De eerste 360 star wars titel

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 5 apr 2006.

1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Al zo'n 30 jaar is Star Wars een fenomeen, en op zo'n beetje elke console zijn er tig spellen naar de serie verschenen. Op de 360 is er nog geen Star Wars game, maar die zal snel genoeg komen. Wat verwachten jullie dat er zal komen? Een vervolg op KotOR, BF, of een nieuwe serie/game?

2e vraag: Wat zou voor jullie dé titel zijn van Star Wars die je móet hebben (mag uit je eigen hoofd komen, mag ook vervolg oid)

2. ArtVandelay

ArtVandelay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop op een waardig derde deel van de KOTOR serie. Met hopelijk een vernieuwde combat system zoals je die in Oblivion ook ziet. Het zou geweldig zijn als je het gevoel krijgt dat jij zelf de lightsaber beheerst.

3. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop een nieuwe battlefront maar dan minstens 64 spelers en hopelijk ook nog bots die meedoen.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Er gaan sterke geruchten dat Sony de licentie op de Star Wars MMO heeft verloren ... en dat Bioware nu de volledige rechten van Lucas Arts heeft gekregen ... ik vermoed dat er een KOTOR based MMO komt

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als dat zo is Fardo, kan ik niet wachten!
    De diepgang van KOTOR, verwerkt in een goede SP en de Feets, Skills en Powers die je dan ook nog een terugziet in een MMO gedeelte! Laat dat nieuws maar gauw komen! :9

6. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    star wars lego 2 ftw :p

nee effe serieus..ik zou wel wat zien een fps of 3d person game maar dan niet van de 'middelmatige' kwaliteit die ik heb gezien zoals bij star wars III the game of jedi knight. Als de mensen van Max Payne (alan wake) of Crystal dynamics van de nieuwe tomb raider er nou eens eentje zouden maken zou al heel wat schelen denk ik :)

En dan gewoon de hele verhaallijn doorlopen + extra momenten toevoegen.

7. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet er nog 1 een nieuwe Jedi Knight game waarbij je weer als Kyle Katarn speeld.
    Dit keer dan met een hele grote multiplayer en natuurlijk next gen graphics.

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zat zelf te denken aan een third person spel, waar je geen andere wapens dan je lightsaber tot je beschikking hebt. Het vechten moet enorm goed uitgewerkt zijn, en het afweren met je lightsaber niet te makkelijk. Het verhaal volgt anakin in alle 6 de films (t/m darth vader). Na dit spel is er natuurlijk ruimte genoeg voor andere delen met Obi-Wan of Luke bijvoorbeeld. In het spel komen natuurlijk heel veel filmfragmenten terug, en wordt de kracht van 360 volledig gebruikt om prachtige graphics van (nog onbekende) gebieden super-gedetailleerd in beeld te brengen. Sound-effects en muziek lijkt me logisch :)

9. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een vervolg op Republic commando want die game heeft een raar einde...(1 van de commando's (40) verdwijnt, zit een vervolg in lijkt mij :p)

10. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Star Wars games zijn niet bepaald mijn ding. de Rogue Leader/Squadron (???) Games vond ik nog wel gaan maar KOTOR vond ik als 1 van de weinige gamers niet zo boeiend!

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    KOTOR niet boeiend! :eek:

Oh mijn god ;)

Dat spel heeft zulke goede dielaogen, zo een goed verhaal, hoe kan je dan zeggen dat het je niet boeide? :eek:

Maar een nieuw deel met Kyle Katarn lijkt me ook wel wat ja, en dat idee van Joene klinkt ook goed. Zelfs hoop ik ook op een spel dat de gehele Star Wars verhaallijn doet, met ongeveer alle Jedi's als speelbare karakters, totdat je bij epi. 4 bent waar je ook met Darth Vader (Anakin) kan spelen, en natuurlijk met Luke. 8)

12. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Tsja, het spijt me zeer!!
    Ik denk dat het genre me gewoon tegenspreekt!

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oke, en de half Turn-Based en half Real Time actie stond je zeker ook niet aan?

14. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Je haalt me de woorden uit mn mond :p

15. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De combat was dan ook het enige niet boeiende aan de game. Nummer 2 heb ik nooit gespeeld, maar dat was dezelfde engine, dus...

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Het knokken kon welliswaar beter. Maar '' niet boeiend '' dat was het juist wel! Knokken tegen Siths, het was best boeiend hoor. Maar als er een nieuwe titel komt moet echt een heel stuk van het heelal beschikbaar worden als spelwereld. En dan moet het net zoiets als Oblivion worden alleen in de toekomst.

17. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    Een vervolg op Republic commando klinkt ook goed die game speelde hartstikke lekker.

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Als er ooit een MMO game van Star Wars uitkomt moet die zo ie zo het volgende bevatten:

-Je eigen karakter samenstellen: Ras - Sexe - Huidskleur
    -Je eigen klasse: Guardain/Sentinel/Councelar - Skills - Powers - Feats
    -Je eigen wapen: Enkel/Dubbel/Dubbelzijdig - Kleur
    -Je eigen vechtstijl: Snel/Krachtig/Gebalanceerd/Magie/Stealth etc.

-Je eigen clan vormen: Sith/Jedi/Dark Jedi (Rebel/Barabarian)
    -Je eigen nederzetting: Planeet - Gebouw - Max. Users (Door je nederzetting uit te brijden kan je meer Users in je clan)
    -Je eigen vervoersmiddelen: Spaceships - Speeders (Met max. ruimte voor aantal personen)

-Veilige zones, waar je kan traden en recruteren, en trainen op NPC's
    -Vecht zones, waar de echt gevaarlijke NPC's te vinden zijn en waar clans elkaar bevechten.

-Als je een bepaald aantal punten hebt verzameld als clan kan je nederzettingen bouwen op nieuwe planeten, maar er blijft altijd een aantal planeten in de handen van één van de clans.

Oftewel, teveel om op te noemen!

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    _O_ dat zou echt een briljant spel worden.. Wanneer komt ie uit? ;)

20. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop nog altijd op een volledige remake van Dark Forces (Deel 1) Maar dan met next gen graphics, orchestrated muziek en extended missies. Want ik vond de sfeer en de focus op undercover missies zonder Jedi's en Lightsabers erg cool. Omdat er in die periode in de Starwars Saga zowiezo haast geen Jedi's meer waren. Dark Forces 2 vond ik al minder door de erg slechte acting in de cutscenes en de focus op het Jedi zijn vond ik ook een beetje onafgewerkt en houterig aanvoelen. Jedi Outcast was wel grafisch weer mooi, maar ik vond de gevechten met stormtoopers e.d. in het begin niet lekker aanvoelen, hoewel ik het Jedi gedeelte wel weer goed vond door de dynamische gevechten. En Jedi Academy ben ik amper aan begonnen. Het mist gewoon een "feel". Ik heb het misschien gewoon even gehad met de Jedi gameplay. Ik wil weer de oude Dark Forces. De laatste missie was te vet met het gevecht met Mohc in de Arc Hammer. Multiplayer zou natuurlijk ook aanwezig zijn met de focus op gunplay en gadgets.

Verder verlang ik ook al heel lang naar een nieuw deel in de X-Wing serie (Wing Commander ook wel trouwens). Ik vind het vaak jammer dat de meeste space-flight games zich nu meer focussen op totale vrijheid en handelen enz enz zoals Freelancer bijvoorbeeld. Ik zie graag weer een echte story driven Starwars Flightsim zoals X-Wing Alliance. Starfighter en Jedi Starfighter vond ik te acrade aanvoelen bijvoorbeeld. X-Wing Alliance betrok je echt bij het verhaal door de e-mails, spannende missies en je kamertje waar steeds meer trofeeën kwamen te hangen. Ook misschien omdat de character die je speelt zelf nooit in beeld kwam en je daardoor meer het gevoel had dat je zelf de piloot was.

Ik hoop dat Lucas Arts weer eens een goed afgewerkte Starwars game gaat neezetten zonder standaard "Cash in" formule zoals de Episode I, II en III games. Maar meer projecten waar je echt het "starwars gevoel" krijgt.

Ik was trouwens wel heel erg verrast door LEGO Starwars. Zeker 1 van de betere starwars games in afgelopen jaren. Gewoon omdat het de actie en avontuur van de films goed neerzetmet leuke humor en easy to pick up gameplay. Deel 2 komt ook zeker in mijn collectie!

Laatst bewerkt: 8 apr 2006

Deel Deze Pagina