Top Spin 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lugüber

Lugüber Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    t is een aardige game, ff verder spelen

2. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem nu sinds gister en hij is echt te vet. vooral als je online gaat met vrienden enz. career ben ik nog niet heel ver. maar het is echt verslavend als the...

joene90, kom maar op:)

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik verwacht hem zo met de post, dan ff trainen en dan wordt je hard van de baan geveegd *)

4. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben daarnet eens online gegaan maar was zo van de baan geveegd.
    Ik neem aan dat ik eerst men mannetje tot op het max moet traine vooraleer goede resultate te maken online

5. mars15

mars15 Guest

speelde je ranked ? dus met je eigen mannetje ? zo ja dan moet die eerst wel 60 sterren zijn denk ik :p

zit al in aug van jaar 1 maar heb nog maar 4 toernooien gespeeld hoort dat zo ? kan door me lage ranking 136 nog niet aan veel mee doen

6. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het was een ranked match.
    Weet er iemand wanneer je gouden sterren krijgt?

7. theo777

theo777 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan bijna niet wachten ga heb zodadelijk halen....................heb al vast mijn warming up gedaan en mijn oude haarband ( die ik eigenlijk niet echt meer nodig heb :) gezocht, dus ik ben er klaar voor.

theo777.

8. Diamond_X

Diamond_X diamonds are forever

Leuk Bevonden:
    0
    Is MediaMarkt goedkoop met TopSpin 2? Heb geen zin om voor niets daarheen te gaan (en via tel. geven ze geen prijzen).

9. mars15

mars15 Guest

wat gebeurd er na 5 seizoenen ? zit alweer halverwege jaar 2 en heb pas 6 toernooien gespeeld en nog geen 1 grote, wel 30 sterren maar sta nog steeds 120 van de wereld schiet niet op :p

en davis cup gespeeld tegen spanje en gelijk verloren :confused:

10. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het gewoon voorbij.
    Alleen zit nu nog in jaar 1 en sta al 70e, en win eigelijk alles met 3-0 3-0.
    Beetje jammer.

11. japie

japie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gouden sterren krijg je door oa invitations te spelen (sponsor toernooitjes etc), maar ook na trainingen.

Ik vind de career mode echt veel te makkelijk, is zonde, had er meer van verwacht. Heb nog geen wedstrijd verloren.... Ben begin 2e seizoen en sta al 2e van de wereld, maar omdat ik amper train (ben lui;) ) heb ik pas 27 sterren. Deze zijn dan wel weer allemaal goud, maar had verwacht om nr 1 te kunnen worden dat er toch wel 60 sterren nodig zouden zijn...... Heb nu een rust periode in het seizoen, dus kan het aantal sterren weer opkrikken:D

Maar goed, dit spel is blijkbaar voor voor Live gemaakt want tegen de computer is echt veel te simpel, 2x keer links-rechts met de spinknop en je hebt het punt, ook tegen Federer en Roddick, da's jammer...

12. mars15

mars15 Guest

probeer is online te spelen misschien ben je wel super goed daar, vind nog moeilijk hoor tegen de computer

13. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, jij bent gewoon slecht.
    Verliezen van de computer :').

14. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan maar slecht maar die grand slams zijn voor mij nu niet echt een eitje.
    Maar ieder zijn ding, nu ga ik ff verder met federer alle hoekje van het veld te laten zien O-)

15. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo een carriere uit hoeveel seizoenen bestaat die?

16. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zag ik net 5 jaar/...

17. mars15

mars15 Guest

ja maar ben benieuwd wat daarna gebeurd, of je dan nog de toernooien kan spelen die je in 5 jaar niet heb gewonnen.

Ik ga het never nooit halen anders

18. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope dan is hij gewoon helemaal klaar, kan je ook niks meer met je mannetje fdoen

19. mars15

mars15 Guest

lastig

20. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    ben nu bezig met parijs tournooi gravel, geen rolland garros d8 ik?! maar heb henman al verslagen en nog een andere door naar de volgende ronde beters
    mazzols

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina