Vampire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 2 apr 2006.

  1. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoe doe ik dit???
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Mensen gaan slaapen en als ze op hun bedje liggen loop erheen en je krijgt 2 opties feed/talk dan doe je feed... klaar... (je krijgt ook direct te zien of je nog meer moet of dat je honger nu weer goed is)
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2006
  3. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    aa oke ik zal eens proberen, bedankt
     
  4. Koert

    Koert Kubus-Biets

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Gems 2 tot 4 heb ik al eens eerder gepakt en heb ik gebruikt. Dus weet iemand er nog 3?O-)
     
  5. diehard[NL]

    diehard[NL] Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb veel gelezen dat je alle mage guilds moet afgaan, daar verkopen ze die gems...ik heb die bij de arcane university volgens mij namelijk ook al een keer gejat.
     
  6. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Wel naar, ik had dus nooit door dat ik besmet was xxD En ik wil helemaal geen vampier zijn. Nu moet ik dus een hele Q doen om het ongedaan te maken :mad:
     
  7. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoor wel érg veel negatieve reacties op vampires. Als je skill als thief goed is, zou ik het juist leuk vinden. Je krijgt een flinke boost in je skills en het is leuk om mensen te bijten. :9 Enige probleem bij mij is dat ik er niet goed in ben en ik dus weinig mensen kan bijten. Gevolg is sunburn en geen gesprekken met de NPC's waardoor ik ook niet meer in de arena kan vechten bijvoorbeeld.

    Handige guide trouwens! Kan ik eindelijk er vanaf komen en het zonlicht weer is zien. Ik word zo depressief van de nacht. :p Kleine tip lijkt me wel om eerst een tempel of shop met potion for disspell te vinden waar je fast travel naar kunt doen, voor het geval je weer gebeten wordt.
     
  8. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Als Thief heb ik er idd wel voordelen van, maar ik heb geen zin om elke nacht iemand te moeten bijten XD
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Die sunburn ofzo kun je verkomen door gewoon mensen te bijten en daarna te gaan slaapen je krijgt je droom te zien en waarschijnlijk (bij mij) heb je geen sunburn meer.

    Wel is het zo je zult niet je extra vamp skills (zoals vampire charm etc) kunnen gebruiken ^^.

    Voor de snelle dorstlesser: Ga in guilds (join ze) en wacht tot het nacht is en zuig ze leeg of ga gewoon zwerver leegzuigen. (er zijn er een paar waar de thiefes guild mensen zoekt)
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2006
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Een vraagje, als je bijvoorbeeld in een mages guild iedereen leeg zuigt,(en je hebt daar je recommendation nog niet gehad), kan het dan zijn dat je nooit meer je recommendation krijgt daar,aangezien je iedereen daar veranderd hebt in vampier. Of werkt het zo niet...?
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou ik heb nog niemand van die guild als vampier zien rondlopen...
     
  12. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bezig met die quest om de vampire cure te stoppen.
    Ben dus eerst naar die heks gegaan langs die rivier, en heb er daarna mee gepraat. Nu moet ik 5 Grand Soul Gems aan haar geven, weet iemand waar ik die kan vinden, en of ze ook gestolen Grand Soul Gems accepteerd?
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Bij mage guilds kun je ze ook wel gewoon oppakken zonder dat je ze steelt.
     
  14. zijky

    zijky Sniper

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    maar als je vampier bent en je drinkt geen bloed ga je dan dood ?
    btw.. ik heb een dark hand pak aan en heb geen last van de zon als vampier
     
  15. Hananas

    Hananas Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok nou hier komt ie dan nog 1 keer in het nederlands voor de dummies:
    Als je het zelf uit wil zoeken kijk dan niet als je het wel wil weten highlight de tekst dan.
    Alles staat hier beschreven in NL.




