Het grote Oblivion Level Thread.

Discussie in 'Algemeen' gestart door MiGilleS, 3 apr 2006.

1. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,

Vertel hier je ervaring op het gebied van het Levelen van je character.
    De ene doet er namelijk 40 uur over om LVL 15 te worden (ik ;) ) en de andere is na 10 uur LVL 30.

Je zou dus kunnen zeggen dat het niet klopt...

Dus zijn er glitches,cheats,truckjes.. of wat ?!

(Deze thread is dus bedoeld voor je ervaring van het levelen en dus NIET over andere dingen praten...)

Postuhh maar :p ;)

2. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je armor skill en block skill wil verhogen moet je op zoek gaan naar een wolf, en vervolgens constant zijn aanvallen blocken en nu en dan healen.

Welnu, ik was bezig te sparren met hem en er was een hoge rots dichtbij. Ik jumpte erop en de wolf bleef tegen de rots aanlopen alsof hij me zo kon bereiken. Hij bleef er tegenaan lopen en plots zat hij in de steen...maar hij geraakt er niet meer uit en als ik dichtbij kom dan slaat hij met zijn poten. Het enige wat nog van hem overblijft is zijn schaduw. Ik kan nu dus bepalen wanneer hij me slaat door tegen de rots te lopen...dikke bug, maar wel veilige en gratis training.

3. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    klopt heb ik ook meegemaakt.... alleen dat van dat blokken klopt wel jah alleen ik bn LVL 14 en ik block ook vet lang en ben na ongeveer 20 min een level om hoog en hun zijn LVL 30 en zijn BINNEN 10 minuten een level om hoog... toch vind ik dat raar....

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik focus me eigenlijk nauwelijks op het levelen, aangezien de rest toch meelevelt. Ik geniet van de game, doe zoveel mogelijk dingen en zie de rest wel gebeuren ;)

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Meaby dat het ook aan je type ras enz ligt?
    Ik zit nu op Level 12 trouwens, en vind het best lekker gaan.

6. marijnvanooijen

marijnvanooijen Playing Oblivion

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu level 7 maar ik doe het ook gewoon rustig aan en als ik hoger lvl wil train ik wel ff. Ik had al ff getrained en het ging heel erg snel.

ps. heb nu 20 uur gespeeld

7. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vooral snel omhoog omdat ik alteration, illusion en restoration als major skills heb. Er vallen namelijk veel 'on self' spells onder die 3 magic skills. In plaats van fast travel, loop ik gewoon naar mijn bestemming en ondertussen cast ik constant van die 'on self' spells waardoor ze heel snel omhoog gaan. Dat is ook de reden waarom mijn andere major skill Destruction zo traag omhoog gaat. Daar vallen namelijk veel 'on target' spells onder, waardoor ik ze zeer weinig kan gebruiken. Mijn alteration is 2x zo hoog als mijn destruction, jammer, maar dat komt nog.

@Mystery X: Als je een bepaalde skill traint moet je vooral kijken naar de attribute waar de skill van afhangt. Als bv. je personality 30 is, zal je je speechcraft niet veel hoger kunnen trainen. Dus zorg ervoor dat, als je level up gaat, dat je dan bonusen geeft aan de laagste attributes en niet zozeer aan degene die een '2x' bonus krijgen.

Laatst bewerkt: 3 apr 2006
  8. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    wnneer krijg je eigenlijk zo'n bonus als je het veel gebruik heb????

9. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de max. bonus is 5 en dat wil zeggen dat je 5 keer een skill hebt verbetert die afhangt van die attribute.

10. Dannydeman

Dannydeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het voor elkaar gekregen om 6 levels hoger te komen in 50minuten..

SImpel, zorgt dat alternation/mytisticsm ofzo in je pakket zit, hier verschillende truucjes:

-Ga naar een willekeurige deur toe, gebruik de easy lock spel, duurt 18x voordat je "skill increased" hebt. Duurt dus maar paar minuten voordat je level up mag doen :)

-Gebruik de shield skill gigantisch vaak achter elkaar, duurt ook maar paar minuten voordat je level up kan doen.

-Life detection zelfde verhaal.

-Voor een multipli skill increaser moet je het spel erg moeilijk zetten, je roept een skelet op en vermoord hem met je zwaardje, daarna heal je jezelf.
    Gigantisch veel skills die gebruikt worden en je zal zien dat je heel snel level upt en hogere skills hebt. Maar onderschat het skeletje niet als die te moeilijk staat :)
    gebruik

11. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik best wel triest als je jezelf zo gat booste is er tog geen reed meer aan :{

12. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Level scaling.;)

13. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was level 6 na 8 uur spelen en ben nu level 11 na iets van 13uur spelen. Zie spoiler voor mijn manier:
    Ik wou erg graag level 10 zijn omdat ik dan die skeleton key kon krijgen. Van level 6 tot level 10 heb ik gehaald door middel van een simpele quest die ik moest doen voor een vrouw in Leyawiin geloof ik(woont in zo'n rood huis vlakbij de fighters guild). Zij had een deadric staf van een kerel gekocht omdat ze hield van antieke spullen. Toen zij eenmaal die staf had kwamen er 4 van die beesten rond haar staan. Zij gaf mij dus die staf en die beesten kwamen naar mij toe, dan moet je die staf in zo'n grot leggen en dan heb je de quest gedaan. Wat ik dus deed is die beesten een tijdje met me meenemen en ze lekker in elkaar slaan met mijn zwaard. Of blocken met mijn shield. Omdat ik blade, block, light/heavy armor en destruction in mijn major skills had zitten ging ik erg snel een level up :). Toen ik eenmaal level 10 was ben ik die staf gaan terug brengen naar de grot en kreeg ik een of andere ring van die vrouw.

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    20 uurtjes gespeeld en ik zit nu op Level 11. Ik zorg wel dat ik mijn Major Skills regelmatig genoeg train om te kunnen levelen, maar verder probeer ik de game gewoon lekker op mijn gemakkie te spelen....ik voel ook totaal geen druk tijdens het spelen en das het mooie van deze game vind ik :)
    Komt omdat er gewoon zoveel te doen is, ik WIL eigenlijk alle Dungeons die ik tegenkom gelijk leegroven...alle Quests die ik tegenkom gelijk doen etc. Maar het is gewoon allemaal teveel, dus ik laat me nergens door opjagen :p

15. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    nee idd dat heb ik ook niet ALLLEEN wil ik vette armor en die kom ik nu niet tegen

16. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook al een keer zelf vast komen te zitten in een rots, erg kut kan ik je vertellen

17. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je hiermee dat tegenstanders ook hoger worden??
    zoja, weet ik maar als het alleen speelt om zo snel mogelijk level 50 te worden en dat alleen maar doet door jezelf te booste dan is dat tog nie leuk(mening)

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    De tegenstanders krijgen betere wapens en je komt sterkere vijanden tegen, dus het wordt alleen maar leuker :+ !

19. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het maar vaag. Ik heb het spel sinds 22 Maart maar hoeveel ik ook vecht en sneak of wat dan ook. ik blijf op level 7 zitten!!

20. besse357

besse357 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Misschien dat je niet al je major skils genoeg gebruikt?

Deel Deze Pagina