Balen, ik heb het spel sinds vandaag en heb ook zo'n hoesje. :{ Zal het spel dan maar ergens anders in bewaren...
ik heb nu ook een scheur in het midden bij cod 2 terwijl ik er heel erg voorzichtig mee omga. het probleem is dat ik het via xbazar heb gekocht. me 360 maakt ook een beetje rare geluiden als hij cod 2 speelt. is dit schadelijk en wat stellen jullie voor?
Ankerkade8 5928 PL Venlo Antwoordnummer 1112 5900 VB Venlo Telnr.:077-3232832 E-Mail: helpdesk@contactdata.nl
Ja dit is schadelijk,als je ziet hoe weinig afstand er zit tusssen b.v de laser van de dvd drive en het schijfje,dan is iedere onevenheid slecht. En je wilt niet weten met wat voor snelheid zo'n schijfeje ronddraait,als de dvd schijf volledig doormidden knapt,door de snelheid,druk,wil je niet weten wat voor svhade dit kan veroorzaken.
Ik heb net de cod2 disc in het kameo doosje gedaan, tot nu toe nog geen schade. miss wel een goed idee
Mijn COD2 disk ligt in 2 delen in de prullenbak. Fukking teringlijers. Ik ben ff helemaal klaar met de 360, ik denk dat ik de oude Xbox maar weer es van zolder haal...
Ik heb alleen geen bonnetje meer...:{ En het oude doosje (orginele cod2 hoes) heb ik weggegooid, hetzelfde bij G.R.A.W.:{ Dat ze die hoezen niet goed hebben getest.
Bonnetje is niet echt nodig. Heb je een afschrift? En dan even Ubisoft in nl mailen en als je mail terug krijgt uitprinten en naar je winkel gaan. Zo had ik het ook gedaan en kreeg gelijk een nieuwe.
Ik heb dit nu ook bij Kameo, alleen heeft die niet zo'n 5 hoekig rondje in het midden, maar meer de vorm van een Jin Jang teken... Tevens heb ik de game geruild met iemand op Marktplaats, en heb dus geen bon of afschrift, zou dit wat uit maken...
Heb ik ook nu m'n moeder had COD2 via Marktplaats.nl(ik weet niet of ik dit mag zeggen )gekocht.Als je 'm in de winkel koopt heb je er nog garantie op dus dat is wel balen .
Gelukkig doet mijn COD2 het perfect, heb em vanaf de releasedag en ik heb hem zeker behoorlijk gespeeld!
fifa world cup naar de maan gvd gvd gvd. tis niet waar he. moet je nu eens wat weten. ik heb een scheur in mijn cd zitten zo'n scheur dat ook voorkomt bij cod2 en nfsmw. jongensjongens jongens. dit is nu mijn derde spel dat dit heeft. en ja ik er voorzichtig mee om vraag mij nu stilleksaan af of dat wel aan het hoesje ligt en niet aan de cd of console