Algemene Oblivion helpthread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    @nemsis allebij , het heb met wapens te maken dus daarmee train je dan ook
     
  2. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je dan een huis of veld waar je kan trainen want m'n level blijft op 1 staan.8)
     
  3. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    uhh..
    nou kijk je kan naar de Arena in imperial city .
    of naar de fighters guild
     
  4. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    of gewoon naar buiten en mensen mepppen. of dieren. of wat voor een van de twee (of alletwee) moet doorgaan
     
  5. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    en wanneer gaat je level dan omhoog
     
  6. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    als je genoeg getraind hebt, misschien een idee om het boekje door te lezen?

    tien keer je major skills een level omhoog laten gaan dan level je up
     
  7. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    door te blijven vechten .
    maar eef over mijn vraag het lukt dus echt niet.
    ik kan die ketting niet aan de vrouw een of andre maneir geven.
    ik kan hem niet droppen helemaal nix.
    als je niet weet waar ik het over heb scroll wat naar boven.
     
  8. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet in je stats van je personage hoe ver je bent tot het volgende level, als deze vol is moet je in een bed gaan slapen en als je wakker wordt ben je lvl2. Je kan dan enkele punten verdelen over je skills.

    Edit:ik ben net gebeten door een vampier zoals een droom beschreef. Ik heb al eerder in een dungeoun tegen vampieren gevochten. Wat mij nu niet duidelijk wordt uit de startpost en andere posts is of ik nu nog te genezen ben met potions of dat ik die quest nu moet doen. Ik heb de postieve en negatieve effecten al gehad van een vampier.
    sorry dat ik het als de zoveelste vraag maar het was mij gewoon ff niet duidelijk.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2006
  9. Wongfeihong

    Wongfeihong Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit momenteel vast in een kasteel waar ik een raadsel moet oplossen van het vermiste schilderij en ik wil niet verder gaan tot dat ik deze heb gehaald.
    Op een gegeven moment vind je een schilderij wat verdacht is, daarna voetstappen op een kleed in de eetkamer en wat nu? Ik denk dat die chick het gedaan heeft maar ik moet nog meer bewijs vinden. Ik kan 1 doos in haar kamer gewoon NIET openmaken. En ik denk dat daar het laatste bewijs in zit.

    WHO can help me out, dit begint me te irriteren, ben er nu al een dag naar op zoek.:confused:
     
  10. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet op haar kamer zoeken naar verfgerei
     
  11. Wongfeihong

    Wongfeihong Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    die liggen toch in die houten doos waar die stoel tegen aan leunt?
     
  12. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me helpen..ik zit vast bij de quest the path of dawn.

    ik moet bij de green emperor way en dan bij de imperial tower iets vinden maar ik kan niks vinden daar:{
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zo het merendeel van de posts hier lees dan kom ik tot de conclusie dat antwoorden op veelgestelde vragen vaak simpelweg in de handleiding van de game te vinden zijn. Mijn Gouden Tip (en vooral bij een game als deze) is dan ook : lees het boekje voordat je begint :+

    Het is misschien een hoop werk want er staat best veel in uitgelegd, maar zo heb je de basics alvast in je hoofd zitten voordat je met de game begint. En als je het spel dan eenmaal aan het spelen bent, ga je die dingen tegenkomen en ga je je steeds meer dingen herinneren die je las in het boekje. Veel wordt ook wel uitgelegd in het spel d.m.v. die random berichtjes tijdens het laden, maar eer je die allemaal een keer voorbij hebt zien komen....
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Idd!
    Boekjes lezen zijn juist Cool :cool:!
    Lekker voordat je gaat slapen....
    Appeltje erbij, en lekker in bed het boekje goed doorspitten. En idd, het helpt heel wat, aangezien er goede informatie instaat.

    Je leert er gewoon heel wat af, en je zult dingen lezen die je nog niet wist en best van pas zouden kunnen komen!
     
  15. Wongfeihong

    Wongfeihong Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ondertussen dus nog steeds niet kunnen vinden. Bovendien heb ik nu op gamefaqs gekeken waar de verf specifiek moet liggen. En ja hoor, zoals ik al dacht. Het ligt in het houten doosje wat bij mij niet open kan omdat er een stoel tegenaan leunt. In de kamer van die chick (Chanel).

    Wie heeft dit ook gehad? Want ik heb eerst een verkeerd beschuldiging gemaakt aan die dronken man. Is dit van invloed op de opening van die doos? Het lijkt me sterk.
     
  16. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je die stoel of kist niet aan de kant schuiven als je er tegenaan loopt?
     
  17. Wongfeihong

    Wongfeihong Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee is me niet gelukt. Heb er een bijl en een zwaard op kapot geslagen en tientallen spells op de stoel en kist afgevuurd ^_^
    more tips:)
     
  18. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey m'n strength, endurance en naja eigenlijk alles is flink gedraind, maar na 24 uur slapen is't nog niet weg :{ Waar kan ik me laten genezen? Want ik heb wat NPC's in een kerk aangesproken, maar daar kon ik niks vinden om me te genezen, moet ik een specifieke kerk ergens hebben?
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Kan je niet gewoon disspell gebruiken?
     
  20. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ten eerste die had ik niet op zak, dus 't zou best kunnen, weet ik niet.

    MAAR, ik moest het altaar 'gebruiken' zeg maar, ik dacht dat ik healing van een priester moest krijgen, niet dus!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina