Goedemiddag allemaal, hebben jullie ook weleens na een tijdje spelen (willekeurige spellen) dat de xbox de spellen niet leest en de boodschap toont stop dit spel in een xbox 360 om te kennen spelen?
dan issie waarschijnlijk heel erg vuil of(zo goed als)kapot. ik had het zelf heel vaak met KoToR,maar die was dan ook ex-rental.
Dat is het hem nou juist was net een nieuw spel!En daarna met een iets ouder spel en op beide geen kras of vuiltje te zien!Toch vreemd
Zelf wel eens een keer gehad met DOA4. Gloednieuw spel, was zeer weinig gebruikt en geen krassen of vuil te bekennen. Xbox360 even uitgezet en opnieuw opgestart en daarna deed 'ie het weer...
dat wordt een belletje naar M$ had ik namelijk ook heb ff tijdje aangekeken maar heb het nu bij GRAW ook dus nieuw spel maandag wordt hij opgehaald door UPS... dus denk dat je maar moet bellen bij mij probeerden ze niet eens wat ze zeiden gelijk dat ik hem moest opsturen...
Ik had net nieuwe spel GRAW en PGR3 na de eerste keer al ´kan CD niet lezen maak schoon met doekje` maar is maar 1x gebeurd. Maar weet zelf niet waar het precies aan ligt?
Ik had het gisteren nog met Burnout Revenge. Na een rondje eliminator werd mijn console zelf eliminated. Disc was niet meer leesbaar en console sloeg daarna vast. Even uit/aan, en alles werkte weer! :{
Een vriend van me heeft het nu met Blazing Angels. Eerste keer was hij hem wezen ruilen (360 had krasjes gemaakt) en nu de tweede keerv precies hetzelfde verhaal.. Nu komt MS de 360 bij hem ophalen als het goed is. Vreemd is dat hij het alleen met BA heeft.
Ik heb wel de laatste tijd dat soms me xbox blijft haken, en dan weer na 20 sec verder gaat, of gewoon helemaal vastloopt.Maar ik krijg helemaal geen bericht ofzo, en als ik hem opnieuw opstart doet hij t weer gewoon goed.
Hey ik had precies het zelfde, de X360 wilde me spellen niet meer lezen, had naar microsoft gebelt volgende dag opgehaald door UPS en in ongeveer 2 weken had ik een splinternieuwe X360 gekregen hehehe ik zou zeggen bel microsoft
ik heb nergens last van, ik speel een hele dag kameo en hij doet alles zoals ik wil geen gestotter of hij erkent hem ineens niet meer, hij doet het bij mij gwn 100%