1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Quick-release bij 3th party BIG BEN controller

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sp†ke, 9 apr 2006.

  1. Sp†ke

    Sp†ke Become a Legend

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Mijn Xbox controller werkt niet meer goed nadat iemand er op is gaan staan bij een game weekendje :'-( Niemand weet wat er gebeurt is, maar dat moet het wel zijn, want het pookje is nog net niet doormidden :mad:

    Nu ben ik aan het kijken voor een nieuwe, maar wil eigenlijk geen 40 euro geven voor een originele Microsoft controller.

    De BIG BEN Xbox Vibrapad klein heb ik in gedachten welke de Dixons verkoopt. Mijn vraag over deze controller is of de quick-release hetzelfde is als bij de Microsoft controller. Ik heb nl. mijn Xbox weggebouwd in een andere ruimte en via een scart- en controller verlengkabel komt alles bij mijn TV. Niet dat ik straks met een controller zit welke ik niet kan aansluiten op mijn verlengkabel.

    Nog een kleine vraag; zijn er hier mensen met de Logitech draadloze controller die op 2.4 GHZ werkt (het vibratie model)? Ik vraag me af of het signaal door muren gaat, want mijn Xbox is een kamer achter mij weggebouwd en anders is dit een oplossing. Hier wil ik wel 50 euro voor kwijt. Maar voordat ik het koop wil ik zeker zijn dat het signaal door 1 (dikke) muur gaat met de ontvanger achter me (hemelsbreed op 3 meter afstand).

    Bvd, Sp†ke
     
  2. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb je het over de 360 of de gewone? Ik neem aan de gewone. Tijd geleden ook een Big Ben controller gekocht:

    [​IMG]

    Is niet echt aan te raden, de stof om de pookjes slijt namelijk heel snel waardoor het echt kut word om te spelen.
     
  3. Sp†ke

    Sp†ke Become a Legend

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. nog eens goed over nadenken dus.

    De gewone Xbox. Maar wat voor quick-release zit er aan? Kortom kan ik er een normale verlengkabel tussenpluggen?
     
  4. »Mr.X«

    »Mr.X« ...

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelf ook 2 big ben controllers en helemaal nergens last van ik vind het een aan rader want game veel op een dag en dat rubber aan de zijkant vind ik het fijn game.[​IMG]
     
  5. Sp†ke

    Sp†ke Become a Legend

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal heel prachtig, maar kan een van jullie a.u.b. kijken of de quick-release hetzelfde is als bij de normale controler? Kortom of ik deze controller op een verlengkabel van een officiele Xbox controller kan prikken?

    Bvd...
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    als deze een quick-release heeft dan is deze identiek aan die van ms (want deze is standaard) .. als deze geen quick release heeft dan niet
     
  7. Sp†ke

    Sp†ke Become a Legend

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan rest mij nog de vraag: "heeft deze controller quick-release?" :confused:

    Bvd voor het kijken... *)
     

Deel Deze Pagina