Morrowind vastlopers

Discussie in 'Algemeen' gestart door Svennos, 26 nov 2002.

1. Svennos

Svennos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Sinds een paar dagen speel ik Morrowind, en vindt het echt een waanzinig spel ..... echter het valt mij wel op dat er wat bugs in zitten, zoals het afentoe bevriezen van het hele spel, enige oplossing is een reset, en niet kunnen kletsen met mensen omdat de xbox dan denkt dat ik hun probeer te bestelen.

Hebben andere dit ook, andere xbox spelen die ik speel hebben dit probleem niet .... dus toch wat bugs ?

2. the-X

the-X XBox is the Future.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zoiets nog nooit gehad.

3. IcedToM

IcedToM Guitarshredder

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik heb nu zo rond de 15 uur gespeeld, maar zelf nog geen enkele vastloper gehad. Ik heb wel wat verhalen gehoord van andere mensen die er ook last van hadden. Kennelijk is het normaal, het is natuurlijk een gigantisch spel, dus daar zullen altijd nog wat bugjes in achterblijven vrees ik.

-Tom

4. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Ben 1 keer door de grond gevallen :D
    maar verder heb ik nog niks gehad..
    en heb al zeker 30+ uur gespeeld..

5. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    bij de mijne is ie nog nooit vast gelopen:cool:

6. Svennos

Svennos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Humm, vreemd hoor. Andere spelen lopen soepel ... nouja het blijft een vet spel.

7. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb 1 vastloper gehad tot nu toe, nadat ik een hele tijd stil had gestaan (khad ff pauze genomen maar had het spel niet op pauze gezet). Daarna ging ik een muis aanvallen en toen liep hij vast. Hij schijnt inderdaad vaker vast te lopen, maarja het is niet zó vaak dat je er echt last van hebt ofzo (mijns inziens).

Het 2e probleem ligt niet aan het spel (en al helemáál niet aan je Xbox! =(), maar aan hoe je naar die persoon kijkt. Als je richting iemand achter een bar kijkt, maar er staat een fles in het midden van je scherm en je drukt op A, dan pik je die fles, i.p.v. dat je met die persoon gaat praten. Dit is mij ook al 2x gebeurd. Je moet gewoon goed opletten waar je staat.

8. the-X

the-X XBox is the Future.

Leuk Bevonden:
    0
    als je met 1st person view speelt dan heb je een croshair dan heb je dat niet want dan kun je richen op het hoofd ipv het flesje.

9. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik speel met 1st person view, en daar had ik het over. :{

10. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik speel nagenoeg altijd 1rst person. Ik heb 1 keer een bug gehad, ik viel door de vloer in de Balmora mageguild.

11. sugarLEVI

sugarLEVI ?

Leuk Bevonden:
    0
    Apart... ik heb nog maar 1 probleem gehad en dat was bij het openen van een ton, duurt zowiezo vaak wat langer als ik iets open om in te kijken, heeft de xbox vrij veel tijd nodig om te lezen wat er allemaal inzit...

12. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    k weenie, maar bij mij doet ie het best soepel. soms ff een beetje minder frames als je net een nieuwe stad binnen loopt maar das echt gedurende een halve seconde ofzo.
    maar vastlopen dat heb ik echt nog nooit gehad. ook nog geen bugs tegen gekomen.

13. soylent

soylent Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij is ie ook een keer vastgelopen en ben ik een keer door de grond gezakt. Maar dit nadat ik +/- 5 uur achter elkaar bezig was.
    Op de een of andere manier erger ik me altijd bij andere spellen aan framerate-drop behalve in MW.:)
    grtz

14. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    nog nooit vast gelopen, en nog nooit door de grond gezakt :{

15. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    ja das klote in 3rd persoon vieuw als je ineens per ongeluk op iets klik en dan gaan alle cops achter je aan :)

16. Radius

Radius Feel Radius

Leuk Bevonden:
    0
    smame here alleen heb ik dan ook nog maar ongeveer 5 uur gespeeld.

17. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    zucht. 3d person view is ook voor n00bs.

18. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelukkig nog nooit een bug gehad, en dat terwijl ik het spel al zeker een uur of 20 gespeeld heb. Het spel is echt zo verslavend. Heb ik maar één keer eerder gehad bij een niet nader te noemen spel. Ik heb trouwens die Y-Z-axis iets hoger gezet wat veel beter is omdat je anders echt als een slome pad naar boven en beneden aan het kijken ben. En third person kan ook af en toe ff een leuke break from the norm zijn. Maar niet om te matten. Wel om ook van je figuur te genieten...hoe dope...

19. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    3rd person zuigt op zich wel, omdat je dan ziet hoe ontzettend slecht de bewegingen van je popske zijn.
    Ik zou alleen wel een keer willen zien hoe m'n spreuken eruitzien, maarja dan moet ik dus 3rd person gaan vechten! :eek:

20. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dat komt waarschijnlijk omdat je sluipen aan hebt staan. als je "dubbelklikt" met het linkerpookje gaat dat namelijk automatisch aan. Daardoor kun je mensen rollen, of je dat nou van plan was of niet.

Deel Deze Pagina