Staan of liggen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door sirjax, 2 apr 2006.

1. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eerlijk gezegd dat het niks uitmaakt.. De Xbox 360 en de DVD-drive die erin zit is ontworpen om zowel verticaal als horizontaal te werken..

Ik heb mijn 360 horizontaal liggen omdat dat gewoon niet anders kan in de TV-kast die ik gebruik..

Enige waar je op moet letten is dat je xbox 360 genoeg koeling krijgt (dus niet in een dichte kast ofzo zetten), en dat je hem niet beweegt als er een DVD inzit.. Da's alles..

2. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Zet het verticaal, want na een maandje als je het horizontaal zetten zal de cd beschadigen is met mijn PGR3 gebeurt nu zet ik de 360 staand

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je gewoon een beetje pech gehad met je X360....de mijne staat namelijk al vanaf 2 december gewoon horizontaal en ik heb nog 0,0 problemen gehad met het ding :)

4. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn 360 staat al sinds mijn aankoop 2 maanden geleden rechtop in een afgesloten kast :)

De deur is ook altijd gesloten aangezien die 360 zo super veel herrie maakt,maar hij werkt echter gewoon super!

Ik heb misschien 5 Cm ruimte links en rechts over,en een Cm of 10 boven en achter de console.

Niks aan de hand hoor hier !

Ik kan ik rustig uren en uren achter elkaar gamen zonder dat er iets gebeurt.
    Het ligt dus echt aan sommige console's,want ik ben een erg tevreden klant :)

Angelo

5. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb mijn Xbox 360 rechtop staan, al sinds de release, en hij is een aantal keer vastgelopen, maar niet erg vaak. Dat vastlopen ligt denk ik meer aan de voeding dan aan hoe hij staat. Ik heb alleen gehoord dat je hem niet moet kantelen met een schijfje erin, maar ja, hoe vaak kantel je hem nou.

Ik heb trouwens ook mijn PS2 al jaren rechtop staan en nooit last van gehad.

6. Deano2

Deano2 hallow??

Leuk Bevonden:
    0
    laten we gewoon zeggen dat hij is gemaakt om verticaal en horizontaal te staan

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar het gaat om het feit of het slecht is. Ik ga er niet vanuit dat de verticale positie slecht is. MS heeft op verschillende tentoonstellingen hun 360's ook 9 van de 10 keer verticaal staan. Horizontaal ziet er ook niet zo mooi uit omdat hij geen platte zijkanten heeft, maar is wel weer een stuk veiliger...

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik doe het meestal liggend want staan kost veel meer energie en is moeilijker.

EDIT: Om ff al die geruchten hier uit de wereld te helpen:
    De 360 kan gewoon staant alleen maakt de 360 inderdaad krassen als je de 360 beweegt terwijl je aan het spelen ben. Omdat bewegen veel makkelijker is in de verticale stand denken mensen dat het daardoor komt maar dat is bullshit. Heb 'm al sinds het begin recht staan en heb nog nooit problemen of een crash gehad of krassen of dit of dat.

Berrie, dat leg ik later nog wel is uit.

Laatst bewerkt: 3 apr 2006
  9. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met meer energie?

10. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    XBOX KAN HET BESTE LIGGEN ZIJDEN ZE BIJ DE KLANTENSERVICE

wopah gooi het topic maar dicht

/Mod Daar zijn de mods voor, daar hoef jij ons niet op te wijzen. Wannabe-mod gedrag wordt niet gewaardeerd. - Z3R0-P4R4DOX

Laatst bewerkt door een moderator: 3 apr 2006
  11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Wow!

Hebben ze er ook bijgezegd waarom? Want daar gaat het nu eigenlijk om. Je zou beter kunnen vragen of het wel goed is om met je 360 horizontaal te spelen. Want je ziet ze altijd rechtop staan...

12. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    was via telefoon

13. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Liggend kan die niet omvallen en minder snel bewegen tijdens het spelen.

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Stel dat je hem omstoot. Iig ik heb hem ook verticaal staan. Alleen lijkt het mooier met mijn PGR3 faceplate dat hij ligt.

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jup, daarom heb ik 'em sinds kort gelegd. Ik zag het al helemaal gebeuren dat iemand tegen (ikea) kastje stoot en dat ie dan naar beneden pleurt. Dan de klantenservice bellen dat ie het niet meer doet zal ook weinig succesvol zijn:+

16. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gewoon tegen mij TV aangezet. Zodat hij nog minder kans heeft om te vallen. Tot nu toe heeft dat geen nadelen op koeling gehad volgens mij. Hij heeft wel een tijd een grasmaaier nagebootst tijdens COD 2 maar dat is gelukkig voorbij. Ik had hem in de tussentijd ook niet verder van m'n TV gezet.

Deel Deze Pagina