Oblivion goodies

Discussie in 'Algemeen' gestart door MiGilleS, 27 mrt 2006.

  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar moet je niet eens de marker voor gebruiken. Ik heb er nu ongeveer 22 en heb ze allemaal gevonden op de randen van City Isle (buiten de imperial city). Soms liggen er ook aan de overkant de rivier, maar ze zijn allemaal (alleen?) te vinden aan de rand van het water, bijna altijd verscholen achter een rots. Je hoort btw van 10 meter afstand al het geluid van de nirnroot (of wat het ook is).
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2006
  2. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik vond er ook 1 bij die waterput in volgens mij was het Chorrol van de Mage Guild.
    Dat was waar je die ring moet zoeken voor de recommendation
    Ohja, en er is er ook 1 bij het piratenschip bij Waterfront. En ook heel dicht in de buurt bij dat schip bij water achter een rots. (Wat C H i L ook al zei...)
     
  3. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nu 46 nirnroots. Je moet gewoon langs de waterkant lopen en goed in het rond kijken. Zo moeilijk is het niet om er veel te krijgen. Ik moet er nu 14 en dan krijg ik een goede elixir. Daarna moet ik er nog 40 zoeken om een super elixir te krijgen. Damn dat is dan wel weer flink zoeken.

    Ze groeien niet steeds aan of wel?
     
  4. oban lagavulin

    oban lagavulin Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0

    Om de paar dagen groeien ze weer aan......

    Ciao
     
  5. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, bij nirnroots is dat niet het geval.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Interessant, dan moet ik toch eens wat beter gaan zoeken. Wist trouwens ook niet dat ze een speciaal "geluid" produceren?

    EDIT: Ik had het ook kunnen weten. Dat Nirnroot langs de waterkant groeit heb ik ergens in een boek in Oblivion gelezen.
     
  7. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    lol ze groeien idd niet meer aan... alleen ik heb er eerst 10 gepakt en gegevn en toen 20 en nu moet ik er 30 en heb er nu iets van 16 ofzo alleen hoe kan je ooit nog eens 40 nirnroots vinden, (zijn ze daarna op ofzo ??? ) ps als je langs alle rivier(tjes) loopt dan vind je er veel... maar soms loop ik er nog eens dan is er op een andere plek wel weer iets... dus het KAN zijn dat het wel "spawnt".
     
  8. Koert

    Koert Kubus-Biets

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik draag nu het Light Armor van de Dark Brotherhood. Maar Heavy Armor is een van mijn Major Skills. Ik wil liever een Heavy Armor, weet iemand een goede Heavy Armor?
     
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.856
    Leuk Bevonden:
    9.242
    Versla umbra en je krijgt een goede heavy armor boots moet je er zelf bijzoeken geloof ik.

    Bij de dark mother in haar tombe.

    bij de unfriendly competition missie op het einde kan je een orcish armor krijgen
     
  10. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    als je umbra verslaat heb je een heel EBONY armor, met boots, dat is de enersterkste na de daedric, en dan heb je ook dat sword
     
  11. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.856
    Leuk Bevonden:
    9.242
    met boots? die zal ik dan wel verkocht hebben :)
     
  12. Koert

    Koert Kubus-Biets

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Die set heb ik... Maar ik vind hem zwaar klote. Je loopt echt 0,0001 km/u daarmee.
     
  13. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    maar hij is wel gruwlijk kwa looks, en hij is super sterk, en als je zo langzaam gaat kan je meschien beter light armor doen omdat je haevy dan niet als major heb
     
  14. Koert

    Koert Kubus-Biets

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Heavy heb je dan gewoon nog steeds als Major. Ik moet dus eigenlijk sowieso een Heavy Armor hebben.
     
  15. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.856
    Leuk Bevonden:
    9.242
    horse armor is te downloaden vanaf marketplace wel betaald...
     
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de ene kant lijkt 2,60 $ weinig, maar je krijgt maar 2 horse armors...steel en elven.
     
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.856
    Leuk Bevonden:
    9.242
    Ik weet ook niet hoe sterk het is. Is het wel nodig? bij mij is er nog geen een paard dood gegaan. Maar ja ik heal mijn paarden ook vaak. Wordt je paard er langzamer van?
     
  18. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb scheit het wordt wel een keer gratis... (ps op de pc is altijd alles gratis en op xbox moet je daar verdomme vooor betale :confused: blijf ik een microsoft actie vinden...)
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ring of Perfection

    Constant effect: Verhoogt al je attributes met 10 pt

    Hij is te vinden in 'Moss Rock Cavern', een necromancer cave net boven de Roxey Inn. Boven de Imperial City, rechts van Ayleid ruine Sercen en net boven Ayleid ruine Vilverin, waar je voor het eerst het daglicht zag in het begin van de game. Voordat je de cavern binnengaat moet je even naar de Roxey Inn gaan omdat je daar een quest krijgt die gekoppeld is aan de cave. In de hoofdkamer zal je de ring vinden in een hard locked chest.
     
  20. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb intussen aardig wat leuke ringen

    -8% frost chield shield on slef constant effect

    -Waterbreathing on self constant effect

    -Fortify blade skill 5+
    Fortify block skill 5+

    -Chield 18% on self

    En nog een paar

    Edit:

    Ik heb een goede kaart gevonden! Hier staat elke dungeon en kampen enz. op! Als je iets vind kan je even naar deze link gaan http://random-m.com/images/837013280_OblivionMapWIP.jpgen dan even aankruisen waar het licht. Dat is wel zo makkelijk denk ik!
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2006

Deel Deze Pagina