1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vampire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 2 apr 2006.

  1. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat meen je niet!!!!!!!!! Maar hoe kan ik hem dan legen!??? dat zijn er dan in ieder geval weer 2 zieje!!!!
    Wat een kut spel...Lekker is dit.... Is meteen me zin om het spel nog te spelen weg.. koop ik denk ik maar battle field:mad:
     
  2. Koert

    Koert Kubus-Biets

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ze bij elke Mages Guild halen... En in een van de winkels in de Imperial City Market District kan je ook één kopen.
     
  3. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    mag ik misschien opmerken dat je helemaal niet in je slaap gebeten kan worden. Na dat je geslapen hebt trekt het gif door je lichaam heen en ben je dus vampier maar dan ben je 3 dagen eerder al gebeten of besmet

    Overigens die Gems kun je laten legen bij magie winkels, naar het schijnt kan het ook bij mages guilds en kan het met een toverstaf die je bij rindir's staffs kan kopen
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Tenzij het Azura's Star is, verdwijnt de soul gem na het enchanten van het item, en dat is nu ook zijn bedoeling niet.;)

    Hoe kan jij nou weten dat vampieren je in je slaap niet kunnen bijten? Het is je gewoon nooit overkomen. Ze sneaken je huis binnen en bent direct een vampier, de ziekte hoeft zich niet eens 24 uur in je lichaam te verspreiden.

    En volgens mij kan je bij de mages guild alleen met je eigen gevulde soulgems een enchanted wapen opnieuw opvullen of een nieuw wapen enchanten. Het zou een beetje onlogisch zijn als je je gevulde soulgems kon leeg laten lopen.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  5. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ze dat vampier gedoe maar allemaal veelste langdradig maken als je er van af wil...
    Maargoed gaat het nog 1 x proberen en anders geloof ik het wel...:'-(
     
  6. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
     
  7. Skaddict

    Skaddict HaloJunk

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan niet door vamp gebeten worden,
    berichtje dat ik in m'n slaap gebeten was kreeg ik ook,
    maar was gewoon al 3 dagen eerder besmet...
     
  8. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
     
  9. Skaddict

    Skaddict HaloJunk

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    in tempel can je cure disease krijgen ja..
    dat werkt als je besmet ben maar nog niet veranderd,
    het werkt dus niet meer als je al vamp bent.
     
  10. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt
    volgens mij staat er ook een cure temple in bruma maar dat kan ik niet garanderen. Ik meende dat het binnen 24 na de besmetting genezen moest worden anders moet je de vampire's quest doen. En dat is een behoorlijke snertquest:{
     
  11. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahh shit zit ik die tempel al te zoeken.. heeft het geen nut!:mad:
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    72 toch?
     
  13. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie ook zeker dat ze geen gestolen soul gems aan neemt!???
    Lijkt wel een geintje dit!!!
    Tering wat zit hier lang werk aan]
     
  14. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu wil er ook niemand meer met me praten, en heb geen lockpicks meer,dit betekent zeker gewoon dat je overnieuw kan beginnen!???!
    En kan ook niemand vinden om te bijten!!!!
    Tering wat vind ik dit een tegen valler!! Ben ook al 30 uur bezig zieje!!
    Wat een KUT quest, dit vind ik dus mijn enigste SUPER grote tegenvaller van het spel...
     
  15. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt altijd iemand vinden om te bijten ga naar water front city daar ligt zwerver die je gewoon kunt bijten
     
  16. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    |:- |:- |:- Eindelijk dacht ik dat ik klaar was!!!
    Nu komt ze met nog een paar opdrachten aan!:'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :mad:
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie het als een uitdaging. Wat doe je liever, een simpele quest waar je iemand moet vermoorden of overdag bijna doodgaan, in 16 dungeons zoeken naar de items die je nodig hebt om je te genezen. De keuze is snel gemaakt.
     
  18. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ze accepeteert wel degelijk gestolen gems, alleen moeten ze leeg zijn. Ze kunnen gevuld zijn met geesten van verslagen tegenstanders die je kan gebruiken om je wapens/armor sterker te maken geloof ik. Die moet je er eerst uit toveren of je moet gewoon lege jatten. één kan je jatten in de arcane university en in nog wat mages guilds maar dan moet je maar even die uitgebreide uitleg lezen
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan gevulde soulgems niet 'legen'. Alleen als je ze gebruikt om je een wapen/armor te enchanten of een geenchant wapen/armor op te vullen, verdwijnen de soul gems (Azura's Star soulgem kan je wel blijven gebruiken).
    Dat werd hier eerder al eens vermeld.
     
  20. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zit wel wat in..
    Ik denk als ik weer normaal ben dat ik de vlag buiten ga hangen!!! ;)
    Is namenlijk niet niks zieje !!!!
     

Deel Deze Pagina