Ging er geen nieuwe topic voor openen dus zal ik mijn vraag hier maar stellen.
Heb sinds eergisteren mijn wireless adapter voor de X360. Aangesloten en het was al meteen ok. Dus op dat gebied heb ik zeker niet te klagen.
Hiernet was ik muziek aan het luisteren op de X360 die op de computer staat, ineens was verbinding onderbroken en zat ik ineens op een "Philips Wifi connection", wat niet mijn verbinding is. Ik veronderstel dat er in mijn buurt nog iemand is met een wifi netwerk maar wat kan ik doen zodat de X360 niet meer deze verbinding kiest? Of moet eigenaar zijn Wifi instellingen beter configureren?
Bij mij is het ingesteld met "restrict access" dus kan er alleen mijn PC/Laptop/X360 op internet.
EDIT: hiernet werd weer mijn verbinding onderbroken met X360, is sinds ik de wireless adapter heb dat ik vaker onderbroken word. Iemand enige idee? Ik zit met een Linksys router, ingesteld op 802.11g
EDIT 2: Verbinding met Xbox live word blijkbaar alleen onderbroken wanneer ik muziek afspeel vanaf mijn PC (shared met programma "windows media connect"). Ik had dit niet toen ik rechtstreeks met kabel was verbonden
Laatst bewerkt: 2 jul 2006