Mages Guild

Discussie in 'Algemeen' gestart door ramon0598, 28 mrt 2006.

1. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Mage Guild in Corrol ofzo gejoint, toen heb ik gevraag wat ik moest doen etc. en moest in dat zelfde huis naar zo'n groen ventje waar ik iets van zou moeten krijgen. (En dan moest ik daarmee een ring vinden ofzo).
    Alleen het probleem is dat ik nu met mijn nieuwe character niks van die kerol krijg, hij zegt alleen dat hij het mij niet kan vertellen ofzo. (En ik kan ook geen geld aan hem geven want hij is al 90)

Iemand idee?

2. ramon0598

ramon0598 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Persuaden tot 100?

3. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon niet Persuaden... Wss was ie dan al 100?

4. ramon0598

ramon0598 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het was maar een idee, ik denk achteraf dat je niet kunt persuaden omdat hij bij dezelfde Guild zit als jij, kan je niet verder helpen.

5. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik meot nu een missie doen met een altaar van de necromancers, wat moet ik daar prcies mee doen, ik snap het niet helemaal, in mijn uitleg staat dat ik daar om een bepaalde tijd (hoelaat staat er niet) moet zijn.

Ik heb trouwens de cave die erachter zit al helemaal uitgemoord en leeggeroofd

Laatst bewerkt: 30 mrt 2006
  6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Er ligt een stuk hout op het altaar dat je moet pakken.

7. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx, ik ga zo even kijken

8. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0

WTF!

heb je ze neit meer op een rijtje chris :D

9. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij plz helpen.
    ik heb de quest finger of the mountain gedaan (die voor chorrel mage guild) en nu wil ik die spell finger of the mountain krijgen. het probleem is dat wanneer ik dit probeer krijg ik finger of the mountain maar doet deze maar 8 damage. terwijl toen ik deze spell haalde voordat ik opnieuw was begonnen deed deze nog 90 damage.
    zou het er aan kunnen liggen dat ik de eerste keer een hoger level had?

10. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik met morrowind ook wel eens gedaan. Soms geeft het een heerlijk gevoel om helemaal met een schone lei te beginnen.

En soms verwijder je ze per ongeluk en dan is het niet meer zo leuk.:mad:

11. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik niet, maar ik heb die quest net ook gedaan. Ik heb dat boek ingeleverd bij de Mages Guild en daarna weer gestolen om aan Earana te geven. Krijg ik nu nog wel gewoon de recommendations van die mages guild?

Laatst bewerkt: 30 mrt 2006
  12. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    ja daar hoef je je niet meer druk om te maken.
    je kreeg em ook als je eerst dat boek aan dat wijf had gegeven en later weer terug had gejat. ik heb et al eerder geprobeert.
    ik hoop maar dat jij wel de juiste spell krijgt want ik weet niet wat er mis is maar ik krijg maar steeds een finger of the mountain spell van 8 damage. terwijl het 90 moet zijn als ik me niet vergis.

13. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net terug naar Cloud Top geweest, en ik heb inderdaad een spell gekregen met Shock Damage 90 pts in 5 ft on target (damage van 90 punten dus inderdaad). Misschien komt het omdat ik meer Welkyns Stones bij me had (ik had er 5 bij me) of omdat ik in een hoger level zit (zit in level 16).

14. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    tja daar zal het wel aan liggen. aangezien ik 7 welkynd stones bij me droeg 8)
    dan ga ik maar ens terug wanneer ik meer experience heb gehaald en probeer een sterkere spell dr op, misschien dat dat ook helpt.
    dan maar eens wat side quests doen zoals meer mages guild recommendations en fighters guild contracts, en natuurlijk ook de arena gevechten.
    ik vermaak me ook wel zonder die spell:D

15. Wongfeihong

Wongfeihong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik welkynd stones krijgen?

en........:)

Hoe trap ik souls als Mage in 1 van die stenen, welke spell/handeling moet ik verrichten?

Merci ^_^

16. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    je kan een shitload aan welkynd stones halen in viverel ofso (ik heb dr zelf ondertussen 8 ). ik heb et over de ruine tegenover de plek waar je voor het eerst buiten de kerkers en sewers komt. op et punt vlak nadat je dus ontsnapt bent uit de gevangenis.
    en er is dr ook een in de mage guild van skingrad geloof ik, of die in vivendel ofso. ik moet die namen nog uit men hoofd leren.\
    i

17. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    je kan die stones vinden in alyed ruins vinden. heb er al stuk of 50

---------

soul trap moet je doen met een soultrap spell. je moet dan die spell op iemand doen en hem dan binnen een bepaalkde tijd killen en dan word de soul getrapt in een soul gem(moet je wel bij je hebben)

---------

ik zit nou bij een quest, vathacan, dan moet je op een pilar een paar spells doen. ik heb er nou drie fire, frost, fortify, nou moek alleen nog damage magicka. alleen als ik zón scroll gebruik dan gaat ie weer diecht.
    iemand enig idee

Laatst bewerkt: 1 apr 2006
  18. D3d287

D3d287 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K ben die recommendation shit aan het doen en ik zit nu in chy nog wat hall ofzow:confused:, en ik moet de ene of andere Falco ofzowiets in de guild vinden maar hij loopt daar niet:confused:

19. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ .N1c3sh1t..# : Je moet voor die damage magicka wel die spell gebruiken die je nu gebruikt, maar als je even naar de spell kijkt dan zie je dat deze werkt op "touch". Ga dus tegen de pilaar aanstaan en dan pas spell gebruiken, aangezien je de pilaar moet aanraken bij deze spell ( touch).
    Succes.

20. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ey Wizz,

Maak je postbus ff leeg...ik kan je niet bereiken ivm FNR3.

mvg
    GSpark

Deel Deze Pagina