1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion Huizen

Discussie in 'Algemeen' gestart door la_hunda, 28 mrt 2006.

  1. fidoNL

    fidoNL Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij werd die gast waarvan ik zn sleutel had gestolen weer levend na 2 uur spelen fso
    dus volgens mij kan dat niet
     
  2. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie was dat? Hij kwam niet 'terug tot leven'. Het was waarschijnlijk een quest character die je bewusteloos had geslagen. Quest characters kan je namelijk niet vermoorden.
     
  3. oban lagavulin

    oban lagavulin Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    nog steeds niets in m'n show case....

    linker shoulder button? misschien mis ik iets maar ik kom er echt niet uit hoor...

    Hoe kan ik m'n spullen in die showcases kwijt...

    Dank.
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Je dropt het item op de grond en dan gebruik je de linker shoulder/bumper button om het object te verplaatsen en zo in de showcases te leggen.
     
  5. oban lagavulin

    oban lagavulin Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    hey chill dank voor je reactie.....maarre de eerste keer begreep ik al niet wat je bedoelde.... als jij dan weer hetzelfde zegt kom ik natuurlijk niet verder:p

    Toch dank voor de snelle reactie..

    Cheers m8
     
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Bumper buttons = knoppen bovenop de controller...degene boven de triggers.

    Met de linker bumper button 'grab' je dus een voorwerp...dat staat trouwens ook achteraan de handleiding.
     
  7. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik een huis koop blijft maar in current quest staan dat ik hem moet inrichten terwijl ik al een kastje heb gekocht, hoe kan dit?
     
  8. numericword

    numericword Dutch Vengeance

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    de quest blijft staan, totdat je alle upgrades hebt gekocht die mogelijk zijn voor dat huis
     
  9. paalus

    paalus Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    het huis dat 5000 waard is ligt in Anvil.
    ga eerst naar count arms, daar staat een gast binnen, misschien moet je ff wachten of een keer naar buiten en dan weer naar binnen lopen.
    (hij zei in ieder geval dat ie er elke dag was).
    het huis heet als het goed is benidor manor, en die gast dus benidor.

    in de kelder van dit huis, staat een teken op de muur, weet niet wat dit betekent.
     
  10. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat teken heb je nodig bij de quest in het huis. Eerst moet je even gaan slapen in je huis en als je wakker word staat je een verassing te wachten. :9
     
  11. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor welk huis moet je geen vriendjes zijn met de Count? Ik ben gewoon opzoek naar een mooi groot huis, alleen voor elke waar ik langs ben geweest moest ik met de count van die stad praten. Alleen dan zegt de Count dat ie dat soort zaken alleen met vrienden bespreekt, en aangezien ik nogal slecht ben in persuaden(snap er geen bal van) lukt het me nooit om vrienden te worden. Dus kan iemand helpen?
     
  12. Skaddict

    Skaddict HaloJunk

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt geld nodig wil je huis kopen, en als je dan toch geld heb kan je ook gewoon de count briben, ik heb die villa van 25.000 gekocht, en count briben was gewoon genoeg om het huis te mogen kopen
     
  13. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon 20x keer op y drukken dus?
     
  14. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat persuaden stelt echt geen drol voor... waarom zou je gaan briben?
     
  15. Skaddict

    Skaddict HaloJunk

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen idee wat y doet, ik speel oblivion op m'n pc niet op m'n xbox :)
    en ik heb heel verstandig uitleg over persuaden overgeslagen, dus bribe iedereen
    nu maar gewoon :)
     
  16. oban lagavulin

    oban lagavulin Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt toch een handleiding bij je aankoop gekregen daar staat het in hoor:p

    greetz
     
  17. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu (door veel te vechten in de arena) veel geld en heb dus een huisje gkocht in het waterfront destrict die van 2000 gold. Maar hoe kan ik het nu in richten want ik heb geen kastjes en kisten om dingen in te duwen

    hulp gevraagt :D
     
  18. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar 'Three Brothers Trade Goods' in het market district van Imperial City.
     
  19. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    en dan moet ik die quest doen met die andere on eerlijke handelaar ?
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft dat ermee te maken...gewoon naar die gasten gaan en koop de certificaten voor je kisten, decoratie, etc.
     

Deel Deze Pagina