1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad!

    Lang leve de handleiding!
     
  2. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik geprobeerd maar het werkte niet ook bij de winkel zelf hadden ze het nog geprobeerd.
     
  3. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus menu+centrale knop hebben jij en de winkel gedaan. En wat dacht je van de keiharde format die je op de pc kon doen? Die hebben ze waarschijnlijk niet in in de winkel gedaan. En dan nog had je em kunnen ruilen, want het lijkt met toch dat je er een koopt omdat je er een wilt :confused:
     
  4. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf op dit moment de iPod Mini al een tijdje. Ook heb ik de Mac mini en die werken allebij geweldig.

    Nu is er morgen een Keynote van Steve Jobs over de nieuwe producten van apple en daar komt heel misschien een presentatie van weer een nieuwe generatie iPod's

    [​IMG]

    Dat is trouwens een nep plaatje, hier de macking off
     
  5. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Eerlijk gezegd denk ik niet dat er alweer een nieuwe iPod aankomt. Dat kunnen ze niet maken naar de 5G bezitters, of het moet een topmodel worden, terwijl de gewonen al duur genoeg zijn......

    Nee, morgen worden er nieuwe intel-macs aangekondigd. Waarschijnlijk een nieuwe Macmini en een gewone Macbook
     
  6. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had alles geprobeerd wat in de handleiding en op internet stond dus dat ding was gewoon kapot en ik heb hem niet geruild om er heel veel zijn waar die kapot ging, die van mijn broer was 6 dagen nadat de garantie was afgelopen kapot gegaan.
     
  7. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    De batterij van mijn iPod is na 1 1/2 jaar helemaal dood en kan hierdoor ook niet meer connecten met m'n pc. Ik ga dus maar m'n iPod laten repareren bij de Battery Service van Apple. Gaat me wel weer 60 euries kosten maar goed beter een iPod die werkt dan eentje waar je een half uurtje tops mee kan luisteren.
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Mijn I-pod video was meteen de 1ste x dat ik hem ging gebruiken kapot gegaan. Naar de winkel en een week later kreeg ik er weer 1. Ik wist toen ook nog niet van de resetknop af. Laatst liep m'n nieuwe vast, ik weer flippen. En toen ik weer rustig kon nadenken heb ik hem gereset!!!

    Maar je kan toch ook met dat quicktime je dvd's op je ipod zetten of niet??? En wat voor proggie moet ik gebruiken om m'n dvd te rippen dan??? Heb er niet zo heel veel verstand van.

    Oja en als ik andere dingen op m'n ipod wilt zetten van een andere pc kan dit dan??? Dan moet ik m'n ipod toch als hd instellen ofzo???

    Alvast bedankt.
     
  9. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Binnenkort ook maar een Nanotje halen net mn Mini verkocht
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    de ipod hifi :+ wat een dom ding:9
     
  11. GTA freak

    GTA freak Tha Chronic 2001

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb een probleem met mijn ipod. Kwil een paar liekes naar pc2 transfereren maar mijn ipod kopieert gewoon liekes van op pc 2 naar de harde schijf van de ipod. Weet er iemand raad?
     
  12. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem:

    Een vriend van me had een cd op zijn computer staan, en ik wou eigenlijk ook die cd wel hebben.
    Omdat ik mijn iPod bij me had, hebben we de cd op mijn iPod gezet.
    Het enige probleem hiervan is: Ik kon alleen die nummers erop zetten, als ik de rest van de nummers op mn iPod verwijderde.
    Dit moest, omdat hij niet dezelfde nummers in zijn (iTunes)-bibliotheek had staan.
    Ik heb nu dus wel die cd op mn iPod, maar verder niets. Nu thuis wil ik de andere nummers er weer bij plaatsten, maar dat lukt niet. De enige manier om er andere nummers op te plaatsen, is om die cd er weer af te halen, en dat was nou net niet de bedoeling...

    Weet iemand hoe ik dus én die cd (die dus niet in mijn iTunes bieb staat) én mijn gewone nummers erop krijg.

    Alvast bedankt!
     
  13. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Kan je niet zonder i-tunes te gebruiken die liedjes die op je iPod staan op je pc kopieren en dan vanaf je pc er weer opzetten + je andere liedjes? :)

    P.S. anders maar gewoon alleen Stadium arcadium blijven luisteren he;)..
     
  14. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, dat is een optie...

    Dat is met trouwens al eens eerder gelukt, dus het zou moeten lukken, maar....
    We hebben de cd nu ook al legaal, dus ik zet hem zo wel over :9
     
  15. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Er zijn ook heel wat progammatjes te vinden waarmee je bestanden van je iPod naar je pc terug kan verhuizen. Spijtig genoeg zijn natuurlijk de betere weer geen freeware en heb je bv een 5 songs/keer of een trial time limiet, gelukkig zijn er altijd wel gratis alternatieven maar voor een goede moet je toch wel even speuren.
     
  16. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien een beetje laat maar:

    je moet bij instellingen van je ipod instellen dat hij niet automatisch de nummers aanpast, kon je kiezen bij instalatie en nu kan het nog ergens, weet niet precies waar.

    maar ik heb ook een vraag, is er een manier om itunes de nummers die je dubbel in je de afspeellijst hebt staan te verwijderen?Ik heb namelijk zo'n 4000 nummers waar er wel een aantal dubbel van zijn, maar om die hele lijst door te lopen ben ik wel erg lang bezig...
     
  17. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    niet dat ik weet...ik loop het gewoon altijd ff door ;)
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    pleur ze allemaal op je iPod, daar kan je (als het goed is) dubbele nummers er uit halen. (dat was in mijn tijd tenminste zo 8))
     
  19. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe dan, ik kan die optie namelijk niet zo vinden op mijn ipod...
     
  20. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu geen iPod meer, dus ik kan het niet voor je checken, maar het was een optie in de taakbalk, als je in je iPod bibliotheek zit.. Heb hier ook geen iTunes (school), dus kan het ook niet opzoeken waar het dan zou moeten staan.. De optie was er wel, dat zeker.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina