Xbox 360 Guide Blade schokt/tearing

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Aaphoofd, 6 apr 2006.

  1. Aaphoofd

    Aaphoofd Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, ik heb de Samsung LE32M51 HDtv (cool dingetje verder). Als ik een game zit te spelen of een trailer aan het kijken ben op de 360 (aangesloten via component) en ik druk op de Guide knop, schuift die Xbox Blade in beeld. Alleen gaat dit niet echt smooth. Dit gaat een beetje schokkerig en met tearing. Ongeacht welke game.

    Ik vroeg me af of dit bij andere mensen ook het geval was of dat dit misschien aan mijn tv ligt.

    Thanks voor de feedback_0/
     
  2. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt aan het spel niet aan je tv. Bij hdtv is het effect duidelijker waarneembaar dan op een "gewone" tv. GRAW heeft er bijvoorbeeld ook last van.
     
  3. basovich

    basovich Guest

    het ligt gewoon aan de xbox mrja er is al een update voor geweest maar niet echt veel van gemerkt :confused:
     
  4. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het ook wel eens.
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Is normaal, heeft niks met je TV ofzo te maken dus no worries :)
     
  6. Aaphoofd

    Aaphoofd Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah

    Thanks, goed om te weten dat het niet aan mijn tv ligt. Behalve in GRAW heb ik in geen enkele andere game tearing oid.
     
  7. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ligt het niet aan de xbox maar aan het spelletje, en dan met name of het spel de v-sync aan of uit heeft staan.
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Perfect Dark Zero heeft het ook een beetje, verder ben ik het ook nog niet tegen gekomen. Ligt aan de games :)
     
  9. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig, wou dit vandaag ook vragen, zat net te denken hoe ik het moest formuleren.
     
  10. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Op de xbox 360 demo booths (of hoe die dingen ook heten) in de winkels zag ik dat ook ja. Ging nogal schokkerig allemaal, ik dacht dat het aan die demo's zou liggen, maarjah boeie toch?
     
  11. Aaphoofd

    Aaphoofd Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt superbelangrijk natuurlijk, maar ja toch bijna 2000 euris (HDtv + Premium pack + game + charge kit) neergeteld voor de next-gen experience en dan merk je toch dat veel grafische dingen nog een beetje krakkemikkig gaan. Zoals:

    - Veel games geen Vsync (vooral de Ubisoft games)
    - Weirde scaling problemen
    - Schokkende Guide blades
    - En als je geen HDtv hebt, kun je sommige tekst in games amper lezen

    De nieuwe Live service en veel van de games zijn daarentegen wel weer fantastisch. Ik heb dan ook een hoop lol met mijn 360. Ik hoop alleen dat al die grafische hickups met de 2nd generartion games verdwenen zijn.
     
  12. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Tijd voor een brilletje? Ik heb nergens last van namelijk.
     
  13. Aaphoofd

    Aaphoofd Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer Tiger Woods voor de 360 maar eens op een normale TV
     
  14. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    bij sommige spellen vind ik ook de tekst af en toe veel te klein!
     
  15. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat een hoop (kleine) problemen eigenlijk toch met die xbox360.. Elke keer als er weer zo'n soort thread geopend krijg ik steeds meer het gevoel dat het apparaat ff snel in elkaar geflanst is. Ik kan me iig niet herrineren dat de normale xbox zoveel problemen had. Maargoed, aaphoofd ik zou zeggen probeer er mee te leven, zal wel weinig aan te doen zijn..
     

Deel Deze Pagina