Mages Guild

Discussie in 'Algemeen' gestart door ramon0598, 28 mrt 2006.

  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik heb die volgorde verneukt, dus nu heb ik die scroll niet meer en moet ik een tijdje trainen om genoeg magicka te hebben...gaarheid....
     
  2. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was net mage geworden :eek: en toen werd ik aangevallen omdat ik per ongeluk iemand raakte met fireball en toen zij hij I HOPE YOU DIE!!!
    en toen liep de 360 vast:eek:
     
  3. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    die kist word weer gevuld, elke dag ofzo,
     
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon alleen verdedigen hij zal je maar 1 keer slaan als het goed is, niks terugdoen dus. Hierna zal je wel worden opgepakt. Overkwam mij ook:)
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben in zo`n grot en moet een raadsel met een pilaar oplossen iemand dit al gedaan help s.v.p :)
     
  6. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    praat met die goos hij vraagt wat ie moet vertale (doet ie dat nie loop naar die sma vraag een boek en geef dat aan die goos), dan moet je op die stenen aan de muur klikken dat laat je vertalen dan doe je die spells op die pilaar. die scrolls liggen in de kist achter hem
     
  7. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer genoeg niet hij ging zo'n krijger summonen en die sloeg me in een keer dood:{
     
  8. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zojuist per ongeluk een paard gestolen van een member van de mages guild, wie moet ik spreken om weer in the guild te komen?:)
     
  9. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    lol dat soort problemen heb ik ook heb ik iets gejat ofzo.. en dan loopt er een quard 'Greatings!!!' en dan ga ik praten blablabla jail of dood xD maar hij was op een paard en toen stapte ie af en toen jatte ik zijn paard :D:D dus ik reed snel weg :D
     
  10. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja, maar dan kan je ook nooit meer met een guard praten als ik me niet vergis, of je moet je bounty af laten betalen door de thieves guild.
     
  11. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom je bij de de magic guild in arcane university.
    ik hoorde van iemand anders dat je met het hoofd moet praten om erin to komen, maar dat je ze wel aardig moesten vinden. Helaas, ben ik niet zo goed in persuede, hoe kan je iemands humeur naar honderd krijgen. Bak er maar weinig van.
     
  12. D3d287

    D3d287 Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    of gewoon op ~ duwen en indrukken:

    Waarschuwing: ***Is Cheat*** ...

    player.setcrimegold 0

    Ik gebruik geen cheats alleen die SOMS:p
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2006
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je hebt eerst toestemming van alle mageguilds nodig, je kan ze vinden in elke stad behalve kvatch en de imperial city.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2006
  14. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    gwoon met zo'n hoofd uit een mag guild p[rate en dan krijg je de opdracht om 20 dragon tongue en 20 retwort flowers te hale
     
  15. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    maar dat is voor de .. Pc versie .. we hebben het hier over de Xbox versie :p
     
  16. Ceastro13

    Ceastro13 Momochi ZaBuZa

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast bij de magesguild van Leyawin .. voor me reccomadetion ik heb namelijk die amulet gevonden in fort blueblood en als ik naar agata ga dan zegt ze dat ik de amulet gelijk naar die vrouw moet brengen die het nodig heeft! dan ga ik naar haar toe kan ik het niet geven!!het komt niet eens voor in me gesprek met haar .. maar ik had laatst ergens gelezen dat die kalthar me eerst moet aanspreken ..maar waar is hij??!! ik kan nu niks doen, die kalthar lijkt wel of die nergens te bekennen is ?? wie kan me helpen om die amulet naar die vrouw te brengen het is in leyawin!

    alvast bedankt
     
  17. AJ NL

    AJ NL Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik zit daar ook vast!! weet iemand waar ik die kalthar kan vinden
    please reageer~!!!!!!!
     
  18. AJ NL

    AJ NL Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    er moet toch wel iemand zijn die dit weet? :confused:
     
  19. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    dubbel post ff niet en er is hier een Helpthread/quest topic voor..
     
  20. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Misschien als je zou zeggen over welke missie het gaat ipv een v/d zovele npc's te noemen.
     

Deel Deze Pagina