Oblivion goodies

Discussie in 'Algemeen' gestart door MiGilleS, 27 mrt 2006.

  1. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    oké (Was dus vanplan om het met jou te gaan doen :D ) noujha dan maar niet ;)
     
  2. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.625
    Leuk Bevonden:
    8.777
    Iemand die quest al gedaan waarbij je die vissen moet vangen voor die kerel die met pensioen wilt? krijg je een sieraad waar mee je onderwater kan ademen. En 4 pt + atlethics maar who cares..onderwater ademen!
     
  3. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een walk over water spel, echt veel en veel veel beter, word je niet steeds aangevallen door irritante vissen
     
  4. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe kom je daaraan???????
     
  5. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten al zo weinig vissen in het water, ik ben blij wanneer ik eindelijk ééntje tegenkom. Hetzelfde geldt voor de mudcrabs, zou het niet leuk zijn als er 20 in één keer op je afkomen...hoef je tenminste niet 10 minuten zonder vijanden rond te lopen.:)
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2006
  6. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.625
    Leuk Bevonden:
    8.777
    maar liggen er onderwater toevallig geen leuke goodies?
     
  7. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb begrepen dat er parels op de bodem liggen, maar heb ze zelf nog niet gevonden.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.422
    Waar spawnen trouwens al die slaughterfish eigenlijk? In het meer achter zijn huis heb ik er maar eentje gevonden. Na een half uur zoeken ben ik toen maar verder gegaan met mijn andere quests....
     
  9. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Er spawnen er inderdaad erg weinig, maar na een half uur rond City Isle te hebben gezwommen had ik 15 scales.
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Na overleg met de Crew is er besloten dat er vanaf nu ook nieuwe threads mogen worden geopend per itemklasse, en hun vindplaatsen. Omdat hier voornamelijk over Items gepraat wordt, kunnen er aparte threads gemaakt worden voor Weapons, Armor, Spell's e.d.

    Een overzichtelijke openingspost is geen vereiste, maar wel zo makkelijk lijkt me :)
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2006
  11. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.625
    Leuk Bevonden:
    8.777
    Hmm idee komt me bekend voor :+ Maar ik heb nu ook de skeleton key echt een superrelaxed ding. Maar ik ben ook opzoek gegaan naar die umbra (iets met een sterk zwaard) Nu heb ik haar gevonden maar dat wicht is echt megasterk. iemand tips? ik ben goed met pijl en boog maar ze komt gewoon te snel op me af rennen en na idd 4 keer slaan ben ik dood
     
  12. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet die quest actief maken! Je krijgt na deze quest wel een handige ring...
     
  13. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je die speciale wapens van mithril kopen? Ik hebt nu toe alleen maar iron steel en zilveren wapens gezien.. ik zoek eventueel ook orcish,elven,dwarvish en glas armour.
     
  14. Dannydeman

    Dannydeman Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ene zwaard van 5560 euro is eigenlijk best wel erg goed, is een Akavari Warblade met vele magische dingen erop, enigste nadeel is dat die redelijk snel leeg gaat.. Ik zit ff te denken waar die ook al weer te koop was, is in ieder geval bij een vrouw en het is haar beste wapen.. Weet iemand welke ik bedoel?

    En in chenodliyl ofzo is een wapen met coole drain magic, kost ook rond de 6000 en heet iets met King erin (ben slecht in namen, sorry :) )
     
  15. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer je moeilijkheids graad is wat lager te zetten. Als je echt graag (makkelijk) wil winnen zet je hem gewoon op het laagste en als je denkt dat je haar bij een kwart ook al aan kan doe je dat. Je past het btw aan door op start te drukken, dan naar options en dan gameplay volgens mij. Mocht je het niet weten ;). Daarnaast kan je ook beter pas in die dungeon gaan als je een wat hogere skills hebt. Dus niet al op level 1 want dan red je het sowieso niet echt makkelijk.
     
  16. Hananas

    Hananas Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Spell Breaker Shield

    Naam = Spell Breaker
    Shield
    Heavy armor = 16 tenminste toen ik lvl 17 was
    Waarde = 16500
    Reflect spell 30% on self

    Je moet minstens lvl 10 zijn voor deze quest !!!!!!

    Ten oosten van bravil als je het meer over gaat zwemmen vind je Silverfish River. Volg die rivier tot je bij Peryite's Shrine aankomt. Daar zie je 5 aanbidders bevroren staan. Loop naar het beeld klik aan en hij begint tegen je te praten. Hij geeft je een quest om de geesten van de bevroren mensen terug te halen uit Oblivion. Als je klaar bent voor de quest klik je weer op het beeld en je kan beginnen. Als je in Oblivion bent moet je op zoek naar die geesten. Vind ze alle 5 en er onstaat een portal naar de normale wereld. Ben je terug in de normale wereld praat weer met het beeld en je krijgt als beloning dit schild.

    SUCCES
    GROETEN,
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2006
  17. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Zifnap : Dat met die vissen is best easy. Activeer eerst de quest zodat die wordt aangegeven op de map, als je dan bij het meer staat moet je naar de groene marker zwemmen. Daar zwemt nl. ook de vis. Heb je de vis gedood dan is er ook weer een nieuwe groene marker. Weer die marker volgen en je vindt vanzelf de volgende vis. Het komt ook voor dat je naar die groene marker zwemt en er niks zwemt, dit meestal savonds. Ga dan gewoon aan de kant staan en laat de tijd passeren totdat het weer overdag is, dan weer groene marker volgen. Zo had ik die 12 vissen in no-time bij elkaar.
     
  18. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zit die man die jouw die vissen missie laat doen?
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.422
    Sodeju. Ik was naar die eerste groene marker gezwommen, maar heb niet de tijd genomen om naar de volgende groene marker te zwemmen. Het was me nog niet eens opgevallen eerlijk gezegd. Vandaar dat ik uren bij de eerste marker heb lopen rondturen haha.....

    Trouwens.... heb een beetje hetzelfde probleem bij het zoeken naar Nirnroots (speciale bloemen); heb er vijf gevonden, maar houdt het bij op. Volgens mij springt de marker bij deze quest niet door, maar ik zal nog eens checken.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2006
  20. Hananas

    Hananas Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon langs alle waterkanten zoeken bij plasjes en bij meren in ieder geval overal waar water is heb je er zo een stuk of 20
     

Deel Deze Pagina