[GTA:SA]Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

  1. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    of beter zoeken, of een map raadplegen waar die allemaal opstaan.
     
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    www.gtawh.com ;)
     
  3. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Jepz. Geen extra effect, los van de losse handige features die je krijgt (ziekenhuis zonder verlies wapens, politiebureau etc.).
     
  4. xsxs

    xsxs Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje.
    Ik heb nu ook san andreas en speel hem alleen op mijn 360. Maar nu kan ik geen muziek van mijn harde schijn afspelen. Is dit ook op de gewone xbox of alleen op de 360. En word dit dan nog verholpen?
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Alleen op 360, denk niet dat het verholpen wordt (is ook niet erg, ik vind de muziek die GTA van zichzelf heeft meer dan genoeg)
     
  6. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    grand theft auto: trilogy staat ook op de bc lijst. kan je alle drie de versies dan spelen (3, vice city en san andreas?) want deel 3 staat niet op de lijst...

    daarnaast heb ik sowieso nog niet gehoord of san andreas trilogy versie goed werkt op de xbox360..

    kan iemand hier uitsluitsel over geven?
     
  7. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb ff een probleempje:ik had dit spel geleend van een maat van me. Ik vond het zo vet, dat ik vond dat ik deze game in mijn collectie moest hebben.
    Maar nu herkent mijn versie m'n save game niet meer!Alleen als ik het spel van m'n maat erin doe kan ik de save game loaden. Met andere woorden:Je kan een save game alleen loaden met de versie waarmee die progressie behaald is.Bizar toch:? Meer mensen met dit probleem en zo ja,weet iemand hoe je dit kan oplossen?
     
  8. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is niet waar volgens mij? :{

    Dan heb ik een probleem want ik heb GTA verruild maar wil hem graag weer een x terug.

    Maar volgens mij heb ik een keer eerder GTA verruild via X-bazar, maar kon daarna mijn savegames weer gewoon spelen, en lijkt me sterk dat ik weer precies mijn eigen GTA heb gekregen :9
     
  9. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    niet toevallig een gemodde xbox? want dan is het lochisch maar ook je eigen schuld. als dit niet het geval is zou ik het niet weten.
     
  10. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee, ik heb geen omgebouwde xbox.Als ik mijn savegame meeneem naar die maat kan ik die game ook niet openen met mijn versie. Het ligt dus niet aan de Xbox maar aan het spel. Echt irritant zeg....
     
  11. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    als je het bij je maat speelt, dan sla het op op een memory stick, neem je mee naar je eigen xdoos, frot die mem stick erin, en probeer die te openen. als je hem kan openen sla je m dan op op je eigen xbox.

    is maar een idee. geen idee of het werk. test maar.
     
  12. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee, dat werkt dus niet. Als ik die game op mijn xbox zet herkent alleen zijn spel het.Mijn spel niet :{ :'-( Als ik mijn spel erin steek begin ik helemaal opnieuw...
    Toch bedankt!
     
  13. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ander probleem,
    ik heb al gta sa op de xbox helemaal uitgespeeld, en heb em nu weer uit de kast getrokken om em op de 360 te doen, alleen op de een of andere manier komt die geblokte vlag voor streetraces er niet. Ik ben al in San Fierro en ga nu de woestijn in, dus zou t al lang moeten hebben. Weet iemand of dit een bekend probleem is?
     
  14. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    hey, ik ben nu in san fierro en wil die auto school doen, maar hoe snel ik ook rijd, die laatste race heen en terug haal ik gewoon niet, is er een snellere route die ik kan nemen of iets.. iemand tips?

    en weet iemand waar de flight school is of kom je die tegen in een van je missies?
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Auto school: Zorg dat je op de heenrijs door de binnenstad rijd en op de terug weg langs de kust rijd. Dus de oostkant van San Fierro. Zo haal je het met gemak.

    Vlieg School: Die kom je tijdens missies uit te spelen tegen, in de woestijn. Dus gewoon verder gaan met de missies. Met name de missies voor je crew. (Ceaser etc.)
     
  16. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ah super chill

    bedankt
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan geen andere auto nemen, rij gewoon in het midden van de long straight, de bochten zijn een makkie. Wanneer je bij dat rode checkpoint komt rem je + hou je je gas ingedrukt zodat je niet stilvalt (en geen mission failed krijgt) en dan net hetzelfde, zo veel mogelijk in het midden rijden (op de tramsporen) om botsingen met de tegenliggers te vermijden.

    De flight school is pas in de desert, daarvoor moet je eerst San Fiero uitspelen.

    EDIT: oops, beetje te laat.
     
  18. F.F.C. Admin.

    F.F.C. Admin. Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    In de PC versies kan j ze hernoemen. Want als jij m op de eerste saved en j maat ook dan komt de game in de war of zo. Ik zou egter nie weten of de XBOX ook meerder save slots heeft. (Dan is dat het).

    Anders jammer maar helaas :):
     
  19. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch nog bedankt
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654

    Dit verhaal lijkt me ook sterk...

    Eerst HAD ik een gemodde xbox en die herkende dan ook de savegames niet meer...toen heb i kdie de deur uit gekeild en heb ik een nieuwe xbox gekocht. Met die heb ik dit probleem nog nooit gehad..

    En Jordy!: Jouw GTA is inderdaad erg leuk, ik speel hem nog dagelijks!*)

    Als je hem wil weer moet je even kijken op www.budgetgaming.nl om te kijken waar hij het goedkoopst is!;)
     

Deel Deze Pagina