De HDTV Thread [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemde resolutie idd, maar voor de rest verschilt het niet veel van de andere schermen die je me liet zien. Als ik op mijn eerste ingeving af zou moeten gaan, zou ik toch voor die tweede gaan die je me liet zien. Maar ja, wie ben ik he ? :+
     
  2. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Waarschijnlijk eind deze/begin volgende maand in mijn slaapkamer. :) Quotes van mensen die het op ceBit hebben gezien:

    Ruwe vertaling:

    Oftewel, mooier beeld dan LCD/Plasma schermen (al hadden sommige plasma's wat mooiere kleuren maar da's een kwestie van instellingen).. Plus het feit dat CRT TV's ook analoge kabel veel beter weer kunnen geven.. En dat voor minder dan €1000,- (wordt zelfs in Duitsland al voor €750,- aangeboden).
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2006
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool hoor :cool:
     
  4. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar is het scherm 6 cm kleiner.

    http://www.dixons.nl/De_online_wink...70702/default.aspx?productmenu=specifications

    Deze lijkt me ook wel wat, ook nog eens breedbeeld!
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke, maar wederom een erg vreemde resolutie (vind ik dan). Misschien kun je voor een beter advies ff wat rondvragen in de VGA Monitor Thread ? :)
     
  6. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Zekers. 8) Al was 'ie €3.000,- was het niet interessant, maar dit is gewoon een betaalbare TV die veel beter HD weergeeft dan zijn veel en veel duurdere LCD/plasma broertjes. Je hebt geen gezeur met dode pixels, responsetijd, ghosting, etc. Damn, I'm excited!

    Plus het design is gewoon perfect voor in mijn slaapkamer.. Ik kan niet wachten en hou jullie zeker op de hoogte. _0/
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik heb dan zelf een LCD, maar heb er ook niks op aan te merken t.o.v. mijn vorige TV. Gecalibreerd, zorgt voor prachtig plaatje :cool:

    Maar dit ziet er ook interessant uit idd, in ieder geval alvast veel plezier toegewenst en ik hoor nog wel hoe ie bevalt :)
     
  8. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: ...
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2006
  9. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk is LCD echt een mooie techniek, maar in de LCD TV's die op dit moment op de markt zijn zitten altijd wel wat minpuntjes. Zo is het beeld echt meesterlijk als een game lekker kleurrijk en licht is (Kameo) maar zodra je bijv. Condemned of Oblivion gaat spelen zit je je alweer te ergeren aan de zwartwaardes (tenminste, ik dan, maar ik geef toe dat ik vrijwel nooit tevreden ben).

    Hopelijk ben ik wel tevreden met die Samsung, zo niet, verloot ik hem onder de posters van dit topic. 8)
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik eerst ook met donkere spellen/films, maar daar is na de calibratie ook niks meer van te merken. Mijn beeld is gewoon zoals het hoort, of het nou een donkere of kleurrijke game is. Maar het is idd wel een klein nadeeltje van LCD's, alhoewel ik er zelf geen problemen meer mee heb nadat mijn TV onder handen is genomen :)
     
  11. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt in Nederland pas in JULI uit|:- ...

    Waar haal jij de tv vandaan dan?
     
  12. bartjandrost

    bartjandrost Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook op zoek naar een nieuw hd ready lcd scherm ,maar weet niet zo goed welke,nou vind ik de philips 32pf5321 wel mooi maar zijn responsetijd is 18 ms,is dat nou echt slecht als je games wil spelen op je 360?
    en is het zoiezo wel een goed lcd scherm.ik wil er eigenlijk niet meer dan 1400 euro aan uitgeven.ohja en hij moet wel ongeveer 80 cm diagonaal zijn
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    18 ms responsetijd lijkt me een beetje aan de hoge kant....
    Maar voor het bedrag wat jij noemt is er echtwel een fatsoenlijke HD Ready LCD te krijgen hoor. Vooral Samsungs en Sony Bravia's zijn erg populair onder de gebruikers hier, dus ik zou even een kijkje nemen op de sites van beide merken voor een overzicht :)
     
  14. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het beste gewoon onder de 10 m/s zitten.

    Voor 1400 eur heb je zeker mooie schermen, deze bijvoorbeeld:
    http://www.kieskeurig.nl/product/08DF1641266FEC21C1257060003750A6.htm
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2006
  15. danster360

    danster360 Guest

    ik heb vandaag de LG rz-26lz55 gekocht mooi apparaatje.

    alles netjes aangesloten compo kabel enzo alleen als het beeld nu donker word bijvoorbeeld met PGR 3 dat je in een level rijd waar het donker is dan heb ik zo een waas over me scherm paars zwart achtig heeft dit met lcd te maken of is me tv niet goed
     
  16. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja da's een LCD-kwaaltje. Maar als ik Z3R0-P4R4DOX moet geloven is dat op te lossen met een calibratie.

    @pain of salvation:
    De TV komt waarschijnlijk helemaal niet naar Nederland omdat o.a. MediaMarkt sowieso geen CRT's meer inkoopt heb ik gehoord. Ik koop hem in Duitsland.
     
  17. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Okay, ik had PRECIES hetzelfde probleem. Wat je moet doen is terug naar de winkel met dat ding. Vergelijk hem daar voor de grap eens met de Bravia, je weet niet wat je ziet. Je moet er echt mee terug, want dit is misschien wel een fabrieksfout (de winkel waar ik die tv naar heb teruggebracht hebben contact opgenomen met LG en volgens mij hoorde het inderdaad niet).
     
  18. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn die calibraties echt zo lonend voor een lcd scherm.. En wat zijn zo beetje de kosten van zo grapje
     
  19. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht dat een privé calibratie zo rond de €250,- was oid.. Maar je hebt ook bepaalde tours, dan gaan ze naar een bepaald deel in 't land, woon je daar dichtbij dan komen ze geloof ik langs. Dat scheelt aanzienlijk in prijs..
     
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm zeker een mooi tvtje, van mij hoeft hij namelijk niet plat te zijn! Waar kan je deze in de zomer bestellen dan? en in welke formaten komt ie?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina