Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat elk spel op een andere manier geprogrammeerd is, omdat OBLIVION continu aan het laden is vanaf de DVD staat die dus ook continu te draaien, andere games laden soms hele levels tegelijk in en dan staat de dvd drive een poosje stil....zoiets ...denk ik dan
     
  2. ShracK

    ShracK Get a Life

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 begint nu ook gek te doen...
    Hij heeft al 2 spellen bekrast. Van die hele kleine krasjes die precies in de baan van de cd staan, hebben meer mensen hier last van (gehad)?
    Vandaag MS gebeld en khoop dat ups wel ff snel langskomt.
     
  3. choppah503

    choppah503 GRUNN FC

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met men controller, verschillende batterijen geprobeerd ook gewoon nieuwe alleen valt ie steeds na een tijdje uit.
    Heb geen play en charge kit enz dus.
    Iemand een idee wat het kan zijn.
     
  4. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gisteraond een probleem met mn 360. Bij ieder spel dat ik speel blijft de 360 na 2 minuten aanstaan al hangen. Dan kan ik de 360 opnieuw opstarten maar dan houdt hij het weer niet langer uit dan 2 minuten. Als ik in het dashboard rond ga kijken heb ik nergens last van. Verder zie ik niets van foutmeldingen o.i.d. Kan iemand me vertellen waardoor dit komt en hoe ik er vanaf komt. Het lijkt me i.i.g. niets te maken maken hebben met dat hij te warm is want hij doet het ook als hij een hele nacht heeft uitgestaan.
     
  5. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik ook bij mijn eerste 360.
    ik kon gewone xboxgames spelen maar 360 niet.
    dat word microsoft bellen sorry voor het te zeggen
     
  6. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hoeft je niet te verontschuldigen omdat je mij wilt helpen :)
    Maar dat wordt dan jammergenoeg Microsoft bellen :mad:
     
  7. Crist

    Crist Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, had net hetzelfde,
    MS bellen, en hopen dat het vooruit gaat (wat bij mij wel het geval was)
     
  8. Dannydeman

    Dannydeman Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms loopt mijne wel eens vast, meestal als je bezig bent met iemand uit nodigen of bijvoorbeeld als je iemand joint. Soms hangt die dan wel eens. Maarja, beter dan de eerste die ik had :p Die ging na 1 maand mankementen vertonen, op een gegeven moment liep die al na 30sec vast :)

    maar..nu mag ik niet klagen, hij is niet anders dan de andere 360en
     
  9. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    w8 nu al 1 volle week op UPS..heb geluk dat ik een 360 kon lenen van kameraad,was anders al heel boos geweest(ben nu beetje boos)
     
  10. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de zomer in aantocht zat ik aan het volgende te denken.

    Het schijnt zo te zijn dat veel 360's nu al overhit raken. Wat nu als het straks in het gemiddelde huishouden nog eens een graad of 20 warmer wordt?
    Ik denk dat veel 360's het gaan begeven en dat het repair-centre een drukke zomer voor de boeg heeft.
     
  11. Murdock_NL

    Murdock_NL XBOX360 User

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt ups wel gebeld om een afspraak te maken...
     
  12. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net met Microsoft gebeld. Zij hebben me een mail gestuurd met formulieren voor UPS. Daarna UPS gebeld en die komen vanmiddag nog langs om mn 360 op te halen en daarna is het maar wachten. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik weer op mn 360 kan spelen??
     
  13. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    NEE,dat hoeft ook niet..ze komen mij de stickers brengen en aangezien ik de 360 al klaar heb staan kunnen ze hem meteen meenemen.
    Zo is dat met mijn 2 vorige ook gegaan!

    Krijg geen mail,hoef niet te bellen..alleen w88 op UPS
     
  14. Murdock_NL

    Murdock_NL XBOX360 User

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    ohh okej ik kreeg de etiketten gemaild en moest vervolgens zelf ups bellen om afspraak te maken... maar heb xbox nu ook ingepakt en wacht op ups snap alleen nie egt hoe ik dat label precies moet op plakken...
     
  15. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ging het bij mij ook. Ik heb dat label gewoon bovenop mijn pakket geplakt. Als het verkeerd is hoor ik dat wel.
     
  16. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    :mad: Mijn Xbox 360 is er net mee gekapt. Lekker dan, zit je thuis met pfeiffer en doet je geliefde 360 het niet meer. Soms is het balen om een 'early adaptor' van een nieuw stukje technologie te zijn. Ik heb hem 2 december s'nachts opgehaald in Breda en nu (al) kapot. Ik krijg een 3/4 rode cirkel. Er is me verteld hoogstwaarschijnlijk door oververhitting.

    Jammer, want in mijn audio/video meubel heeft hij alle ruimte voor goede ventilatie. Volgens de mevrouw van de klantenservice kon ik er hoogstwaarschijnlijk niets aan doen. Fabricagefoutje. ARRRG!

    Maar ik moet dus 3-5 werkdagen wachten tot UPS langskomt? Ik wil dat ook graag wel sneller hebben. Heb al met de klantenservice gebeld. Als ik ze nu nog een keer bel, met de vraag me die formulieren voor UPS te mailen, kan het dan ook sneller? Er is namelijk een kantoor van UPS hier in mijn woonplaats..
     
  17. Joopie

    Joopie Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    ok..ik heb dus een nieuwe console gekregen van microsoft..deze heeft een heel ander probleem, hij werkt goed opzich..niets mee aan de hand

    alleen hij beschadigt al mn games :mad:

    dus ik net microsoft weer bellen...probleem uitgelegt

    wat blijkt: ik mag hem niet opsturen want ik zou hem hebben gemoved met een draaiende disc erin...wat ik dus absoluut niet heb gedaan:mad:

    heb verdomme een 2e oblivion disk gekocht...deze zit nu ook vol met diepe krassen.

    wat moet ik nu? bkijven zitten met een console die al mn disks (games/dvd's ) beschadigt? komop zeg:mad:

    heeft iemand een link voor mij waar ik een klacht heen kan sturen?
     
  18. Gunsttino

    Gunsttino Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    nou lekker weer..
    Mijn xbox heeft het ook opgegeven..
    Heb je weken gewacht op topspin 2, eindelijk heb je hem..
    En dan houd ie er mee op na 2 uur gamen..

    MS gelijk gebeld..uitgelegd wat er aan de hand is..
    Moet ik hem gaan sturen, de labels krijg ik..

    Maar nu komt het.. ik kreeg te horen dat het 10 werkdagen gaat duren..
    Meer dan 2 weken dus..en meer dan 72 uur
    Heb gelukkig wel veel plezier gehad van mn 360, maar daardoor ga ik hem alleen maar meer missen..

    echt klote dus..
     
  19. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Jep, ik voel met je mee. Ik baal ook. Zit grootste gedeelte van de dag thuis. Pfeiffer is geen lolletje. Mijn 360 is dan 1 van de weinige dingen die wel leuk zijn om te doen. Maarja, shit happens.

    Hopelijk blijven ze dik onder die 2 weken. Zoniet, zou het best zuur zijn. Maar tot nu toe is de MS service altijd goed voor me geweest. Heb vertrouwen! :)
     
  20. Gunsttino

    Gunsttino Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het vertrouwen wel hoor..
    Alles wat ik hier lees vind ik positief..
    Heb liever dat het wat langer duurt, als het maar goed gebeurt he..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina