1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

de acties zijn begonnen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door sickness, 6 apr 2006.

  1. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar waneer gaan die acties in dan?
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Het is veel meer dan een gameconsole. Zie het maar als een Xbox 360 met externe HD-DVD speler met een 60GB hard drive. Wil je dezelfde middelen kunnen doen/afspelen/gebruiken met de Xbox 360 als met een PS3, dan zit je met een Xbox 360 vér boven de 600,-

    Ik wel _0/
     
  3. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is nog steeds niet zeker of de 60 gig harde schijf standaard is.
    De prijs voor de HD DVD uitbreiding is ook nog niet bekend....

    Dus of het ver over de 600 zal worden is ook nog niet bekend.
     
  4. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ook wel maar het is nog vele geld
     
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    PS3-prijs niet officiëel, slechts een schatting
    Gisteren konden we jullie nog melden dat Georges Fornay, topman bij de Franse afdeling van SCE, had gezegd dat de prijs van de PlayStation 3 tussen de €500 en €600 zou liggen. Vandaag dienen we, surprise surprise, deze bewering lichtjes te nuanceren. Met twee eerder genoemde bedragen zou Fornay enkel een persoonlijke schatting gemaakt hebben van de mogelijke prijs van de PS3, maar laat duidelijk zijn dat deze richtlijn ver van officiëel is.

    Journaliste: "Une question que se posent justement les joueurs, c'est le prix de cette console, on voit des chiffres qui circulent régulièrement sur le web... 500 $ selon la rumeur : on est proche de la réalité ou on s'en éloigne ?

    Georges Fornay: "Eh bien écoutez, si on prend l'aspect Blu Ray/HD, on parlait de lecteur Blu Ray a 1000 euros et plus. Donc elle sera extrêmement bon marché quand au regard de cet aspect. Quand on regarde l'aspect jeu, aujourd'hui c'est vrai que les consoles de jeu avaient plutôt un prix bien en dessous de 500 euros. Je dirais, que nous serons dans cette fourchette : elle sera chère pour la partie jeux vidéo, elle sera extrêmement bon marché quand on regardera l'ensemble des technologies qu'elle intègre."

    Fornay zegt daarentegen wel dat de PS3 vanuit gameconsole-standpunt duur zal zijn, maar dat je er wel degelijk wat voor in de plaats krijgt. Alles bij elkaar genomen (BluRay,HD,...) zou de PS3 zéér redelijk geprijsd worden.
     
  6. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    staat daar nou 1000 euro tussen??
     
  7. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch niet..
    http://www.gamer.nl/nieuws/29982
    of sony probeert nu dit bericht in de doofpot te stoppen :eek:
     
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat een n00bs bij Bart Smit. Die adverteren bij de xbox ook nog steeds zo:

    Terwijl dat altijd al de standaard prijs was. Hier moet je dus NOOIT consoles kopen mja.. helaas snappen mensen dat nog steeds niet/
     
  9. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    oh nee, schrikt.
    Sony heeft gezegd dat de prijs van 500-600 euro verkeerd is opgevangen/vertaald. Een preciese prijs is niet bekend. Het lijkt wel alsof ze de prijs een beetje stil willen houden. Maar hoe ver van te voren wisten we wat de 360 ging kosten? heus niet April vorig jaar, die prijs komt wel, is normaal dat dat nog niet bekend is
     
  10. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kijg ook mail van de bart smit. Geen idee waarom, ben 1x op die site geweest ofzo maargoed. Deze "acties" zijn gewoon kleine acties van de bart smit, door die kleine kortingen op dat totaal bedrag te geven zullen ze wel net genoeg marge overhouden en proberen ze zo een beetje te concureren. Niets spannends vind ik..
     
  11. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn de verzendkosten bij de Bart Shit dan?

    editos:
    Dat valt aardig mee...
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2006
  12. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja jij wel das algemeen bekent:p

    kuch fan kuch kuch :)
     
  13. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet zoon fantastische acties, maar het is natuurlijk een begin voor de betere acties....
     
  14. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat bedoel ik, nu gaan ze grotere acties voeren enz.
     
  15. X-Watcher

    X-Watcher Buffyfan

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is misschien te vroeg om te vragen. Maar heeft iemand of enig idee waar deze Xbox 360 - 2006 FIFA World Cup Edition te koop zal zijn in Nederland?
     
  16. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ff compleet offtopic maar:


    I touch the fire and it freezzes me, i look into it and its black, why cant i feel, my skin should crack and peel
    i want the fire back


    Sorry ik zag je sig en kon me niet inhouden
     
  17. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen enkele actie kan hier tegen op. Heb gisterenmiddag een tweede 360 welliswaar "CORE" op de kop weten te tikken voor jawel: 160 euro_O_ :9 :cool: }:] . Foutje van de Cash Converters. Mazzeltje voor mij. :p
     
  18. Bountyspot

    Bountyspot Just for Fun

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's zeker beter. Ken je ons inlichten waar je op bent geweest :D :D
    Kenne we kijken of het ons ook lukt hehehehe!
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Den ouwe mazzelpik die je er bent joh. Dachten ze soms dat het een oude xbox was ofzo??? Damn sommige mensen zijn echt te dom.
     
  20. alisum41

    alisum41 L1F3 T0 G4M3

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    0
    jmmr dat dat nooit bij mij is gebeurd:'-(, misschien verknallen ze es een keer iets als ik een spel wil komen en verkopen ze het per ongeluk voor een 10tje_O_ _0/
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2006

Deel Deze Pagina