Vraag Harry Potter ! (Zit nog steeds vast) !

Discussie in 'Algemeen' gestart door JaysonX, 23 nov 2002.

1. JaysonX

JaysonX "THE" X !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu bij die springende kast die ik verslagen heb en daarna moet je van kast naar kast springen (tenminste dat is wat ik denk) om hieruit te komen maar hij (Harry) springt bij de laatste kast niet ver genoeg en ik kan er dus niet uit (en dus ook niet saven) !

Weet iemand hoe ik hier uitkom ?

PS: Dit is achter de bibliotheek (de 2'de dag in Hogwarts geloof ik waar ik het boek : History of Hogwarts voor Herminie moest zoeken.....heb het gevonden en moet het dus terugbrengen naar haar.....ik kom er dus niet uit) ! ]:- :'-(

EN NOU GEEN LULLIGE OPMERKINGEN !
    HET IS EEN BEST GAVE GAME !

:cool:

2. zwaantje

zwaantje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    harry potter

je moet ervoor zorgen dat je camera recht staat anders kan je de sprong niet maken en als ik het me goed herindert moet je ook een spreuk uitspreken omdat er iets voor de opening staat maar dit laatste weet ik niet meer zeker

3. JaysonX

JaysonX "THE" X !

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je !

Weet je trouwens ook wat voor spreuk ?

Het lijkt namelijk alsof die opening waar je vanaf de kast doorheen moet springen gewoon vrij is en ik al alle spreuken erop af heb gestuurd !

4. zwaantje

zwaantje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    harry potter

ik heb hem uit gespeeld op de xbox en op de playstation 2 deze laatste versie heb ik het laatst gedaan en daar weet ik zeker dat je met de spreuk met het schaartje een opening moet maken eerst richten en dan de spreuk bij de xbox is deze barriere er gloof ik niet maar bij de laatste sprong staat je camera heel raar je moet net zo lang met je camera blijven draaien totdat de sprong recht voor je is anders haal je hem niet

5. JaysonX

JaysonX "THE" X !

Leuk Bevonden:
    0
    Ben er al uit !

Dank je !

Lag dus inderdaad aan die sprong !

6. JaysonX

JaysonX "THE" X !

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien weet je dit ook :

Ik moet nu die spreuk halen zodat je dingen in vogels kunt laten veranderen....heb nu alles open gemaakt wat ik kon vinden maar ik zou niet weten waar ik die spreuk kan vinden !

Alvast bedankt !

7. zwaantje

zwaantje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    harry potter

je moet me even vertellen wat je nu ziet in de kamer waar je niet verder komt want dan weet ik waar je bent ik vermoed dat je in de kamer zit met de 4 vuurspuwende leeuwen deze moet je eerst met de vuur spreuk laten vuurspuwen en dan met flipindo omhoog laten spuwen dan gaan de platforms onder de leeuwen een bepaalde tijd omhoog dit moet je per 2 leeuwen doen en dan snel de trap op en over de platforms springen hierna het zelfde met de andere twee leeuwen je moet er wel op letten dat in de twee zijkamers waar de schilpadden lopen je eerst het vuur uit de roosters heb verzet in deze kamers kan je komen door de pilaar met de fakkels met de vuurspreuk aan te zetten

Deel Deze Pagina