Wie weet of de xbox 360 hdd als extra ram geheugen dient.. Ik kan het nergens op het internet vinden dus als iemand hier antw. op heeft. iig b.v.d
nee deze dient niet als ram geheugen ... maar wel als cache (slaat tijdelijk bestanden op) die vaak gebruikt worden .... deze vraag had ook in de algemene thread gesteld kunnen worden
Ok sry.. maar tog ik heb eerst een core system gekocht waar ik spijt van kreeg en heb nu een hdd los gekocht en heb pdz en speelt Egt vele male soepeler dus.. :/? wtfok
Maakt niet uit ... Ik ben blij dat mensen vragen stellen dat heet cache ... hij hoeft niet alles meer van de DVD te laden ... maar slaat bestanden tijdelijk op de HDD op ... de meeste games maken hier gebruik van ... daarom zie je op een geformateerde xbox 360 hdd dat je maar 17 GB tot je beschikking hebt ... de overige 3GB word door het systeem gebruikt
Neen, dat kan alleen op hardware waar de handtekening van Microsoft op staat. De harde schijf en de memory card dus.
7 gigh aan cache vind ik een beetje veel zeker als je er 100 euro voor betaald ze hadden de xbox 360 hdd best 40 gigh mogen maken maarja nu kan er ook wel genoeg op