De HDTV Thread [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard, maar daar ging ik ook vanuit bij het plaatsen van mijn antwoord :)

2. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok:), en hij moet niet vergeten de switch om te zetten op het stekkertje

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook gezegd ;)

4. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt inderdaad:)

*houd zijn mond

5. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb premium morgen doe ik het wel ff denk ik als ik tijd heb! :D Thx all btw;) en het beeld is nu all heel mooi xD dus kijken hoe het er dan uitziet :)

Laatst bewerkt: 7 apr 2006
  6. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik plaats nieuws over een HD TV met het allermooiste beeld verkrijgbaar en niemand reageert erop.. Maar gaat gewoon door over LCD en die crap. :D

7. psvu2

psvu2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    |:-
    Wellicht is het een optie om er een mail aan te wagen (als we dag met z'n tienen doen, dan hebben we best redelijk kans om een eenduidend antwoord te kunnen krijgen )

EDIT:
    Trouwens, het staat er bij alle toestellen bij, onderaan de pagina (o.a. de TX-R3079WH dus)

• 3:2 Pull Down (Correction for film productions transferred to video).
    • Maximum of 800 lines horizontal resolution
    • Color temperature controls.
    • BBE high definition sound processing

Geen full HD dus

dit heb ik via tweakers even geknipt en geplakt (dus ook hd ready een echte hdtv ondersteund ook 1080P en dat doet deze niet, dus weet niet wat je aan het zeuren bent over crap maar bv de nieuwere samsung hebben een betere resolutie dan deze (maar moet eerlijk zeggen prijs is niks v te zeggen), persoonlijk heb ik dan toch liever de Samsung LE40R71B (heb ik ook dan ;) )

Laatst bewerkt: 8 apr 2006
  8. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 6 ingangen en er zitten er 3 onder en 5 links ... alleen ik heb maar 3 van 5 van links een 3 van de 3 onder

Laatst bewerkt: 8 apr 2006
  9. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef liever +/- €800,- uit voor een iets kleinere en niet platte TV met goede beeldkwaliteit dan +/- €2.000,- voor een TV met een mindere beeldkwaliteit maar een mooier design.

Ik weet dat het geen full HD is, maar tot full HD betaalbaar is, is dit het mooiste alternatief, vind ik. Zeker omdat 'ie niet zo duur is als z'n LCD broertjes.

10. jap006

jap006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo medegamers :

Ik heb effe een vraagje : Ik heb nu sinds 3 maanden een sony klv32a10E lcd tv , ik erger me kapot aan dit toestel ism Xbox360 omdat de kleur zwart alle kanten opwaast , wanneer je rondkijkt in bv een shooter treed het zwart buiten zijn lijnen , het lijkt wel ghosting maar is alleen bij de kleur zwart , ook is er rondom het zwart soms groen zichtbaar , nou mag ik na veel gedoe van Sony mijn toestel via de winkel omruilen tegen ieder willekeurig toestel van ieder ander merk , winkelprijs moet overeen komen uiteraard , op zich zeer netjes van Sony maar nu , zit te denken aan het volgende toestel :confused:amsung LE32M51B , mijn vraag is : heeft iemand hier dit toestel , zo ja hoe zit het met ghosting van kleur zwart , kijk eens bij cod2 als er een geweer op de grond ligt en kijk dan eens snel naar links of rechts ?

Alvast many thanx.....Greetz Jasper[​IMG]

11. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    hey volgens de handleiding van mijn Philips LCD tv :

het hart van het scherm in ieder geval tussen de 70 cm - 130 cm
    ideale hoogte is hart van het scherm op 90 cm hoogte

12. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    let in ieder geval op de response tijd van het scherm bij een volgende aankoop van een lcd tv, die van min scherm (plilip 37pf9830) is slechts 6ms ! dat is erg kort (hoe korter hoe beter) maar probeer onder de 10 ms te blijven om ghosting tegen te gaan

13. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee welke kabel ik nodig heb op m'n xbox in 720p te laten draaien?
    En ik wil er een optische ingang bij.

Ik heb nu nog steeds de advance scart maar met de component kabel is het natuurlijk veel mooier op een HDTV.

En is het eigenlijk alleen mogelijk om met component 720p te krijgen?

14. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    de standaard met het premium geleverde kabel (component met voor geluid optische aansluiting) is perfect ! wilde eerst die apart leverbare component kabel kopen, maar verkoper in die winkel vroeg gelijk welke 360 systeem ik had, heb je een core (standaard meegeleverde scart kabel) dan moet je dus die component kabel los kopen.....heb je premium dan is dat dezelfde kwaliteit kabel...een eerlijke verkoper, want had 30 euro aan mij kunnen verdienen :) _O_

15. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het eigenlijk over de (oude) xbox. ;)

17. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb dit toestel en heb helemaal geen last van ghosting ofzo, het werkt gewoon helemaal goed. Ik zal nog wel ff kijken bij cod2, maar ik denk dat het gewoon toppie is hoor!

18. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je niet zo veel aan, want de divx filmpjes in 720p die draaien voor geen meter, omdat de xbox gewoon niet krachtig genoeg is, ik weet niet hoe dit met andere formate zit(ik heb alleen maar divx)

19. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het zal wel een betere kwaliteit krijgen de divx films en de games ook lijkt me.

20. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar het probleem is dat de xbox ze niet krijgt afgespeelt, probeer het maar eens, je krijgt een paar keer per sec een hapering, 576p draait goed, maarde echte 720p draaien dus bagger

en het kan idd alleen met component

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina