1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Thief Guild

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamegirlheidy, 28 mrt 2006.

  1. Skaddict

    Skaddict HaloJunk

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me vertellen waar de fence in the imperial city zit?
    ik ben al masterthief, dus hij is er wel, maar ben het vergeten :)
    ik weet dat ie soms in een inn ergens zit... maar weet niet welke,
    en soms achter 'n huis ergens.. maar weet geen tijden of precieze plek
     
  2. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    HINT! SPOILER!!!

    ________________________________________________



    als je de quest van de gray fox krijgt om jekbends boots te gaan halen ofzo kan je die gast die zo ongeloofelijk schijterig is ook gewoon afmaken .
    die heeft ze bij zich .

    ik dacht dat ik die catacombe in moest maar schijnt helemaal neit te hoeven.

    dat je eht even weet
     
  3. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er al iemand de laatste opdracht gedaan voor de thief guild "The Ultimate Heist"
    ik sta nu voor de deur met de moniken de biblioteek, maar hun weten dat ik het ben en niet de lady dus ik ben iedere keer de lul weet iemand nog hoe hij dat stuk heeft gedaan. mij lukt het niet
     
  4. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het al naast die monk staat er in de schaduw een switch die meot je omzetten en deutje gaat opehnn
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2006
  5. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast..ik heb iets in een kast verstopt bij zo een vrouwtje bij de waterfront..en nu moet ik naar die lex gaan en zeggen dat zij dat heeft gestolen alleen die lex wil niks doen.. Wat moet ik dan doen?8)
     
  6. Skaddict

    Skaddict HaloJunk

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    hij kan het niet goed genoeg met je vinden, dus bribe 'm of persuade hem :)
     
  7. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    YAY heb net thieves guild uitgespeeld beetje raar van guildhal

    had verwacht dat er ook verkopers zouden staan enz enz .

    maar et was wel leuk nu even kijken mischien fighters guild gaan doen of gewoon verder met de mainquests
     
  8. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat had ik ook. beetje een gevoel van: en nu?
     
  9. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel grappig als je eenmaal de Thieves Guild hebt uitgespeeld.
    Als je dat masker van the Gray fox op zet kan je zo veel moorden als je wil, mits je onopgemerkt je maskertje af doet. Als je onopgemerkt met masker op de stad uit bent en travelled naar een andere stad. Als je dan zonder masker loopt herkennen de guards je niet en spreken ze je gewoon aan met ''hello good citizen''(terwijl je een hele stad uitgemoord hebt). Als je dan voor zijn neus het gray fox masker opzet dan heb je opeens de bounty weer. Zo had ik een bounty van 21000 8). Wel grappig gedaan maar vind het wel jammer dat je alleen ''resist arrest'' kan kiezen als een guard je ziet.
     
  10. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een paar vragen ik heb het spel van vandaag

    - ik die note staat kom aan het waterfront om middernacht maar ik zie daar niemand --> waar moet ik die vinden ?

    - kan ik in meer dan 1 guild zitten ?

    alvast bedankt
     
  11. Skaddict

    Skaddict HaloJunk

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    in 't zuiden van waterfront is dorpje van houten huisjes, tussen de huisjes en de muur is een tuintje, en daar staat om middernacht een man met 'n fakkel, die moet je hebben.

    en je kan in zoveel guilds als je zelf wilt
     
  12. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thnks:D
     
  13. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt

    jah sorry miss da ik het verkeerd vraag maar ik zie hier in iemand zijn post staan

    wat is die bounty voor wat dient deze en hoe kan ik ze gebruiken ??
    alsvast bedankt omdat ik nog maar een noob ben in TES4 : oblivion :D
     
  14. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dingen steelt van mensen, of mensen vermoord dan krijg je een bounty op je hoofd(een boete die je moet betalen). Voor het stelen van goedkope dingen krijg je volgens mij een bounty van 1. Als je een paard steelt krijg je een bounty van 250 en voor het doden van iemand(guard?) krijg je een bounty van 1000. Dit gebeurd alleen als mensen je zien stelen dus niet als je in de nacht een zaak leeg rooft. Als je bijvoorbeeld een guard pickpocket krijg je wel een bounty. Dan kan je ervoor kiezen om naar de gevangenis te gaan, goud te betalen of om resist arrest te drukken(je boete wordt betaald in bloed). Als ik dus een bounty van 21 000 heb dan kan het zijn dat ik 21 guards of andere mensen heb vermoord :9.
     
  15. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt een probleem nu ik heb een wachter gekilled en nu heb ik de bloodprice gekregen van armand 1000 gold betalen:D hoe kan ik dit het snelst betalen?? iemand die dit ook heeft gehad?;)
     
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    niet gehad, :p ik zou gewoon ff beetje met de arena gaan kutten dan is dat zo gedaan.

    wat ook leuk is, de grey fox masker opzetten en dan zie je elke guard op je afrennen en dan voor hun neus weer afzetten 8)
     
  17. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    loaden mischien.

    ik zie trouwens net dat ik al 310 saves heb gemaakt ik heb het spel vanaf het begin
     
  18. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je handmatige saves:confused: DIt gebruik ik nooit hij autosavet om de minuut man:+ Njah zal je wel niet bedoelen eh...
     
  19. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt man nu snap ik het helemaal _O_
     
  20. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    hej mensen, ik ben nu footpad bij de thieves guild en heb net een troffeetje gestolen in opdracht van de ene man van het thieves guild die altijd om middernacht bij de watercity(zoiets) in imperial city staat, die wou ik terug brengen maar nou blijkt dat de guards hem zoeken en dus komt hij niet opdagen.. iemand enig idee waar ik hem kan vinden?
     

Deel Deze Pagina