Arena quests

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heilproeme, 28 mrt 2006.

  1. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb heel de arena al uit (champion rank) + ik heb die ene aller sterkste al verslagen ! en ik kan nu die shows doen wel jammer dat die shw niet zo veel zijn 1 keer per week zegt die vrouw :mad:
     
  2. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog redelijk wat moeite om veel damage te doen met blades en mensen te verslaan.
    vaak duren krachtaanvallen te lang en korte slagen te weinig damage heeft iemand hier nog tips voor. Of is het slim om je volledig om magic te storten en en magicstaff te kopen.
     
  3. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    of gewoon meer traine word vanzelf beter.
    en met je blade gwoon eerst blokke dan doen ze een stapie achter uit doe je een counter attack
     
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Toen net ben ik grand-champion geworden. Ik had de Grey Prince geholpen dus hij deed niks :mad: Daarna gelijk tegen 3 minotaurs gevochten. Ik won 2500 gold door die ene match :)
     
  5. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had gevochtten tegen een trol en 2 goblin berserkers en verdiende 120 gold. lijkt me een bug:mad:
     
  6. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wist eerst niet wat al die beesten waren dus heb ik die eerste maar genomen en bleek dat dus een varken te zijn met van die hoorns dan heb ik 90 gold gekregen maar nu moest ik een week wachten :mad:
     
  7. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat wij arena kampioenen zwaar onder betaald worden.:mad:
    ik las toch echt ergens dat je voor 3 tegenstanders 1000 gold zou verdienen :cool:
     
  8. b.mo

    b.mo Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd bij mij altijd 520 gold soms 720
     
  9. Lt Lemmens

    Lt Lemmens A Dutch Ghost

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    ow dan moet het wel goed komen hoor
    ik had m op level 3 of 4 helemaal uitgespeeld, ik had wel moet ik toegeven
    een heel goed zwaard en een legion harnas aan dus dat zal ook wel
    mee geholpen hebben ;)
    tja het ging te gemakelijk naar mijn mening maar jah nu kan je elke week
    terug komen voor een leuk gevechtje en dan verdien je ook nog s lekker ;) :D
     
  10. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Nog één keer dan: Het maakt niet uit welk level je bent, ligt ook niet per se aan je armor of weapon. Het ligt aan Bethesda die ervoor heeft gezorgd dat je vijanden zich aanpassen aan jouw level. Overigens kun je nog altijd je difficulty lager zetten.
     
  11. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens die vrouw ben ik op mn top.:confused: ik ben pas level 18 maarja.
    ik krijg minimaal 1000 als ik tegen 1 beest vecht. kan alleen nog maar tegen minautor lords vechten.
     
  12. b.mo

    b.mo Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg net opeens 1100 gold, ik denk dus ook dat het aan je level ligt
     
  13. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    en ik vecht tegen 3 beesten en ik krijg 120 gold. Wood elfen worden gewoon gediscrimineerd :mad:
     
  14. loempiaman

    loempiaman Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik kan gewoon de arena in. die poort is nooit dicht. zal wel een bug zijn dat hij denkt dat ik altijd in de arena ben ofzo. want er is gewoon geen vijand. pech dan vind er misschien wel wat op.
     
  15. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    nu nog eens tegen 2 wolven en een orc gevochten en heb ik 420 gold gekregen maar het lijkt precies hoe langer dat je in de arena lijft hoe meer betaald dat je krijgt ik weet niet als ik juist zit :D
     
  16. jokje

    jokje Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    kan het kloppen dat als je grand champion bent, ineens in de wilderniss alleen nog maar leeuwen en beren enz zijn, ik kan niet eens 1 leeuw aan, dus dit vind ik wel kut ( kben wood elf met pijl en boog )
     
  17. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop gewoon een zwaard of zoiets. Enne nee je komt nog steeds dezelfde beesten tegen als eerder alleen misschien iets sterker. Aan de hand van je level. Alleen timber wolven blijven niveau 10 en ratten niveau 2. BTW je bent een wood elf ja…
    heb je ooit geprobeert om die beesten voor jou te laten werken. Een wood elf kan met dieren praten weet je
     
  18. zijky

    zijky Sniper

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou je hier een thread over maken.... is totaal nutteloos !!
    je kan op lvl 1 met de arena beginnen zonder problemen..... en als je noob bent en dat niet red moet je gewoon wat lvls trainen of wat wapens zoeken maar er is verder niks moeilijks aan dus waarom is hier een thread van ?
     
  19. zijky

    zijky Sniper

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ligt aan het lvl van je char
     
  20. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom dubbel posten in een topic dat je onlogisch vindt zonder dat je iets nuttigs hebt te melden :cool:
     

Deel Deze Pagina