1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Arena quests

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heilproeme, 28 mrt 2006.

  1. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    ALs je al Grand CHampion bent kan je wekelijks nog een keer vechten voor gold. Maar de eerste keer kreeg ik 870 G en daarna 570 G...........terwijl ik lees dat sommige gewoon wekelijks 1000 G krijgen.... Weet iemand hoe dit kan worden beïnvloed, ligt het aan je level, of...
     
  2. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    aaan de aantal tegen standers (de onderste is altijd het meest)
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Maar je kan niet kiezen welke tegenstanders, dus waar ligt dat nou aan?
     
  4. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.736
    Ik heb een makkelijke manier ontdekt om zonder melee of archer weapons te hoeven vechten...Staffs! bij imperial city moet je de duurste staff kopen. Als je dan een poweraanval doet (r ingedrukt) dan heb je de meeste vijanden binnen 2 keer dood. Had ik ze maar eerder ontdekt
     
  5. Tomh.

    Tomh. Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Afhankelijk van je levels krijg je sterkere tegenstanders voor je kiezen, de enige keuze die je hebt is 1, 2 of 3 tegenstanders.
     
  6. paalus

    paalus Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gehoord dat er 5 of 6 arena's zijn??

    iemand er al meer als 1 (imperial city) ontdekt?
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    he bah, ik moet nu tegen 2 zusjes vechten :{
    eentje hakt op me in met een zwaar, de ander met pijl en boog pfff....wilt me tot nu toe nog niet echt lukken...
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    8) ?

    Van wie heb je dat nou weer?

    edit:
    @DulleNL:
    Zorg ervoor dat die archer jou niet kan raken door er voor te zorgen dat de ene met zwaard er steeds in de weg staat voor de archer, snap je het of moet ik het beter uitleggen?
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2006
  9. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Zorg ervoor dat je alle 3 in één lijn staat zodat het zusje met de pijl en boog schiet op haar zus. Of je kan zoveel mogelijk je schuil houden achter de pilaren zodat ze je niet kan raken.
     
  10. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me ff snel zeggen waar de arena is in empirial city:p (een windrichting ofzo) Ik ga nu trainen heb nog niet gekenen daar:+
     
  11. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk op je map in het rechtse menu...de arena ligt in het oostelijk deel van de Imperial City...als je gewoon de districten doorlopen had, had je het ook gevonden hoor.
     
  12. paalus

    paalus Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    @ avhaha.

    iemand vertelde me dat hij het in de pu had gelezen.
    heb nog niet gecheckt, maar lijkt me sterk, neem aan dat ze niet ergens in het bos liggen.
     
  13. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, nee...je vriend bedoelde waarschijnlijk dat er 5 guilds zijn...en niet 5 arena's.
     
  14. loempiaman

    loempiaman Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    hey, ik heb een probleem.

    ik heb mijn 1e gevecht gedaan,... alleen heb mijn geld niet opgehaald. een beetje stom. ik had vast wat te doen ofzo. maar als ik (30 speeluren uur later) nou weer in de arena wil vechten, en die quest dus activeer stat het groene pijltje bij die gast waar je je wedstrijd kunt aanvragen. alleen als ik zeg dat ik ready ben dan is er in de arena niks te doen. kan gewoon rondlopen enz. de pijl wijst dan nogsteeds naar ''oydill'' volgens mij. ik kan er ook niet meer mijn geld vragen of wat dan ook.

    weet iemand wat ik kan doen of wat ik moet doen om op z'n minst niet meer bij de arena guild hoor. zodat ik me opnieuw kan aanmelden.
     
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als je 'ready to fight' kiest, gaat de Red Gate (poort naar de arena) niet open?
     
  16. Skaddict

    Skaddict HaloJunk

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook hele tijd gewacht met geld ophalen, en was ook geen probleem, je bent er wel overdag langs geweest? tussen 9 en 9 's nachts is er niks te doen namelijk
     
  17. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik had vanmiddag even de Arena gejoined. Even een paar mensen verslagen en gelijk al 4 achievements erbij. Ik was er ongeveer 45 minuten mee bezig. Als je het vergelijkt met de Fightersguild daar ben je al dik 20 uur bezig om het uit te spelen. (FG bijna uitgespeeld). Maarja de Arena is wel leuk vind ik. Moeilijk alleen nog helemaal niet.

    Edit: zifnap daar ben ik dus nog niet :) shhhhh....t
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2006
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik vond persoonlijk het gevecht tegen de 3 prisoners best lastig. 't Ligt helemaal aan je character uiteindelijk.

    Het laatste "grote" gevecht was echt grappig, vooral je "helpertje" haha.... :)
     
  19. loempiaman

    loempiaman Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, de poort is open en als ik zeg dat ik klaar ben voor een gevecht zegt hij'' i know you'r ready bla bla bla''. ik snap er niks van. is er geen manier om uit de arena ''guild'' te stappen en vervolgens opieuw te beginnen.
     
  20. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    dude, ga door de poort loop naar boven, naar het andere deurtje druk op A dan loop je naar binnen en dan sta je in de arena ..
     

Deel Deze Pagina