Far Cry Instincts naar de 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tecnomic, 4 jan 2006.

  1. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is geen onzin, Japanners zijn nu eenmaal heel erg op hun eigen markt gericht... Exporteren als een gek maar importeren ho maar, hun eigen producten zijn immers voldoende... Kijk maar naar de auto's die er rijden, televisies die ze aanschaffen enz. Bijna altijd allemaal van Japanse makelij...
     
  2. Futor

    Futor Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    far cry instincts predator

    het jammere aan far cry in toch nog steeds de extreme auto aim :mad:. voor de rest is het een supervette game op de 360 :D.
     
  3. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    en de multiplayer is inderdaad erg verslavend!

    heb net de achievement van 10 online multikills gehaald:)
     
  4. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    beetje domme vraag misschien staat het hier al maar te lui om door te lezen:
    Moet je instincts eerst uitspelen om evolutions te unlocke?
    vast wel want ik kan evolutions niet spelen
     
  5. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet idd eerst Instincts uitspelen om met het 2e deel aan de slag te kunnen. Of je moet al een cheat willen gebruiken zodat je het 2e deel kan unlocken.

    BTW: Die berserker achievement van 10 multikills moet je die in 1 match halen of is dat net als die andere achievements over alle multiplayer matches berekend?
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  6. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    oke bedankt.
    ben niet zon cheater dus dat wordt maar ff uitspelen dan ;)
     
  7. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van de servers die er gebruikt worden. En geloof mij maar microsoft heeft betere dan sony. En zodra er ook maar een beetje een dreiging zou komen dat network play beter word (wat niet gaat gebeuren ) Trekt ome bill zijn portomonee even open en dach network play. Face it. En de 360 kan ook dienen als streamer en je kan windows media center er op aansluiten. En wat betreft games vind ik het echt onzin. Wat dacht je van de halo reeks noem je die niet populair?Maar als je dit allemaal vind waarom koop je dan een 360?
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  8. 3SP

    3SP Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    ps3 het grootste platform.

    Die kans is inderdaad heel erg groot(zelfs al zou de ps3 op ALLE fronten sechter zijn dan de 360,wat ie niet is ,hooguit netwerk.Blijft moelijk om een marktleider van zn positie te stoten).

    en als betaalde online service bij voorbaat al beter zou zijn dan had sony heus wel voor die richting gekozen.
    veel mensen vinden de uitmelkerij van ms gewoon poep.(betaal je al voor online moet je ook nog eens gaan betalen voor elk prulletje wat je download)

    Als sony de online service gratis gaat houden is dat gewoon een marketingtechnische keuze.en in mij ogen een verstandige.
     
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze hebben nog niet voor die richting gekozen omdat er eigenlijk nog geen "service"is...
    De ontwikkelaars verzorgen de lobby's enz.

    Als de online plannen van Sony doorgaan (dus gratis) dan kan het altijd nog zo zijn dat de ontwikkelaars geld gaan vragen voor het online kunnen gamen....


    En dat je voor elk "prulletje" op Live betaald is echt |:-
    Alle Arcade games zijn gratis te proberen.
    Veel gratis demo's en skins, etc.
     
  10. 3SP

    3SP Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    die "service" is er niet nee omdat ze daarvoor kiezen zeg ik net.
    en ook dit is niet helemaal waar want die voice cha,t lobby matching en ,friendlisten zoals die nu bij xbox live aanwezig zijn.zijn ook door sony officieel al bevestigd en free of charge en worden door sony online en niet alleen spelontwikkelaars opgezet.

    daarnaast komen er waarschijnlijk ook premium services die waar je wel voor moet betalen.

    en dat je arcade games en demos gratis mag uitproberen vind ik niet meer dan normaal is immers pure reclame.
     
  11. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeft niet altijd cheaten te zijn in dit geval, als je Instincts al op de xbox heb uitgespeeld lijkt het me niet meer dan logisch:p . Zo niet... dan lijkt t me zonde van de hele SP?
     
  12. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan het ff over zijn met dat Off-topic gezeik over de PS3 vs XBOX etc, dit is namelijk het FC IP Topic!
     
  13. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zal je wel krijgen als je er in totaal 10 heb, dus niet in 1 game lijkt me, zijn ook al 20 kills, en dat is best al redelijk wat in 1 game.
     
  14. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand ideeen om Crowe makkelijk te verslaan als ie naar benede komt?
     
  15. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het spel vandaag gekocht. Is echt vet cool! Ben net ontsnapt na die injectie kan dus nu bruut hard slaan!
     
  16. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    ...
     
  17. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is een silentkill? een sniper of een met de demper of.....
    Online is ie wel lache!
     
  18. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0

    Klopt, kheb 'm zojuist behaald.
     
  19. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    jij hebt er al mooi wat, online vind ik t niet zo heel leuk, verschilt per map. Vooral omdat het richten wat moeizaam gaat (te grote aim).

    deze achievement, kun je die ook offline halen?
    Berserker

    Accomplish 10 multikills in any Multiplayer Game Mode
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Jawel.. easy manier is er niet. Maat van me had die game en kreeg em niet gedaan, totaal gefrustreerd heb ik nog even 20 pogingen gedaan en toen gelukt op Hunter.

    Schiet eerst die gasten neer met je machine gun, easy peacy, ondertussen die machine gun van de heli rippen en onderaan die rotsen leggen waar die gast op staat, zodat je em later makkelijk kan pakken. Ga weer verder met de machine gun en knal iedereen neer tot die gast op de berg gaat schieten. Ga onder hem staan en knal wat op em, hij kan je daar niet raken, maar pas op hij gooit 2x een granaat naar beneden maar die kan je wel ontwijken als je snel bent. Dan gewoon onder em blijven en knal em neer vanuit die plaats, komt ie naar beneden, je hebt ondertussen die heli gun al gepakt die je onder die rots had neergelegd eerder en je gebruikt fearal instinct om snel te bewegen. Knal die hele gun leeg op em en beweeg snel en wat achter die rotsjes. Daarna je andere machine gun helemaal op em legen en ondertussen med packs pakken. Dan je shotgun op em leeg schieten en dan je pistol, na heeeeel veeeeel schieten is ie dood. Voor de zekerheid nog maar een magazijn door z'n kop rammen voor de zekerheid. Dan ist gedaan:p

    Vervolg ziet er trouwens veel beter uit, maar das logisch:)
     

Deel Deze Pagina