De HDTV Thread [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Plasma heeft volgens mij over het algemeen het mooiste beeld, maar is veel duurder dan LCD, en veel minder zuinig. Inbranden is iets van plasma, maar is volgens mij helemaal niet meer zo bij nieuwe schermen. LCD heeft geen last van inbranden, maar wel van dode pixels. De twee beste LCD-tv's zijn de Samsung LE26M51B (of een ander van dat type) en de Sony Bravia KLVS26A (of een ander van dat type).
     
  2. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    voor 2000 euri's zou ik voor de samsung le40r71,72 of 51 gaan
     
  3. S2801

    S2801 ANI

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef eens wat meer info, waar wil je de tv voor gebruiken, hoe ver zit je ervan af enz.....

    Ik zou voor deze gaan en van de 500 euro die je overhoud een Samsung HD box kopen waarmee je het aankomende WK in HD kwaliteit kan ontvangen!

    Die tv is in elk geval erg goed, zijn grote broer (40inch, 2200 euro) heeft een award gewonnen en die win je niet zomaar :p. Kenissen van me hebben die tv staan (40") en hij geeft super beeld, en kan tegen een stootje. Vrouw des huizes maakt hem altijd schoon met een doek in een soppie (en ze gelooft me niet als ik zeg dat ze dat beter niet kan doen) en die TV doet het nog super....
     
  4. NinjaGaiden

    NinjaGaiden Killer

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is eigenlijk deze tv: Samsung LE32R51???
     
  5. Apax

    Apax Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem gebruiken voor de 360 en voor tv te kijken..Ik zit ongeveer 2m 80 van de tv vandaan..Maakt dat nog uit qua grootte??Of kan je dan ook gewoon voor 40 inch gaan??:)
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  6. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Zou ik heel stiekum de instellingen mogen weten wbt:


    Picture mode
    contrast
    helderheid
    kleur
    scherpte

    Ik heb ook de LE26M51B, maar krijg m niet lekker afgesteld kwa beeld.
     
  7. ON 360

    ON 360 Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    samsung le26r51b of le26r71b/le26r72b

    Dacht ik bijna uit mijn keuze te zijn om als ik van het zomer geld verdien voor de le26r51b te gaan brengen ze weer een nieuw type op de markt de le26r71b/le26r72b.

    Heeft iemand de le26r71b/le26r72b al in huis staan en kan die mij mischien vertellen wat de voordelen zijn ten opzichte van de le26r51b

    BVD
     
  8. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    contrast 5000:1 ipv 3000:1
    gamemode
    8ms ipv 12ms
    en natuurlijk een 2006 model de r51 is ouder dus "geboortedatum" is bv begin 2005 al.


    krijg morgen de r71(wel 40inch ;) ) binnen zal hem testen en mijn bevindingen hier vertellen
     
  9. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat meteen even weten of zwart écht zwart is.. Want als ik Oblivion op m'n vader's Sony Bravia speel is 't nooit echt donker.. Er hangt altijd een grijze waas overheen..
     
  10. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    de 37 inch versie (94 cm), verschil met de 32 inch is dat de 37 inch wel true HD is (1920 x 1080 pixels) en de 32 inchHD READY (1366 x768 pixels) _O_ allebei hebben ze een lekker korte responstijd van maar 6 ms !! ghosting ?? mooi niet no way !! echt een rete strak beeld !!
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2006
  11. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Waar kan ik meer info vinden over die Samsung HD Box? Wat is dat precies? Ik wil nl. graag het WK in HD gaan bekijken. Heb al tv-ontvangst via de schotel en via Versatel (nu Tele2). En wil niet ook nog een contract bij UPC ofzo afsluiten. Tenzij het voor 1 / 2 maanden kan, dan vind ik het prima, alleen voor het WK.

    Iemand meer info hierover?
     
  12. owesseli

    owesseli Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb hier dus sinds een aantal dagen de Samsung LE40R71B.
    De xbox presteerd prima op deze LCD. Echter heb ik met de ontvangst via de sateliet veel last van artifact (blokkerig beeld). Hebben meer mensen daar last van? Hoe is dat op de Philips PF9830 hierboven?

    Met vriendelijke groet,

    Oscar
     
  13. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Eerst foto's, dan antwoord :)
     
  14. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben hier ook erg benieuwd naar. Maar volgens mij is er nog niet bekend wat de kabelaanbieders gaan doen met HD...
     
  15. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit wil ik idd ook wel ff weten, ik heb namelijk de dezelfde alleen dan 32".

    Maar zit er trouwens qua scherpte veel verschil in de 32 en 26 inch versie. Ik heb namelijk het gevoel dat het bij sommige games (ook de BF 2 demo) het nog een beetje kartelig is op me 32".
     
  17. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn mijn instellingen van de le26m51b :)

    Picture mode: dynamisch
    contrast:60
    helderheid:50
    scherpte:75
    kleur:40
    kleurtint:koel2
     
  18. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer er Blue-ray/HD-DVD spelers op de markt komen. Er zijn namelijk wel al titels aangekondigd:

     
  19. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Samsung heeft release van zijn blu-ray speler uitgesteld. Zou eerst de lanceerdatum nog op 23 mei vallen, nu vindt de lancering eind juni plaats.
     
  20. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    € 29.99 voor een dvd film? :|
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina