Is dat zo? Is ook stom, Ja, in de regels moet je 5 mensen op de fotos hebben staan. Vorig jaar hadden sommige mensen ook gewoon niks erop staan en werkte het ook gewoon.
Thnx voel ik me niet meer alleen ... Er waren trouwens wel veel mensen on-line .. de volgende keer organiseer ik een Lan party .. kijken of we met heel veel mensen kunnen gaan gamen
Hm, ik probeer me te registreren en hij zegt dat ik ben vergeten de maand van de geboortedatum in te vullen, terwijl die niet zo is. Tamelijk irritant. Weet iemand waardoor dit komt?
Okay, bedankt, ik heb de maand verandert en nu werkt het wel. Beetje stom, maar maakt ook niet zoveel uit.
mhh ik kon! geen foto op sturen IVM de cam kapot was noujah toch een leuke avond gehad.. (of kan ik 1 van jullie ze foto hebben en dan geloven ze me ook .. ze kijken toch niet of ze hetzelfde zijn... ) ( :A )
je moet gewoon iets randoms uppen. Werkt gegarandeerd. Gewoon een kamer met een Xbox360 ofzo. Liefst met dashboard erop. Jat op een Amerikaans forum ofzo
Leuk Fardo, alleen jammer dat het niet PGR3-related is! Stem dan maar ff op mijn funfoto met al 40.000 kudos: http://www.nightofxboxlive.com/fotos/?id=224 Greetzzz, Lethal AK47