Als Agamir weg gaat, dan ga je over in sneak-mode(ik ben ook een vechter), als je binnen bent dan blijf je ook in sneak-mode, als je dat boek hebt dan ga je naar buiten nog steeds in sneak-mode, en als het goed is wordt je dan niet gepakt, zo heb ik het tenminste gedaan.
Quest Name: Caught in the Hunt Doel in het kort: In 1e instantie moest ik een gast spreken over een vermiste man. Die zei dat als ik ergens in een ruine een Axe voor hem zou halen hij me zou vertelllen waar die man was. Dus ik kom aan bij de ruine blijkt het een val te zijn. Ik moest in de ruine eerst 2 hunters verslaan. Met hun sleutels naar een andere kamer gaan, en dan de 3e verslaan. Met zijn sleutel zou ik naar buiten kunnen. Probleem: Alle 3 de hunters heb ik verslagen. Maar als ik naar buiten ga dan sta ik vast in de deur... De enige toetsen die nog werken zijn start en het indrukken van de beide pookjes. Wanneer ik zonder de laatste sleutel naar buiten ga is dat geen enkel probleem zelfs niet als ik de laatste hunter verslagen heb. Ik hoop dat iemand weet wat hier tegen te doen is aangezien ik geen saves heb van voor de quest (TIP: Meer dan 1 save gebruiken )
Ik heb een vraag. Ik ben een vampier, maar dat wil ik ni! Nu heb ik ergens hier gelezen dat je de cure-vampier quest moet doen, daar ben ik nu mee bezig... maar daarvoor heb ik 5 Grand empty soul gams voor nodig! Weet iemand waar ik die kan vinden of goedkoop kan kopen? ik heb egt dringend hulp nodig
Zit met precies hetzelfde probleem, als je niet weet wat deze quest is, je krijgt hem als je in 't kasteel van Chorrol met de lady gaat praten (ze moet je wel eerst vertrouwen) . Iemand enige idee? Ik heb ook het schilderij en de verspullen gevonden, maar verder kom ik niet. Bij het schilderij kun je op 'activate' klikken maar er gebeurt verder niets (heb gehoord dat je in sommige schilderijen kunt) . Iemand enig idee?
hey ik ben bij een quest (mainquest dacht ik) waarbij je een deadra artifact moet geven aan die zoon van die dooie koning. ik moet dan die skeleton key geven, krijg ik die dan ook weer terug of ben ik die dan voor altijd kwijt??? of moet ik wat anders zoeken??
Ik ben bij een quest waarbij ik vissen moet zoeken voor iemand net buiten de impirial city, alleen het groene pijltje wat me laat zien waar ze zijn kloppen niet. KAn iemand me hierbij helpen?
Ja die vissen zitten er wel, maar dan moet je zelf eff zoeken onder water...ik kan ze wel vinden maar ik kan ze niet vangen...die beesten kunnen namelijk aardig bijten
Je hoeft niet altijd de pijltjes te volgen hoor...ik heb in een half uur 20 scales verzameld, gewoon wat rondzwemmen in het meer.