1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

    mars15 Guest

    ga naar het meest rechtse scherm in je dashboard.
    Daar staan de console settings. Dan display en hier kan je kiezen voor wide format en pal. Kies pal 50 of 60. Op mijn grote oude tv kon ik wel 60 kiezen maar dan ging het beeld flippen. met mijn wat nieuwe toestel ( wel klein :mad: ) werkt alles wel gewoon goed.

    Maar topspin 2 wat een pracht spel. Iedereen gaat dit wel leuk vinden denk ik. De rally's zijn zo relaxt en grafisch ook gewoon goed. Wat me gelijk opviel waren de ballenjongens. Een bal in het net en hun komen voorbij. Heb nu 2 oefen wedstrijden gespeeld man-man en vrouw-vrouw. Beide erg leuk om te doen, kan niet wachten om de career te starten en online te gaan. Helaas heb ik nu nog maar een klein scherm, vrijdag hopelijk een nieuwe tv halen
     
  2. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja net gedaan en hij doet het gewoon op 60 hz.......maar zoiezo ik snap niet dat ze het zo instellen dat ie alleen op 60 Hz tv gespeeld kan worden:confused:
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    Grafisch mooier denk,

    Je begint op nr 200 van de wereld zie ik net, en speel nu qualifiers voor de Australian Open, en gelukkig kan je nu wel saven geloof ik tijdens een toernooi !
     
  4. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Omdat ze niet altijd rekening kunnen houden met het de oudste techniek. Ontwikkelen voor 50hz betekend ontwikkelen op de zwakste schakel, waardoor mensen met de nieuwste techniek moeten inleveren op hun spel.

    Op een gegeven moment moet je een bepaalde techniek achter je laten liggen en vooruit kijken en niet meer achteruit.
     
  5. mark8925

    mark8925 Guest

    hijs ****** vet :D .. net eigen carriere begonnen, maar moet zo ff tentamen maken :mad: , maja dat wordt dus niet leren voor mn tentamen van morgen
     
  6. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    waiting for the postman... Ik hoop dat ie een beetje op tijd komt vandaag. Kan ik nog flink wat spelen voor mijn werk. Anders wordt het vanavond weer nachtwerk.
     
  7. crazytaxi

    crazytaxi Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel op 720p en widescreen op een samsung lcd-tv (aangesloten via compenent) en heb eigenlijk helemaal geen optie in de xbox om op 60hz te zetten.

    maar je moet eerst dus de schakelaar op je kabel van je compenent op tv zetten, dan heb je de optie in je dashboard, zet em dan eerst op 60hz. Xbox uitzetten, schakelaar terug naar hdtv, dan doet topspin 2 het wel!

    Beetje raar, DOA deed het wel op hdtv en 720p stand zonder dat ik het om moest zetten...

    Doen jullie ook mee met het GROOT 'xboxworld' topspin 2 toernooi??
     
  8. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij is tof,

    hij speelt na een tijdje relaxter en realistischer dan deel 1

    grafisch op een normale tv ben ik niet zo onder de indruk behalve op een aantal punten kwa stadions enz.

    Carriere mode is leuker dan deel 1, dit komt mede door de trainigen die soms damn hard zijn.

    Risk shots zijn erg lastig om die goed te plaaten en de advanced shots zijn weer te makkelijk.

    online nog maar een potje gedaan dus nog weinig over te zeggen.
     
  9. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet maar wachten totdat ze em bij FRS bartsmit Dixons of Mediamarkt hebben, waar waarschijnlijk morgen pas is:'-(
     
  10. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    net besteld bij Zuiderpark.
    Ben benieuwd.
     
  11. Tha Ladykillah

    Tha Ladykillah Tha Nudies!

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vandaag maar eens kijken of ze hem ergens hebben liggen bij mij in de buurt :p nog even een controller erbij en ik daag mijn vriendin uit :D hehehe... Hij lijkt me super vet! had alleen wel gehoord dat het niet helemaal is wat het beloofd had.. Maar nu die uit is en veel mensen hem hebben hoor ik alleen maar positieve berichten.. Dat worden weer tennis tournooien houden in de weekenden :p:D
     
  12. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand em al ontvangen van Zuiderpark...
     
  13. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Man doe toch niet zo zenuwachtig... als de post komt heb je 90% kans dat je game erbij zit.
     
  14. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    net gehaald bij dynabyte 53 euro zag ook dat tombraider net binnen was. _O_
     
  15. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    De post is al geweest knakker... Ik weet toch ook niet hoe dat werkt met online bestelllen.. Is de eerste fucking keer voor mij.. IK wil gewoon graag dat spel spelen
     
  16. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    DynaByte |:- nog nooit gezien dat ze daar en spel voor de release hadden8)
     
  17. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem vanochtend om 9:00 uur al binnen gekregen van Zuiderpark.
    Kwam gewoon met de post mee. Heb al een potje gespeeld en bevalt me erg goed. Helaas moet ik eerst wat schoolwerk doen vandaag, dus vanavond ff uitgebreider spelen.
     
  18. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0

    Lucky you... Ik had em gister gespeeld bij een maat van me.. Is erg goed.
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    ben net de stad in geweest voor een nieuwe tv speel nu op 30 cm ofzo, zo slaapkamer tv echt zonde wil hem eigenlijk morgen pas verder spelen op een groot scherm

    zag een tv van beetje onbekend merk 82 cm en 100hz dan kan die pal 60 toch aan ?
     
  20. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    hoppa topspin 2 binnen...ff in Sittard naar een winkel gegaan en gekregen (ze hadden het spel al gister)_O_ _O_ ik ga nu ff spelen_0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina