Top Spin 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is stamina niet echt belangrijk. Tenminste lijkt me niet echt. Ik had eerst een pop met 5 strerren op stamina maar ga nu een maken met 1. Reflex had ik 3 en dat is denk ik wel nodig dus dat laar ik zo. Is idd met service teruggeven wel belangrijk, ook als iemand smashed dan kan je em goed teruggeven.

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Oké! :)
    En FOCUS?
    Lijkt mij ook niet zo belanrijk wel?
    Of loopt je balkje veel sneller vol ofso, wanneer je dit hoog hebt?

3. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik niet echt. Heb er nu 3 sterren op, de nieuwe krijgt daar niks denk ik. Heeft ook met risk shots te maken. Nou dan oefen ik wel wat langer..

4. japie

japie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het weldegelijk uitmaakt, had voor stamina en speed eerst geen sterren en dan merk je dat je in de 3e set op een GS ineens de ballen niet meer allemaal zuiver in de hoek legt, dan is de fut er een beetje uit. Heb dus die sterren opgekrikt en zowaar gaat het vanaf toen wel goed wat verder in de partij. Goede zaak dus van de makers. Ik ga het spel in z'n geheel steeds vetter vinden8)
    Wat focus precies doet ben ik nog niet achter....

5. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft te maken met dat balkje voor je advanced shots en risk shots. Ik laat die weg. Je moet speed ook flink boosten, Ik had 8 sterren en nu komen er tien.

6. japie

japie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke.
    Ik zorg dat speed, stamina, forehand, backhand en spin rijkelijk van sterren zijn voorzien, dat wordt het meest gebruikt, want door 1 goede approach leg je de baan open en krul je de bal de andere hoek in:D

7. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het toch wel jammer dat je niet meer de mogelijkheid heb om later in de game je sterren teverwisselen zodat je zelf de balans een beetje kan zoeken, zonder weer een hele career mode te gaan spelen.

ff snel sterren halen is er nu niet echt bij, alleen in seizoen 3 dat je tegen je landgenoot moet dacht ik.

Nu speelde ik trouwens gisteren zomaar een game met sharapova en met die griet is het slaan van een harde service een eitje vergeleken bij andere spelers.

8. mark8925

mark8925 Guest

Hooeveelste staan jullie online met je eigen mannetje?? ik nu op de 180e plaats.. best knap vind ik zelf :p

9. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik denk dat de meeste mensen nog druk bezig zijn met career mode om wat meer sterren te halen anders wordt je zo door die Amerikanen weggetikt die career al lang uitgespeeld hebben:D

10. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal zo ook maar is ff aan de career mode moeten...kheb het hele weekend met vrienden gewoon gespeeld..... beetje jammer... en volgende week op vakantie... oei wordt lastig... en verder werken werken... :mad:

11. mars15

mars15 Guest

sta nu 23e in de career januari seizoen 3, heb al die kleine toernooien gespeeld in seizoen 2 en gewonnen. Heb mee gedaan aan de australian open maar verloor in de 2e ronde van Nadal.

Wel leuk dat een grand slam best of 5 is en die kleine toernooien best of 3

12. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta nu 11e. Ben in seizoen 2, een paar weken voordat Roland Garros begint
    Vanaf woensdag ga ik er ff tegenaan om de careermode uit te spelen. Dan pas wil ik een ranked match spelen

13. mars15

mars15 Guest

speelde gister 1 ranked match en won die ook :p

wel raar dat je niet kunt zien wat je vrienden staan :confused:

14. Nevels

Nevels Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het redelijk moeilijk.
    Dit is me eerste tennisspel , misschien dat het daar mee te maken heeft:{
    Erg mooi spel dat wel,
    Heb het spel sinds gisteren en verlies steeds.
    Of hoor ik bij het begin alleen maar trainingen te doen?
    Zojah hoelang moet ik door gaan met die trainingen dan ? , Heb al paar toernooien verloren in eerste ronde toen ik het een keer wou proberen zit volgens mij nog in seizoen 1.

Laatst bewerkt: 9 apr 2006
  15. mars15

mars15 Guest

screens van eind van het jaar 1 en 2

16. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Sinds wanneer zit Nadal in het spel?

17. mars15

mars15 Guest

hmm of het was moya :9

18. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ff een sessie van twee uur er tegen aan gegooid... en blijf toch af en toe nog ff een keertje hangen bij zo'n training dat er dan net een verrekte domino blijft staan ofzo...

Ik zit inmiddels in augustus van jaar 1... Heb 2 toernooien gespeeld en beide gewonnen...

Volgende toernooi is estoril challange als ik het goed heb....

Ik sta inmiddels 151 Rank
    en 158 RACE

Maar is ff kijken wat we nog voor elkaar gaan krijgen... nog veel trainen en toernooien spelen.... Maar ja.. einde van het jaar richting de 100 en dan in jaar 2 ff flink door stomen...

19. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu 7e in de tweede seizoen. Ik heb tot nu toe alleen de Australian Open gedaan en Key Biscane, want het trainen schiet niet echt op bij mij. Ik hoop in het 3e seizoen al mijn sterren te hebben, maar dan moeten sommige trainingen wel beter gaan:{

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    2e seizoen begonnen, 23ste op de world ranking, maar opeens weer 200ste op de RACE.. Hoort dat? *Is dat per jaar ofzo?*

Krijg opeens heel vele uitnodigingen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina