1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hordo, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz ik zit ook met een probleempje. Sinds ik een nieuwe 360 heb gekregen omdat de oude kapot was. Laadt mijn controller zich niet meer op. Ik heb gewoon zo'n play and charge kit. De controller is helemaal leeg maar doet het wel als hij via die ''oplader'' in de 360 zit. Meestal kreeg je dan zo'n rood lampje dat hij aan het opladen was. Maar dat doet hij dus niet meer. Heb ook al geprobeerd om die controller te reseten maar dat helpt niet. Weet iemand misschien wat ik kan doen? Of is dat ding gewoon kapot...
     
  2. japie

    japie Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een losse "USB stroom adapter" (zo'n ding die je in het stopcontact doet en daar dan een USB aansluiting inplugt om oa m'n Ipod mee op te kunnen laden). Kan ik die ook gebruiken om, met behulp van de Play and Charge Kit, m'n controller op te laden? Dus dat ik de USB van de charge kit in de USB adapter klik en zo rechtstreeks via het stopcontact de controller oplaadt?? Of zou dat schadelijk zijn voor de controller??
    Ik weet ook wel dat ik kan spelen en laden tegelijk met de charge kit, maar dan heb ik alsnog een draad door de kamer liggen en dat wil ik niet....

    Alvast bedankt!
     
  3. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik gebruik tot nu te mijn USB adapter van mijn Sony Walkman en het werkt tot nu toe gewoon goed. Plug hem in en +/_ 3 uurtjes laters ben je klaar. Ik denk dat het ook wel met jouw adapter moet lukken.
     
  4. japie

    japie Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks! Ik ga het gewoon proberen, als de controller het onverhoopt niet overleeft dan is dat maar pech hebben...
     
  5. SlicerITST

    SlicerITST Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn huisgenoot heeft een xbox en ik een 360. Nou vraag ik me af of een xbox controller ook kan gebruikt worden om op de 360 te splen. Anders moet hij nog een 360 controller kopen om met zn tweeën te kunnen spelen.
     
  6. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zou je de stekker van de xbox controller in je 360 stoppen.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    het antwoord is dus ... nee dit is niet mogelijk
     
  8. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem met mijn controller, als ik mn controller aanzet, dan blijft die ''ring of light'' knipperen, alsof hij mijn 360 niet kan vinden. mijn 360 gaat ook niet meer aan via mijn controller,

    batterijen vervangen helpt niet, ook wachten heeft geen zin omdat mn controller na een kwartier nog knippert.

    kan iemand mij helpen ?
     
  9. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0

    Controlleer ff je voeding van je 360, ik denk dat hij geen stroom krijgt.
     
  10. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0

    laatmaar, hij doet het al.. hij heeft hem gevonden na zon 20 minuten :cool: ..
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2006
  11. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Achter dat grote witte klepje...
     
  12. alessandro

    alessandro Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    connect contoller

    dag,

    bijhet spel GRAW heb ik een probleem met mijn controller.steeds als ik wil schieten krijg ik een melding dat mijn wireless controller niet aan staat.
    tijdens het spel knippert de ring of light ook best vaak, maar de batterijen zitten nog voldoende voel.wat kan de oorzaak hiervan zijn!??

    gr
     
  13. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik jou was zou ik toch maar is de baterijen maar verwisselen want als de ring knippert zijn je baterijen bijna leeg en als ie uitvalt wel zo goed als helemaal... probeer het eens!
     
  14. alessandro

    alessandro Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ey thanks man, je hebt gelijk!!!
    raar omdat hij in het dashboard wel 2 streepje aangeeft.
    marre ik kan weer verder!!!
     
  15. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ie (bijna) leeg is staan er meestal zo'n 2 streepjes ;).
     
  16. Gois

    Gois Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gisteren ook 360 gekocht en ook extra wireless controller maar nu maakt die controller bij de rechter thumbstick een piepend geluid zodra je hem gebruikt, dit vind ik nogal irritant. Bij mijn andere controller doet hij dit niet, gaat dit nog vanzelf weg of kan ik hem beter even gaan omruilen?

    Alvast bedankt.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  17. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn Rb doet het niet meer, hij is wel s gevallen, maar na 4 maand moet ie toch nog niet kapot zijn? de andere xbox controllers heb ik jaren gebruikt!
    Morgen maar ff na de winkel!
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn wireless controller lijkt een beetje vreemd te doen, hij blijft de hele tijd knipperen (lampje linksboven+rechtsonder <> rechtsboven+linksonder). Batterij is nog half vol.. Verder geen problemen, het viel me alleen op :p is er iets mis?
     
  19. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    dat betekend bij mij dat ie aan de charge kit moet
     
  20. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Net gebeld na de klantenservice ( de Rb doet t niet meer). heel gedoe, eerst mn xbox 360 registreren enzo, heel gedoe. Nu moet ik mn controller op sturen naar Duitsland ( Xbox European Repair Centrum).
    De porto moet ik zelf betalen, want ik best anti vind, aangezien dat wel allemaal extra kosten zijn. Zo fantastisch is de service dus weer net niet....
    De telefoonmiep zei dat er al meer van deze problemen waren geweest, er zijn dus meer agressieve gamersO-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina