Ik heb een xbox 360. Ik heb er veel verschillende spelletjes op gespeelt, zonder problemen. Gister heb ik Oblivion gekocht, maar als het spel start, dan maakt de diskdrive een afschuwelijk hard kabaal, en je blijft het ook horen tijdens het spelen. (Je hoort het harder dan het geluid van het spel zelf) De disk zelf lijkt niet beschadigd te worden, en het spel speelt zelf ook prima. Maar dat harde geluid kan echt niet goed zijn. Kan iemand me vertellen wat er aan de hand is?
dat heeft iedereen ... dat komt dat de dvd drive op volle toeren draaid ... zijn ok verschillende threads over
Ja, als dit het geval zou zijn bij de rest van de spellen, dan is t logisch. Maar dat ie zo'n klote herrie maakt (hij maakt al een herrie, maar nu echt overdreven hard) bij alleen oblivion, en niet bij andere spellen ,vind ik vreemd.
Dat had ik bij mn vorige 360 ook (net een koffieautomaat ), totdat ie kapot ging.. Nu bij de nieuwe nergens last van, vergeleken met de oude is deze gewoon stil ook bij het laden van een spel, het enige wat je hoort is de koeling.
Naja, als jij er een hebt die stil is...dan wil ik er ook een. Kijk, mijn xbox doet t gewoon perfect, alleen met oblivion maakt ie een pokkeherrie. Zou ik mijn xbox niet kunnen terugsturen aan microsoft, en een nieuwe stille krijgen?
Ik heb er ook xbox 1 spellen op gespeelt, maar ook gewoon 360 spellen. En die waren toch een stuk stiller
Je krijgt alleen een stille als die van je nu stuk zou gaan, de nieuwe serie 360 heeft een stillere dvd-drive. al is dat niet helemaal bewezen
Jawel. Gewoon klagen dat hij echt veels te luidruchtig is. Op GoT heeft al iemand op zo'n manier een andere gekregen.
Ik heb een week geleden een nieuwe xbox gekregen (man. fac. date: 6 februari) en er zit de nieuwe dvd-drive in (samsung) en in mijn eerste 360 had ik de andere drive en ik hoor bijna geen verschil. Bij het opstarten van cod2 maakt hij nog altijd een herrie, en ja ik heb een goede 5.1 set
hdd en Oblivion= minder herrie Ik wil ff reageren op het onderwerp Oblivion en luidruchtige discdrive. ik heb een coresystem met een samsung, ik had er eerst een memorycard bij, en inderdaad; met het spelen van Oblivion, maakt de drive behoorlijk wat herrie. Nu heb ik vandaag een hdd gekocht op aanraden van Fardo (thanx ) ik heb wel mijn huidige profiel moeten verwijderen, van mijn memorycard , die nu netjes in de kast ligt. omdat het spel eerst met de hdd het niet goed deed (lang laden met wapen wisselen, en met het laden van de wereld stotteren) maae nu draait ie als een trein, geen gesotter en de diskdrive is muisstil.... dus, heb je een coresystem, en erger je je net als ik wezenloos aan het "gejank"van je dvddrive: koop een losse hdd, maak een nieuw profiel aan, kopieer je savegame anders tijdelijk even op een memorycard of zo. laad het spel, en viola, kortere laadtijden, en veeeeeeel minder lawaai van de diskdrive greets erik_0/
Ik heb zelf een paar dagen geleden een Xbox 360 Premium package gekocht, met als spel ook Oblivion, maar mijn 360 geeft dus weldegelijk een groot lawaai bij het spelen van dit Oblivion. Met DVD's heeft 'ie geen moeite, en ook Halo 2 speelt geruisloos. Maar zodra ik Oblivion erin stop lijkt het wel een stofzuiger.. Als ik de reacties zo lees kan dit geen kwaad en is het probleem veel voorkomend. Maar toch twijfel ik aangezien reacties als degene hierboven me doen geloven dat er dus ook geruisloze versies bestaan. Ik heb trouwens een Hitachi Drive. De 360 geeft verder een enorme hoeveelheid warmte af, ik gok dat de temperatuur achter de console soms oploopt tot wel 50 graden Celsius! Mijn vraag is, raden jullie me aan hiermee terug naar de winkel te gaan of zijn dit veel voorkomende problemen die geen kwaad kunnen?
Dit is veelvookomend. Volgens Llamma is de Hitachi drive de meest lawaaierigste. Ikzelf heb de Samsung en een vriend van mij heeft de Hitachi, maar ik hoor echt geen verschil. Mensen laten zich teveel gek maken over dat die Hitachi drive veel luidruchtig is. Denk eens na, zoiets zou Microsoft toch niet kunnen maken.