[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 8]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 24 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champion

    Champion Guest

    niet te fanatiek he
     
  2. Towel

    Towel Guest

    Volgens mij is er wat aan de hand bij bungie> Eerst lagde er 1 van het ander team uit, vervolgens paar potjes verder lag ik eruit en krijg ik trouble shooter:confused: Iemand hier ook last van?
     
  3. II Gh0sT II

    II Gh0sT II Active Member

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 2 apr 2006
  4. II Gh0sT II

    II Gh0sT II Active Member

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 2 apr 2006
  5. Champion

    Champion Guest

  6. Candyman

    Candyman Guest

    Jij doet tantoe arrogant man met je smoesjes. Hier heb ik smoesje voor jou! Dat potje hebben we niks zitten ondernemen. Laat ik het je zo brengen... in de eerste 5 min ben ik 5x betrayed en had ik zin om te leaven was kk geiriteerd dus speelden niet meer als normaal we zaten maar wat te dollen. http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=stats&gameid=457779099&player=I MaeStrO I
    Dat potje waren we er even voor gaan zitten. Wij hadden host gekregen.. (jullie potje op lockout allen 3 omdat jullie met ze allen op een conectie zaten.) Wil hier geen STATS war van maken maar als je met van die nutteloze games komt aan zetten laat je me geen keus, je deed zelf niet eens mee skroeftand.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 apr 2006
  7. Towel

    Towel Guest

  8. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet gwoon quiten als je dit overkomt, dan ben je het er snelst van af, en voordat iemand anders het zegt. Speel customs, is beter voor je hartdruk :), (behalve die van Nemo :+)

    Oja, Shinatje, lekkere gameplay :D
     
  10. Towel

    Towel Guest

    Hmmz darkraver, beetje nutteloos als je dit laat zien, ik bedoel: Het gebeurt ons allemaal weleens hoor! Niks om je zorgen over te maken.
     
  11. MaaktNietUit

    MaaktNietUit Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Net zoals die op ghost ze post waren ook deze 3 op JULLIE host:
    http://bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=457775366&player=I ForReaL90 I
    http://bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=457777177&player=I ForReaL90 I
    http://bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=457773746&player=I ForReaL90 I
    En ja doe CTF was ook op jullie host, als het op de host van hun kwam werd het waarschijnlijk 5-0 voor Sh1n4t0, TriTon, ForReal90. Dus praat aub geen poep. En met je stoere praat van we waren er even voor gaan zitten slaat ook nergens op, je bent gewoon geklaart 3 x op je eigen host, maakt niet uit hoor ^^
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2006
  12. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt nog dat die er geen stats war van wil maken.....
     
  13. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaan jullie nu ook al zitten bitchen over custom games:{ ? Dat heeft geen zin want jullie zijn toch allemaal mijn bitches!:p.
     
  14. Candyman

    Candyman Guest

    Haha deze zag ik al aankomen vandaar dat ik zei geen STATS war (is engels) aub.
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=457773746&player=I MaeStrO I
    Dat was het eerste potje.. 5x betrayed dus de irritaties liepen hoog op. Ik ben iemand die zoiezo al heel snel is geiriteerd zoals de meeste mensen hier wel weten:+ . En de meeste mensen die Halo 2 spelen weten wel hoe het is om te spelen met irritaties. Je doet je best niet meer en je geeft een geen fuck meer om de games.
    Je bent een aardige gast maar ik vind het zo nutteloos om van die bullshit games te gaan posten. Als iedereen dat zou gaan doen zou dit forum mischien nog wel over halo 2 gaan en dat is niet de bedoeling :+.
     
  15. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    doe maar rustig ForReal ;)
     
  16. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Houd je mond bitch!:p

    \/
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2006
  17. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Bewijs:
     
  18. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Airwave dat ben ik nie hoor:confused: Waarom denk je dat ik dat benhe:'-( Spsssh Haatgevoelens
     
  19. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb het tegen legendarisch a.k.a. airwave. Jij bent mijn sletje:p.
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Sletjes en bitches....in welke levels van Halo kom je die krengen tegen ? :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina