Dead or Alive 4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen de characters zijn anime, niet de omgeving. Maar ik vind het goed passen. De characters zijn naar mijn mening perfect. Ook al ben ik wel benieuwd hoe de characters eruit zouden zien als ze "realistisch" waren vormgegeven

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de game nog niet, maar heb hem wel gespeeld gehad, en toch vond ik dat er meer detail in de personages mochten(ook al is het anime, kijk naar final fintasy film, dat is ook anime). Bijvoorbeeld, het haar van de personages, dat kan gewoon beter. Maarja, maakt niet uit, het is grafisch een mooi spel:).

3. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb al een beetje zitten googlen maar kan dus niks vinden. Eerst is hij de update aan het downen. Dan zegt hij updating system en even later komt dan het unsuccesful gebeuren.

Pease help me out, ik word gek.

4. OMD-2

OMD-2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *heeft zojuist een controller tegen de muur aan gesmeten*

wat een verschrikkelijk kus spel is dit zeg. dat counteren en blocken van de cpu slaat werkelijk helemaal nergens op zeker niet van die alpha chick.
    vind dat de makers te ver zijn gegaan met deze game qua speelbaarheid, is er amper.

en ik ben toch redelijk bekend met doa en fighting games.

jammer, had een mooi spel kunnen worden.

5. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    heb het spel nu sinds gister en heb al met 8 characters uitgespeeld, tot nu toe is me maar 1 counter gelukt tegen de computer :confused: in DOA3 was dat wel makkelijker.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Counters uitvoeren tegen de cpu is naar wat oefening best wel te doen. Echter het counteren van de cpu slaat vaak echt heeeeeeeeeelemaal nergens op. Middenin de snelste combo wordt er nog gecounterd, zonde. Online nu twee potjes gedaan en dat was zeker lachen. Als mensen willen spelen, voeg me maar toe :)
    (wel even een paar daagjes wachten, moet nieuwe pp-card halen)

7. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook, maar je moet gewoon een beetje meer oefenen
    Het spel is erg goed. Ultimate vind ik persoonlijk net een tikkie leuker, maar aan deel 4 mankeert ook niks. Heb er veel plezier. Heb alle pakjes al, dus tegen de computer vecht ik niet meer, alleen online. En ik vind die Alpha wel een leuke eindbaas. Beetje trial en error. Na een paar keer lukt het wel

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de eindbaas al niet kunt verslaan zegt dat meer over je eigen niveau van spelen dan over de kwaliteit van dit spel....

9. OMD-2

OMD-2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pardon?

ik hoop niet dat je het tegen mij hebt want dit soort uitingen verwacht ik niet van een moderator. speel al langer figthing games tot en met uber grote Tekken Lan party's aan toe. Maar vind DOA te ver gaan met counters, zelfs als de situatie onmogelijk te counteren is doen zij het toch. dat is niet frustrerend, dat is te goed geprogrameerd.

+ punt daarentegen is dat je ziet hoe sterk de anticipatie van computergestuurde personen stijgen. erg cool.

het lukt ook wel na veel trial en error maar was gefrustreerd omdat ik net verloren had.

Wat ik ook super irritant vind is dat je soms niet meer op kan staan. Heb nu 2x story mode uitgespeel op very hard maar verder kom ik niet omdat als je eenmaal ligt ben je dood, ze blijven doortrappen.

maar goed, tis wel een mooi spel en leuk om met andere te spelen (menselijke tegenstanders)

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    De alpha eindbaas zegt imo helemaal niks over de kwaliteit van de gamer. Het is gewoon puur geluk hebben hoeveel truukjes ze uit de kast trekt _0/

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind je ? Mij doet ze anders niet veel meer, maar dat zal wel zijn omdat ik heel veel geluk heb dan O-)

@ OMD-2 : Nee ik had het niet persoonlijk tegen jou, anders had ik je wel gequote. Daar komt bij dat ik zelf uitmaak hoe ik iets post, hoe ik iets breng dus. Ik mag dan nu wel mod zijn, maar aan mijn postgedrag is verder niks veranderd en ik was ook niet van plan om daar iets aan te veranderen :) Ik had het meer in het algemeen tegen iedereen die zo'n moeite heeft met de eindbaas, en daardoor al gauw het spel loopt af te kraken. Die eindbaas stelt echt niks voor, als je zelf een beetje fatsoenlijk kunt counteren zul je zien dat ze hooguit 2 of 3 verschillende combo's gebruikt....en zodra je weet welke ze gaat gebruiken, counter je der gewoon en dan ist afgelopen met die grote combo's :)

Laatst bewerkt: 10 apr 2006
  12. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom doet iedereen of zo zo moeilijk is ? Ja ze is sterk, maar als ze een combo maakt zijn dat bijna altijd alleen trappen of alleen stoten, die kan je prima counteren. En verder moet je de schoppen, worpen en stoten gewoon goed afwisselen zodat de CPU niet kan voorspellen wat je gaat doen.

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, eitje dus ;)
    Maar daar komen de meeste mensen pas na uren spelen achter, waarna het merendeel al heeft opgegeven.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ow opgeven doe ik het zeker niet, echter ik vind haar zeer uit verhouding vergeleken met de rest van de spelers. Kleine van mij verslaat haar zeer regelmatig met bashen.

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze is zwaar overpowered vergeleken met de rest van de personages ja, dat ben ik zeer zeker met je eens. Maar daar is het ook een eindbaas voor, en je zult zien dat hoe meer je tegen der speelt hoe makkelijker het eigenlijk wordt. Dingen gaan opvallen, en dan bedoel ik nogmaals met name de manier waarop ze vaak een combo begint. Zoveel variatie zit daar niet in, en als je dan zelf goed countert en met lange combo's terugslaat (counteren doet ze zelf haast nooit), dan stelt ze eigenlijk niet zoveel voor.

In het begin was ik ook een beetje verrast over de sterkte van deze eindbaas, maar na enkele uren spelen had ik in de gaten dat ik eigenlijk gewoon dom bezig was. Veel spelers geven een spel als deze niet de kans om zoveel uren oefenen in te steken, nee men wil gelijk de eindbaas kunnen verslaan zonder al teveel poespas. Maar zo werkt het dus niet.

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Maakt het veel verschil met welk karakter je speelt in moeilijkheid? Is het spel bijvoorbeeld makkelijker als je met Ryu Hayabuse speelt dan dan je b.v. met Bass speelt?
    Want in DOAU2 ownde ik (imo) met Ryu, terwijl ik er met Bass niks van bakte.

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In principe moet het niks uitmaken met wie je speelt, de characters zijn wel gebalanseerd vind ik. Ryu is bijvoorbeeld erg snel, waar Bass eigenlijk meer over lompe kracht beschikt. Je moet ff voor jezelf uitmaken wat voor speler je bent :)

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, Ryu is verschrikkelijk sterk. Want met de aanval die met de R-Trigger uitvoert (DOAU2) haal je iemand zo omver en doe je veel schade. Ik weet niet meer hoe de aanval heet, maar hij vliegt bijna horizontaal door de lucht en haalt 3 á 4 keer uit.

Nou ja, die aanval is iig sterk. :cool:

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Die aanval hebben ze dus er ook uitgehaald. ;)

Maar alle gekheid op een stokje, flik mij dat truukje een paar keer en ik counter je ass zo de grond in. (so says the DoA patser) :9

Laatst bewerkt: 10 apr 2006
  20. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, die aanval zit er nog wel in, maar hij is bagger (net als in DOA:2U). Hij doet redelijke schade, ja, maar het nadeel is dat als iemand je blockt, ze je gratis een low grab mogen geven, dit is met heel veel moves van Hayabusa het geval, maar bijna niemand weet dit (of doet er iets mee).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina