Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

1. Mijn Xbox360 werkt prima!

70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    mijn xbox360 doet het gelukkig goed nog afkloppen maar hij heeft al heel veel aangestaan en heel lang al. Ook dvd gekeken liep ook gewoon zonder problemen, alleen als ik cod2 aant spelen ben en iemand stuurt game ivite of zoiets dergelijks dan wil die heeeeeel af en toe vastlopen maar dat gebeurt zelden mazzolss

2. Brainsnack

Brainsnack Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    @ Tao Tek: Ik heb een Core systeem met daaraan de HD, een Memory Unit en de Wireless Bridge. Er knippert niets zodanig op de xbox zelf, de ring blijft een iets wazig groen uitstralen in z'n geheel. De x op de joypad is ook groen verlicht en helemaal rond. Ik heb de kabels als eerste gecontroleert, omdat het mij inderdaad doet denken alsof het signaal niet doorkomt doordat er een stekkertje niet goed in zat. Dit bleek dus niet het geval, waarna de paniek pas echt insloeg als een bom!

Wat ik mij wel herinner, is dat ik de xbox niet met de powerknop aandrukte, maar met de open-knop van de dvd-speler. Dat had ik nog niet eerder geprobeerd, maar ik raad het iedereen voorlopig dus af.

P.S.: Hij stond bij mij, tot gisterenavond, vaak en lang aan zonder problemen!

Laatst bewerkt: 30 mrt 2006
  3. Brainsnack

Brainsnack Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem 'm vanavond nog mee naar een vriend van me om te kijken of het aan de tv ligt. Maar de tv doet het verder wel, zowel normaal als digitaal.

Maar ik hoor tot nu toe alleen maar goede dingen over de service van Microsoft, daarom heb ik ook nauwelijks een écht bangelijk gevoel. Wel baal ik enorm, want WTF moet ik nu doen komend weekend 8)

4. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    net een email gehad van MS uit duitsland....xbox 360 nummer 3 is onderweg...ben erg benieuwd.....zat een een nieuw UPS tracking nummer bij....is al onderweg naar Nederland, werken zeker in ploegen daar inclusief nachtdienst !....

5. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Eindelijk me 360 is ook opgestuurt naar Sneek,
    Maar hoe lang duurt het normaal tot je het pakketje thuis krijgt want het is UPS vorige keer deed het ook maar 1 dag dat hij in Duitsland was damn morgen afspraak in Assen komt me 360 morgen wel thuis misschien dan maar kijken of me vader thuis is ofzo die het pakketje kan aannemen...

Laatst bewerkt: 31 mrt 2006
  6. marvoe

marvoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    problemen, zeker, heb ik.

sorry maar microsoft helpt niet echt. (why. bad service)
    heb metteen 4 dec mijn xbox 360 gehaald, en gewoon bij het spelen van dvd's schokkerig beeld. (50 -60 , maakt geen onderscheid)
    ( normale tv met nl subs. )
    raar maar waar, zonder subs geen probleem meer
    wel bekent probleem lees ik op veel sites.

ik bel microsoft en moet me registreren. had geen xbox bij de hand dus ging ik naar winkel.
    winkel: "bij ons duurt het 6 a 12 weken opsturen. je moet microsoft bellen die komen hem halen en dan heb je binnen 5 dagen terug."

1 dag later bel ik microsoft. en ja, eerst registreren.
    ik registreer.

Je raad het al. "we kunnen niks doen en hij wist het probleem". hij wou alleen dat ik registreerde. de *** dus (aan telefoon. microsoft).
    en ik zei " maar ik wil dvd films kijken."
    wat hij zegt . " moet je een dvd speler kopen"
    kunnen we niks aan doen.

Ik terug naar winkel. ja. ja. *** zeg.
    heb ik een nieuwe gekregen (toch goed van winkel).

en ja. nog steeds schokkerend beeld op normale tv als ik nederlandse sub aanzet.

beetje slechte service microsoft

volgens microsoft moet ik een dvd speler kopen, . zal ik ook een game console van concurrent kopen. (sorry but i'am shocked)

beetje raar. Maar het is een bekent probleem en microsoft doet er dus niks aan als het beeld schokt.

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat hebben we net al in een andere thread van je kunnen lezen....doe wat je niet laten kunt, maar gebruik eens op een fatoenlijke manier leestekens in je stukken joh :{ Makes life a lot easier for the people who want to read it :+

8. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    als je een email gehad hebt van dat ie terug onderweg is naar jou, dan heb je ook een tracking nummer staan in die email dat tracking nummer kan je invullen op de website van UPS.COM kan je zien waar je 360 nu is.....de mijn is al in Eindhoven....woon zelf in Breda dus is vandaag nog hier....

9. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    hmm 2 uur s'morgens was hij in HERNE-BOERNIG, DE
    maar nu is het al 8 uur later :+

Edit: oh nee, het is New York Eastern Time :+

10. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    yep die van mij om 02:07 in herne boernig DE, en daarna
    EINDHOVEN, BEST, NL 31/03/2006 6:48 's morgens OUT FOR DELIVERY en bij status staat : In transit
    Verzonden naar: BREDA, NL
    Soort service: STANDARD

dus is onderweg.....hij komt ... hij komt....my precious ! }:]

11. Crist

Crist Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    10 dagen onderweg geweest,
    is uw derde dan al
    pfew, welke garantie heeft MS u nu gegeven dat het deze keer een deftige is?

gisteren voor de eerste maal wat minder tevreden over service MS (probably gewoon pech met dude aan telefoon)
    had dinsdag al gebeld om even te horen hoe het stond,
    en gisteren (dus 2 dagen later) nog een keer,
    antwoord van die kerel op de beleefde vraag of er al nieuws was: nee hij is nog altijd in duitsland, en je moet niet elke dag zitten bellen...
    deuh als ik 600 euro uitgeef, heb ik toch op zen minst het recht om een keer te bellen :)

12. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    of het zin heeft om steeds te bellen weet ik niet, in ieder geval weten ze wel dat je "op de zaak" zit en niet zal rusten tot je een goed werkende 360 terug hebt, het is niet jou fout dat je ook maar een keer belt , laatstaan 3 of 4 keer belt, MS had gewoon een goed werkend 360 console moeten leveren klaar !

bij mijn vriendin (ik kan niet altijd bellen want werk in ploegen) hebben ze het tot 2 keer toe geflikt om de verbinding te verbreken toen ze naar de leidinggevende vroeg ! kijk dat is pas onbeschoft, hetzelfde als je steeds in de rede vallen terwijl je je verhaal aan het doen bent ! ik heb zelfs een keer de telefoon van mijn vriendin overgenomen (toen ik wel thuis was), toen was het in de rede vallen en proberen te onderbreken wel afgelopen ! overigens is tegen desbetreffende persoon ( ik noem geen namen hier, het gaat over diegende die tot 2 keer toe de verbinding verbrak) wel actie ondernomen, dat is mij gegarandeerd ! en terecht ! kijk ik blijf als klant altijd koning, al bel ik 10 keer in een week, ik blijf de klant klaar ! en als ze daarna als er geen telefonische verbinding meer is lopen klagen tegen hun collega's ; "net een zeikerd aan de telefoon gehad zeg....." boeiend, wat ik niet weet wat niet deert....ja toch ???

ik hoef het op mijn werk ook niet te proberen zulke onbeschofte dingen te flikken tegen klanten en dan maakt het niet uit of het een grote of kleine klant is voor mijn baas......

13. Yuco

Yuco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is uiteindelijk toch van kwestie van wederzijds begrip hebben voor elkaars situatie. Voor jou voelt het probleem met je kapotte xbox aan alsof de hele wereld stil staat, terwijl voor een helpdesk medewerker jij simpwelweg nummertje zoveel bent die hij/zij die dag aan de lijn krijgt. Probeer zelf iig rustig en vriendelijk aan de lijn te blijven, zo krijg je uiteindelijk toch meer voor elkaar als dat je gaat lopen tieren en vloeken.

14. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    wederzijds begrip hebben voor elkaars situatie

15. Crist

Crist Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel ik ben het daar niet meer mee eens,
    ik lees onder meer op amerikaanse fora, dat mensen die dreigen met dit en dat, en heel der "scenes" maken en hard kunnen roepen, uiteindelijk meer gedaan krijgen dan mensen die braaf en beleefd blijven.
    Helaas behoor ik van nature tot de tweede soort :)
    Maar als je steeds beleefd blijft bij dit soort situaties schepen ze gewoon makkelijk af...
    Waarom krijgen sommigen in usa al na een eerste replacement al comepensatie games en anderen niet?
    Tja, we moeten inderdaad gewoon geduld hebben...
    Denk dat ik van het weekend braaf my good old NES nog eens ga boven halen, die doet het na al die jaren nog perfect :cool:

16. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook beleefd & redelijk blijven zonder je te laten afschepen ! in mijn geval is het weer wat anders (lees vorige posts van mij in deze draad) omdat het nu al mijn derde 360 wordt en 360 nummer 2 al gelijk stuk bleek te zijn op de dag van aankomst ! bovendien heb ik ook nog 2 schriftelijke klachten ingediend via de officiële xbox website, in respons daarop werd mij een geheel nieuwe 360 aangeboden of mijn aankoopbedrag terug, later bleek dat die persoon die mij dat zwart op wit had toegezegd, dat nooit had mogen doen...kijk dan beland je in een welles/nietes situatie, overigens zit ik hierdoor dus 4 weken zonder 360 console ! er is mij nu wel compensatie in de vorm van een game of accesoires toegezegd, maar geloof me : dit na misschien wel 20 telefoontjes, 2 schriftelijke klachten, toezeggingen van MS die niet uitgevoerd konden worden waarvoor excuses..excuses en nog meer excuses, 360 console nummer 3 ! en door dit alles 4 weken zonder xbox 360 ! en nu nog maar afwachten of 3 maal scheepsrecht is en mijn derde 360 het wel goed doet !! overigens als ik zou mogen kiezen dan had ik nog steeds mijn eerste 360 gehad die het goed bleef doen dan al dit gezeur 2 consoles verder en een gratis game.......maar goed als goedmakertje van hun kant...: PRIMA !

17. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Bij sommige DVD's die ik afspeel loopt het geluid niet altijd synchroon met de film zelf. Heb wel de goeie instelligen bij Audio ingesteld. Als ik het weer opnieuw instel dan ist bij sommige films wel goed maar als ik me xbox weer uitzet dan kan ik alles weer opnieuw instellen en dan werkt het nog altijd niet goed.

18. Dead Worm NL

Dead Worm NL Casual Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,
    Vandaag had ik LAN, Mijn Xbox360 stond stevig en alles was goed aangesloten.
    43 Minuten in de LAN loopt hij opeens vast in Call of Duty 2 en nadat ik hem wou herstarten geeft hij het 3 Rode Led signaal.
    Ik heb alles gedaan wat op Xbox.com staat maar niks helpt, Garantie heb ik ook niet meer.
    Wie weet wat ik kan doen?

- Tim Cottenham

19. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo geen garantie meer dan ? heb je hem zelf geopend ofzo ? dat zou welerg dom zijn....nu ben je in het geval van geen garantie echt genaaid, moet je zelf een nieuwe 360 kopen....ai...ai...

20. Murdock_NL

Murdock_NL XBOX360 User

Leuk Bevonden:
    0
    is dit nieuw ofzo je moet zelf een kartonne doos gaan halen bij postkantoor en zij mailen dan de etiketten naar je mail adres... nog ff vraagje je moet hem zonder kabels versturen maar ik neem aan wel dat groote stroom geval???

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina