonlijk niet mooi.
wat heeft dat er nou mee te maken???? ze konden op ze minst die startknop ook doen hé al is het maar een stukje folie erover. Ik gebruik zelden of nooit die knop, altijd starten met de controller
dus als ik het goed begrijp : koop een game bij frs o.a. cod2 en je krijg een cod2 facelplate? @metal mark :het is me gelukt hoor die faceplat er af te krijgen
nee: koop een game van activision en kies je faceplate van Quake IV- of een Call of Duty 2-thema. Je krijgt er eentje tijdens die periode in maart (3 weken) bij aankoop van een van deze spellen: GUN, Tony Hawk's American Wasteland, Call of Duty 2 en Quake IV. Enkel in de FreeRecord Shop!! Dus je moet niet perse COD2 kopen om die COD2 faceplate te krijgen...
Mensen, ga nu snel naar de freerecordshop want ze zijn er. Ik heb hem vandaag gehaald maar omdat ik al een chrome faceplate van teamextender heb gehaald, heb ik hem op marktplaats gezet yep
Hoe gaat dit nu dan? Moet ik een game kopen van Activision, of kan ik ook gewoon vragen of ik er een mag hebben (desnoods een vergoeding betalen)
Je moet er 1 kopen en dan pas een faceplate, dus geen BS dat je bij de launch de game had gekocht en daarna nogeens de faceplate eisen
Kan iemand lijstje maken van alle totzover gereleasde activison games Ik zou het doen als ik morgen geen schoolexamen had @Error uit kamperland das dichtbij
No problemo Cod 2 Quake 4 Gun Tony Hawk's Amerikan wasteland 2 Meer weet ik er niet maar volgens mij zijn er ook niet meer_0/
Whaha dankje jah ik zogt eigenlijk naar oblivion of naar battlefield 2. Maar helaas geen van beide is van activison. Mare nogmaals bedankt!
mensen ik ben van plan om G.R.A.W. te gaan kopen maar daar krijg je natuurlijk niet zo'n mooie faceplate bij dus als ik nou eerst eens cod2 koopt en dus die faceplate erbij krijg, als ik em dan de volgende dag terug breng en dan inruil voor G.R.A.W. weet iemand of je dan ook die faceplate weer moet inleveren?
volgens mij kan dit wel, je hebt toch altijd domme blondjes daar achter de kassa je kan ook graw van mij kopen 2 x in mn 360 geweest 45 incl XD
ff voor degene die al een acivision titel gekocht hadden voordat de actie dr was.. voel je niet genaaid, hier in leiden kan je gewoon het spel meenemen en bon datr je hebt gekocht bij frs dan krijg je hem alsnog