Hello boy's Is er iemand die mij kan vertellen hoe het zit in dat metro station level. Op een gegeven moment moet je met een trappetje het spoor naar beneden. Maar hoe dan ook ik word telkens te pletter gereden door een freaking metro. Wie kan me hier over tippen. Greetz Qautrix
ja die is lastig die heb ik gister toevallig gehaald... je moet net bij dat randje staan... van die trap... wanneer die metro net voorbij is moet je rennen als een gek aan de linkerkant... na een tijdje zie je een rood lichtje... daar is een plaats waar je kan staan... moet je die kleine ruimte ff ingaan... wanneer de metro net voorbij is weer rennen als een gek maar dit keer aan de rechterkant... dan staan er 3 mannetjes met die machinegeweren... de eerste gewoon een keer slaan dan laat ie het vallen en dan kan je em gewoon makkelijk beuken... dan achter een pilaar staan de andere 2 probeer dit met je glaive te doen... dan kunnen ze je niet raken... het is wel lastig maar na een paar keer gooien moet het lukken... dan moet je via dat andere spoor rennen... dan krijg je weer zo'n ding met een rood en geel licht... weer daarin wachten... dan weer rennne... dan krijg je weer 3 van die mannetjes.... zelfde manier doden.... dan weer op het andere spoor rennen.... dan kom je op een ander perron... waarschijnlijk heb je dan niet meer zoveel energie dus gebruik je zwaard.... aan de overkant staat 1 mannetje met een geweer... schiet eerst de reaper aan jouw kant dood... die staat ergens bovenop dus je moet hem wel schieten.... als je dan nog kogels over hebt kan je die met dat geweer schieten en anders gewoon naar de overkant lopen... en em slopen... verder wijst het zich vanzelf wel.... veel succes...
Thx... Het gaat me nu wel lukken denk... maar hoe zit dat met dat gouden dingentje dan hoe moet je nog te pakken krijgen?
lukt niet... ben ik ook uren mee bezig geweest... is gewoon om je op te fucken... want het is wel 500 waard ofzo....