1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Farcry Instincts

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 3 jun 2005.

  1. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Door naar je hardeschijf te gaan en daar de map te verwijderen misschien... |:-
     
  2. Rastapopulos

    Rastapopulos Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het ondertussen al gevonden, maar bedankt.
    Ik wil deze game online gaan spelen en ik vroeg me af of er veel mensen zijn die deze game ook online spelen.
     
  3. n_u

    n_u Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    deze spel is opzicht niet zo moeilijk maar beetje aan het einde vond ik het nie meer leuk er kwame allerlei rare wezens enzo was maar stom
     
  4. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet er van houden. Ik vond hem wel heel leuk!!! (kheb de nieuwe far cry instincts evolution ook gehaal echt super_O_ )
     
  5. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Evolution kent ook veel meer vrijheid als Instincts en je hebt geen last van monsters.
     
  6. Commander_Vos

    Commander_Vos Star Wars owns

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Komen er helemaal geen monsters in evolution voor? En lijkt Far Cry Instincts Predator op de 360 op Evolution voor op de ouwe console?:confused:
     
  7. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    kweet niet of het quaa graphics op die van de xbox lijkt maar predator is de normale instincts en evolution samen gevoeg. kweet niet of er monsters in voor kome kheb em nog nie uit gespeeld.
     
  8. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Farcry :cool: Zonde van je geld zeg ik je ! :D
     
  9. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Alle ubisoft games die je meteen koopt zijn zonde van je geld. Een maandje of 3-4 later liggen ze al in de winkels voor nog geen 30 euries. :p
     
  10. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    de nieuwe far cry is nu ook 30 euro!! en is niet zonde van je geld. kheb er al een boel lol mee gehad met m'n vrienden(en in m'n eentje)
     
  11. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook dat dat filmpje in het begin van het spel elke keer weer gaat spelen en dat je hem niet door kunt spoelen? Ik word er helemaal gek van, hij doet het echt vaak... Kan ik eerst 5 minuten iets anders gaan doen voordat ik kan beginnen...
     
  12. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij zet tijdens dat filmpje een aantal dingen op je harde schijf, zodat hij verder in het spel bijna niets meer hoeft te laden. Gebruikt dus cache geheugen op de harde schijf, net zoals bij de xbox 360. Maargoed, als je nou alleen farcry speelt, dus geen anders spel tussendoor die dit ook doet, dan hoef je dat filmpje niet meer steeds verplicht te zien volgens mij. Speel je wel zo'n spel tussendoor, ik noem maar wat, Ninja Gaiden, dan gebeurd dit weer wel. O-)
     
  13. Commander_Vos

    Commander_Vos Star Wars owns

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie of je ook watervallen kan maken in de editor?
     
  14. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hallo, ik ben van plan om een FarCry voor de xbox te halen. Multiplayer doe ik vrijwel neit en heb geen live, gaat mij dus om een lekkere, grote single player. Welke kan ik dan het beste halen, Instints of Evolutions? Thnx alvast.
     
  15. Yko

    Yko Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken alleen instincts (die heel goed is) en als ik op de reviews af zou gaan zou ik ook voor instincts kiezen. Evolution krijgt overal lagere cijfers dan instincts.

    Een nieuwe - minder sterke en veel kortere - campagne houdt zich toch nog moeiteloos rechtop tussen alle concurrenten, terwijl de multiplayeropties en map editor tot de betere in het genre gerekende mogen worden.


    Instincts dus.
     
  16. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Thnx! Heb de demo ervan al eens gespeeld, vond hem erg leuk, geen domme hersenloze ren-en-schiet-alles-dood-wat-je-tegenkomt.
     
  17. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja als je voor de single player gaat moet je de eerste instincts hebben en niet evolution. evolution heeft minder missies maar daarbij is de map editor en de multiplayer weer iets uitgebreider. (kheb ze alle bij vind het echt hele leuke games. vooral met m'n vrienden.)
     
  18. Stino

    Stino Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik ook, weet iemand waaraan het kan liggen?O-)
     
  19. Commander_Vos

    Commander_Vos Star Wars owns

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    al eerder gevraagd, maar goed

    Weten jullie of je ook watervallen kan maken in de editor?
     
  20. Commander_Vos

    Commander_Vos Star Wars owns

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    VAAK VOORKOMENDE PROBLEMEN

    Problemen met dit spel schijnen vaak voor te komen. Damaged maps, problemen met het kiezen van maps, het filmpje dat als maar opnieuw speelt, problemen met het publiceren van maps. Veel valt er niet aan te doen, dit ligt meestal aan de cd zelf. Ubisoft weet van de problemen, maar doet er niet zoveel aan.
    Als je er echt mee zit en je hebt nog een bonnetje of een of ander garantiebewijs, dan kan inruilen een optie zijn. Maar dat kan helaas vaak niet meer. Gelukkig zijn sommige problemen wel direct op te lossen, maar daar weet ik zelf dan weer niet zoveel vanaf.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2006

Deel Deze Pagina