ik loop vast bij alle Tags (graffities) zetten. Ik moet nog maar 1 tag. Waar Hector staat moet je naar boven, daar staat nog 1 tagger...deze geeft ongeveer aan waar ik moet zijn, maar ik zie en vind dus echt helemaal niets waar ik mijn spuitbusje op kan legen ??? Het beeld draait naar een de stad toe dus de tag kan overal zitten? Tevens komt er ook een Nokia bord in beeld hoog op een gebouw maar daar kan je niet eens komen. Weet iemand waar het zit??? alvast bedankt.
Hey mensen, Ik heb nu een tijdje mijn Xbox 360 met het spel: Tony Hawk American Wasteland. Ik ben nu inmiddels al een tijdje met de Story Mode bezig van het spel, het probleem alleen is dat ik niet verder kom. Het is de volgende missie: Je moet in een aantal velden de Graffity styles geleerd hebben. Die heb ik dus gehaald maar nu staat die Hecter in Downtown en zegt het volgende: Dude, you've learned all the styles but you still need to make a graphic that uses them all. Volgens mij moest ik dus die Doodskop maken met dat kroontje erop en die sterretjes alleen dat lukt niet. In iedergeval ik kan die goeie sterretjes niet vinden. Kan iemand mij helpen hoe je deze maakt. Misschien is het wel een hele andere graffity-afbeelding. Help mij alsjeblieft. Alvast bedankt, Groetjes marthijn