1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

    mars15 Guest

    Ik zit in mei en moet een toernooi spelen op een groene ondergrond, niet de gras baan. Maar ik verloor dus in de 1e ronde echt kansloos

    Maar volgens mij mis ik nu echt een aantal toernooien heb pas 3 toernooien gedaan, 2 gewonnen en dan net 1e ronde er uit sta 164 van de wereld
     
  2. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel belachelijk dat Top Spin 2 overal in de US maar $40 kost en in europa betaal je er 55-60 euro voor. Kijk de US internet Shops maar na, $40 is their price..
     
  3. crazytaxi

    crazytaxi Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0

    1 pagina geleden is ie nog van mij gequote:

    Origineel gepost door crazytaxi
    ik speel op 720p en widescreen op een samsung lcd-tv (aangesloten via compenent) en heb eigenlijk helemaal geen optie in de xbox om op 60hz te zetten.

    maar je moet eerst dus de schakelaar op je kabel van je compenent op tv zetten, dan heb je de optie in je dashboard, zet em dan eerst op 60hz. Xbox uitzetten, schakelaar terug naar hdtv, dan doet topspin 2 het wel!

    Beetje raar, DOA deed het wel op hdtv en 720p stand zonder dat ik het om moest zetten...


    succes!
     
  4. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Arrrrrghh, ik haat jullie, ik moet em ook hebben!!!! :p
     
  5. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit echt te twijfelen tussen deze en tombraider..kan je bij topspin ook met sharapova en die andere dames spelen? en lijken ze er een beetje op;)
     
  6. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    super game dit egt tof , en ja je kan met de dames spelen alleen ze lijken niet heel erg erop,maar tog de gameplay is supercool! en ziet er allemaaal gewoon fraai uit mazzol al 2 tournooien gewonnen hehe
     
  7. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook, Top spin 1 boeide me meer, ik win de eerste paar cariere toernooien met alle wedstrijden 3-0 3-0. Online is het wel een echte topper.
     
  8. japie

    japie Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister voor het eerst gespeeld:D
    Valt direct op dat de moeilijkheidsgraad niet echt juh van het is:'-(
    Om het gevoel te krijgen ben ik begonnen met een oefenpotje tegen de computer. Op "easy" is het echt te makkelijk (het woord zegt het al:+ ), dus meteen op "hard" gezet. En tot mijn stomme verbazing win ik met Federer (dat wel;) ) direct van Roddick met 6-4/6-2. Op "hard" behoor je toch van de baan gerost te worden?? Dat valt me dus zwaar tegen.....
    Meteen maar een manneke gemaakt voor m'n career, hopelijk wordt het hierin wel moeilijker.....

    Maar goed, de game draait natuurlijk allemaal om Live8)
    Verder vind ik de game er wel op vooruit gegaan t.o.v. deel 1.

    Weet iemand of er in de toekomst spelers kunnen worden gedownload (of vrijgespeeld:confused: )?? Als aanvulling zegmaar? Bijv Nadal, Safin, McEnroe:D
     
  9. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu rolland garros

    sta 17e van de wereld
    en 16e van RACE Ranking_O_


    heb zojuis de halve finale met 3-1 3-0 4-2 van Hewitt gewonnen

    Finale tegen Rodick|:-



    deze spelers zijn allemaal wel makkelijk maar er is er een waar ik ontzettend veel moeite mee heb : Coria

    die gast is zo snel en haalt zowat onmogelijke hoeken.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2006
  10. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaw echt raar was gisteren echt geschokt toen ik die melding kreeg.. maar heb het idd gedaan door de switch even om te zetten.. is wel ff leuke om te zien hoe een 360, alleen al het dashboard, er op een gewone tv uit ziet... pfff... luxe zo'n lcd... :)

    Heb TS pas ff gespeeld en moet zeggen ben erg teleurgesteld door de graphics... vind ik nauwelijks een 6/10 waard, maar gameplay op het eerste gezicht echt een 9/10...
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    zo nu al, hoeveel uur heb je de career gespeeld ? en welk jaar zit je
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    OKé, jullie hebben mij overtuigd! :)
    Deel 1 vond ik zwaar verslavend, en vond ik heerlijk om te doen. Maar ik twijfelde bij het aanschaffen van deze game, aangezien er wat negatieve geluiden waren.

    Maar als ik dan hier die reacties lees, dat het wel heerlijk speelt, en een toppertje is, dan ga ook ik hem halen!:)

    Dat hij grapisch dan niet super verbeterd is ten opzichte van deeltje 1 is geen ramp.
     
  13. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    huh :confused: ik sta net op om te spelen staat er corrupted profile:confused: shit zooi ben ik nu alles kwijt( 8) 8) 8)
     
  14. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    zit nu in mn 2e jaar

    Net Roland garros gewonnen en sta nu 8 op de world ranking, race ranking weet ik even niet.
    had hewitt in een 5 setter verslagen.
    wimbledon here we come!!!

    oh ja mars ik heb er nu al 10 uur in zitten ofzo :) ben vrij
     
  15. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan moeten we maar weer naar de winkel.
    Aangezien ik deel 1 letterlijk kapot heb gespeeld. _O_
    Moet ik deel 2 ook hebben.
    Gelukkig heb ik een vrije dag vandaag!!!
    Oblivian maar weer ff aan de kant leggen dan. :'-(
     
  16. mars15

    mars15 Guest

    oke dan lekker veel al
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Precies hetzelfde :cool:.
    Echter moet ik wel werken van 12 tot 17.00uur.

    Maar moet te halen zijn op vrijdag. Aangezien de winkels tot 21.00uur open zijn geloof ik.
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    vanavond genieten met een nieuwe tv
     
  19. Kakashi

    Kakashi Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    nou heb hem ook, en idd.

    ook als niet-tennisliefhebber. is het speler echt leuk om te doen. Vooral de traningen zijn leuk. De wedstrijden zijn best pittig.
     
  20. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    even op de hoogte houden :) wimbledon ook gewonnen maar nog geen eerste, maar 4e op de ranking, en 1e race lijst maar ik weet niet waar die race lijst voor staat. weet iemand dat?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina