1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS - Deel 3

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 28 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Animal Crossing heb ik helaas niet, maar wel Tetris DS :cool:
     
  2. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ook goed :cool: moet nog binnenkomen maar altijd lache om online te doen
     
  3. Erik_

    Erik_ Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Animal Crossing ook, Han. Als je fruit wilt hebben, moet je het maar effe zeggen. Heb zelf de game al een kleine 2 maanden, dus heb alle fruit soorten al. Ook kan je in mijn durpske naar de knippert als je wilt :cool:. Kan nu alleen even niet bij mijn DS, om mijn friendcode op te zoeken. Heb wel alvast mijn naam en dorp voor je:

    Naam: Erik
    Dorp: Rosmalen
     
  4. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben van plan om mijn DS te gaan verkopen en de Nintendo DS lite aan te schaffen. |:- Damn me... Ik neem er Metroid Prime Hunters en Animal Crossing bij. Ik hoop alleen dat de Lite niet al te lang op zich laat wachten. Ik heb nu echt zon klote gevoel als ik op mijn DS speel :'-(
     
  5. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook.
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij Futurezone in Rotterdam hadden ze 2 weken geleden Metroid (USA versie) staan. Neem aan dat hij er nu nog steeds staat.
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik ben gisteren weer begonnen aal Golden Sun 2, weer helemaal verslaafd :9 Helemaal omdat ik hem echt een hele tijd niet gespeeld heb en dus bijna niks meer weet (waar Djinny's zitten etc)
     
  8. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vroige week zondag op schiphol metroid prime hunters zien staan maar niet goed genoeg gekeken...
    moest mijn vlucht halen :mad:
     
  9. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    balen man, ik kijk echt uit naar dat spel
     
  10. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Jah TetrisDS binnen :D Echt super vooral online!

    878462
    670533
     
  11. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend heeft Metroid Prime en is echt zeer vet online...

    Ben van plan om ook een DS te kopen, maar dan wel de DS Light, alleen die zou volgens mij pas rond augustus / september uit komen :'-(.
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, des te langer ik naar die DS Lite kijk en des te meer spellen ik zie die me wel leuk lijken....des te meer begint het bij me te kriebelen dat ik dat apparaat dan ook eigenlijk zo snel mogelijk wil hebben :+

    Daarom overweeg ik serieus voor de eerste keer een handheld te gaan importeren, ondanks wat ik zelf altijd roep over eventuele garantieverspeling (:p). Om me heen ken ik genoeg mensen die dit hebben gedaan, en ze hebben er eigenlijk nooit problemen mee gehad. En als er echt iets met het apparaat is dan is er altijd wel een weg.

    Nja ik zou dan wel voor een USA versie willen gaan, heeft iemand enig idee wanneer de DS Lite gepland staat voor Amerika ?
     
  13. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    @ Z3R0-P4R4DOX: Waarom wil je er een uit amerika? Ze zijn toch al uit in japan?

    @ Arie Bombarie: Ik heb gehoord dat Nintendo probeert de Lite in Juni hier in de winkels te krijgen.

    Ik was vandaag in een gameshop bij mij in de buurt en daar liet een van de werknemers daar mij even lekker spelen met zijn Nintendo Ds Lite :eek:. Wat een mooi apparaat. Hij had hem in het donkerblauw. KHeb daar ook nog even de oude ds en de nieuwe ds langs elkaar vergeleken, echt niet normaal wat een verschil dat is. De schermpjes van de Lite zien er zoveel beter uit. Beter contrast, helderheid, scherpte, echt alles :p. Ik had het niet zo goed verwacht. :)

    Maargoed, ik ga hem dus echt halen wanneer hij uit komt :).
     
  14. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Genassix, dat wordt zeker even wachten op de DS Lite :).
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat mijn Engels beter is als mijn Japans :+

    Nee gewoon, ik weet eigenlijk niet zo goed waarom. Maar ik hoop dat wat jij zegt over juni klopt, dan kan ik net zo goed wachten op de Europese. Maar stel nou dat het pas na de zomer wordt dattie in Europa verkrijgbaar is (ik noem even een doem-scenario :p), dan wordt dat voor mij erg laat aangezien er in november ook, als het goed is, een PS3 voor me zit aan te komen :cool: Dan spreid ik de kosten liever een beetje. En aangezien ik er nu direct nog geen hoef te hebben (heb ik ook het geld ff niet voor), komt de Amerikaanse release als het goed is lekker ertussen in. Ervan uitgaande, dat de gang van zaken is zoals ie normaal gesproken is natuurlijk :)
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2006
  16. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij kan echt niet wachten hé?:cool:
     
  17. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb mijn DS zo goed als verkocht. Nu alleen nog wachten op de Lite en dan eindelijk wat leuke games kopen.. (Metroid Prime Hunters, Animal Crossing, Mario Kart <-- (heb ik nog niet :eek: )) En een stikie zodat ik ook online kan :) Ik hoop trouwens dat de Lite niet al te lang op zich laat wachten. Komen de 2 andere kleuren naast wit trouwens ook meteen met de wit versie naar europa? Niet dat het veel uitmaakt ik neem toch wit, maar wel interesant om te weten.
     
  18. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het wel, het zou anders toch wel sneu zijn.
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb je zeer goed gezien :cool:
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je koopt gewoon je games netjes in de winkel, zoals iedere gamer met enigszins respect voor de gamesindustrie dat doet :p :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina