Bromtoon door 2.1 set na aansluiten op tv

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Murdock_NL, 5 apr 2006.

1. Murdock_NL

Murdock_NL XBOX360 User

Leuk Bevonden:
    0
    hey heb een 2.1 setje heb die aangesloten op mijn xbox360 goed geluid enzo maar nu wou ik hem op mijn tv aansluiten via de koptelefoon aansluiting... maar dan hoor ik een hele erge bromtoon erdoor heen... waar kan dit aan liggen...???

2. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je de subwoofer van je setje wat zachter zetten. Of iets instellen in je TV menu!

3. Murdock_NL

Murdock_NL XBOX360 User

Leuk Bevonden:
    0
    subwoofer staat niet egt hard en in tv menu kan ik niks instellen...

4. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    aansluiting rot misschien? heb je via koptelefoonaansluiting? dan issie altijd verrot

5. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Is je tv geaard?

je tv en stereo moeten allebei eigenlijk geaard zijn om van deze stroom Loop af te kopen...

(ja ik weet dat 99 van de 100 tv's geen mogelijkheid hebben om te aarden...)

6. Murdock_NL

Murdock_NL XBOX360 User

Leuk Bevonden:
    0
    nee zijn allebei niet geaard die stekkers zijn idd ook niet geaard dus word al moelijk dan... kan ik daar wel wat aan doen dan aan zo een stroom loop... las ergens dat het ook temaken had met de antenne kabel van de tv

7. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je een advanced scart kabel koopt werkt dat niet dan?? Of werkt dat alleen met 5.1?

8. Murdock_NL

Murdock_NL XBOX360 User

Leuk Bevonden:
    0
    nou als ik mijn 2.1 setje aansluit op xbox360 prima geluid maar ik wou hem op mijn tv aansluiten maar dan krijg ik die bromtoon

Deel Deze Pagina