Vandaag was ik dus lekker Kameo het spelen. Ik had net de eindbaas (Thorn voor de kenners) verslagen en keek naar het eindfilmpje. Op een gegeven moment bleef het beeld stilstaan, de Xbox ging rare geluiden maken en na een paar seconden kreeg ik de mededeling "The disc may be dirty or damaged". Geen probleem, gewoon ff schoonmaken er weer erin doen, dacht ik. Maar toen ik hem er weer in deed, startte de disc helemaal niet meer op! Daarna heb ik de 360 nog een paar keer gereset en de disc schoongeveegd, maar geen resultaat. Toen heb ik de disc eens goed bekeken en zag ik dat er een scheur in zat. Vanuit het midden, ongeveer 2 cm richting de buitenkant. Nu ga ik altijd goed om met mijn spellen dus zo kan het niet gebeurd zijn, kan het dat de xbox dit gedaan heeft en hebben meerdere mensen dit probleem gehad? En kan ik Microsoft bellen en een nieuw exemplaar vragen? Ik heb het spel tweedehands geruild dus heb geen bewijs van aankoop, zou dit een probleem zijn? Alle hulp wordt op prijs gesteld!
Het ligt aan het doosje, ik heb het ook bij Kameo gehad en heb een nieuw exemplaar van GCShop gekregen. Heb nu altijd mijn spellen in CD-Hoesjes.
Probleem is bekend, dit heeft waarschijnlijk te maken met de doosjes en het 5 hoekige rondje in het midden van het doosje. Volgens mij kan je wel om een nieuw spel vragen bij Microsoft want dit probleem is algemeen bekend. Als je nog meer wil vragen moet je maar even hier naartoe gaan. Dan kan je zien dat je niet de enige bent met dit probleem.
Het doosje heeft alleen niet zo'n 5 hoekig rondje in het midden, maar meer de vorm van een Jin Jang teken... Tevens heb ik de game geruild met iemand op Marktplaats, en heb dus geen bon of afschrift, zou dit wat uit maken...
Als je echt zeker wilt zijn, zul je hem dus blijkbaar in een andere hoes moeten doen... Echt belachelijk dit, moet nieuwe hoezen gaan kopen zodat mijn spellen blijven werken...
@ Dutchforce, Het probleem zit em inderdaad in de verkeerde DVD doosjes. Ik heb hetzelfde probleem met Call of Duty 2 , die heb ik in de prullenbak moeten gooien.
serieus dit moet toch niet kunnen, stelletje sukkels die zon doosje maken en vast niet zelf gebruiken
@ WardNL: heb je wel een nieuwe gekregen dan? Tsja het zijn of de doosjes, of de kunststof waarvan de dvd's zijn gemaakt is van slechte kwaliteit ofzo...
Ik heb deze titel maar ff aangepast aangzien dit niet alleen op 1 spel van toepassing is en blijkbaar zitten mensen nog met vragen.
Ik heb dus net Microsoft gebeld en die zeggen dat zei er niks aan kunnen doen, het moet allemaal via de winkelier geregeld worden. Heb ik dus helemaal niks aan, want ik heb het spel via Marktplaats gekocht en heb dus geen bon die ik aan een winkelier kan laten zien. Het ziet er naar uit dat ik kan fluiten naar een nieuw spel... Of iemand moet nog een factuur van Gcshop of een andere winkel hebben waar ze Kameo gekocht hebben en die aan mij moeten geven.