    Quest:cure for vampires


    De eerste stap is met Raminus Polus praten over het tegengif. Je kan hem vinden in Arcane University in Imperial City. Hij zal je doorsturen naar Count Hassildor. Hem kun je vinden in Skingrad. et zijn stuard, en uiteindelijk zal hij met jou praten. Hij zal je vertellen dat zijn vrouw en hij ook vampier zijn, en dat hij ermee leerde leven maar dat zij dat niet kon, en zij daarom nu in coma ligt. Hij heeft het tegengif nodig om haar wakker te laten worden. Daarna verteld hij dat vroeger een paar heksen de formule wisten en dat daar misschien nog een van leeft.


    Je kan haar vinden langs de Corbolo River, die ten oosten van de Imperial City ligt. Voor ze je helpt moet je eerst wat voor haar doen, ze wil 5 empty Grand Soul Gems hebben. Je kan deze vinden in elke guild, elke mage guild heeft er tenminste 1.
    Je kunt ze kopen voor rond de 200 tot 300 of je kan ze stelen. Als ze niet te koop zijn feed dan 's nachts en ga gelijk naar de verkoper toe zorg dat ze een goeie indruk van je heeft en dan zal ze de gem wel hebben. Je kunt natuurlijk ook gaan zoeken in caves en forten maar dit is de makkelijke manier.

    Ga nu terug naar Melisande en lever je soulgems in. Je bent nu nog niet klaar want hier komt je volgende opdracht. Om het drankje te maken moet je de volgende ingredienten verzamelen:
    6 garlic cloves
    5 nightshade leaves
    2 bloodgrass shoots
    het bloed van een Argonian
    en vampire dust van de vampier Hindaril

    hieronder is waar je ze kunt vinden.

    garlic cloves:
    Veel alchemie shops, inn's en mages guilds hebben ze. Je kunt ook trosjes vinden in de kelders van sommige huizen in Skingrad.

    nightshade leaves:
    Deze zijn het makkelijkst te vinden in The main ingredient shop in Imperial City. Als ie er niet genoeg heeft kom je later terug en dan heeft ie ze wel weer.

    bloodgrass:
    Dit kun je in bijna alle ingredient shops kopen. En als je ze zelf wil halen ga even een Oblivion gate binnen en binnen 10 seconden heb je het en kun je weer terug.

    blood of an Argonian:
    Je krijgt hiervoor een speciale dolk. Voor degenen die dit niet weten, de Argonian zijn die hagedismensen. Loop naar een toe steek hem (hij/zij hoeft niet dood). Het maakt niet uit welke, pas wel op voor de guards.

    Hindarils vampire dust:
    Als je nu ongeveer rond lvl 5 zit is het een makkie. Ga naar de lokatie die staat aangegeven op je map. In de cave zal je nog een zooi andere vampieren tegenkomen maar uiteindelijk zal Hindarel er ook zijn, pak zijn vampire dust en ga terug naar de heks.

    Als je bij de Melisande terug bent geef je haar alle spullen en ze vertelt je dat je over 24 uur terug moet komen. Doe dat en als je terug bent heeft ze het tegengif voor je klaar. Ze heeft 2 porties zodat je er ook een naar de count kan brengen om de rest van je quest te doen. Breng de 2e portie naar hem en hij zal het aan zijn vrouw geven zodat ze kan sterven.

    Kom de volgende dag terug praat met de count en je krijgt een beloning van 1000 gold $$.

    Bug:
    Blijf op reward drukken en je krijgt oneindig keer 1000 gold.


    GROETEN
    [​IMG]
     
  16. zijky

    zijky Sniper

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk, das duidelijk hanana xD
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Thanks ik zet het even in de main post :D.
     
  18. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen moet je steeds die stenen kopen en is dat wel **** duur
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Helaas van die BUG die er dan weer ontstaat.

    Maar die Gems heb ik geloof ik een aantal in caves enz. gevonden. Zonder iets te hoeven dokken.

    Maar op dit moment bevalt het vampirism mij wel :).
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, hoe hoger je level hoe meer dure items/weapons/armor je in caves, dungeons vindt. In Morrowind werd dat door je luck bepaald.
     

Deel Deze Pagina