Project Gotham Racing 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 17 feb 2004.

1. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    och, beetje bij beetje kom je er wel.

2. Rider_on_the_storm

Rider_on_the_storm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mmmmm, misschien wel
    heb nu tijd van 6:31, weer 4 secs afgepitst

3. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Doe je het trouwens manual? Want ik ging het vanmiddag ook even proberen en de eerste keer had ik een 6.45 met de GT1. Tweede keer reed ik steeds verder van m'n ghost weg, naar de 5 seconden toe. Toen van de baan, maar opzich kan het nog wel een stuk sneller. Het is echt supergaaf om te blijven verbeteren. Alleen ik doe het nog niet handgeschakeld wat ik wel doe bij andere time-challenges... Maar op de N-Ring heb ik echt de concentratie nodig om met 310km/h een bocht te nemen :) Maar het blijft supervet!

Edit/ Ik heb er nu 140 uur ofzo opzitten, valt opzich nog wel mee :) Favourite car: GT1, maar dat komt gewoon omdat de N-Ring zo superlang is...

Laatst bewerkt: 6 apr 2006
  4. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    tja het is moeilijk om elke bocht perfect te nemen als er 73 bochten zijn.

5. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Woehoe, weer 3 platinum plakken erbij :) Vreugde-uitbarstingen bij de Cone Challenges van de SUV's en vooral die van de Sportcoupe's :+ Nog 20 te gaan, dan eindelijk de TVR... Helemaal zelf verdiend :p

6. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta zelf bij veel banen met de car challenge in de top 80 zoiets, alleen nurburg krijg ik nie onder de 6,10. De beste Nederlandse racers zijn trouwens, Handewasser ( op veel banen in de top 5, ook 1 nummer 1 plek) Z'n broer septic eagle, Fredkroket en King Tuur (staat nog steeds in de top 10 terwijl hij al een half jaar geen pgr2 meer aangeraakt heeft ofzo.) Alex v is ook zo'n schumacher trouwens.

Laatst bewerkt: 7 apr 2006
  7. Rider_on_the_storm

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er vandaag ook nieuwe platinums (4 in totaal) verdient. Sprong een gat in de lucht (track specials, eerste 4 challenges)
    Doe het niet in manual, vind het ietsje te moeilijk op Der Ring... Wel dom is dat het lange rechte stuk zo ellenlang duurt met de GT1, terwijl het met de Ferrari echt wel een pak sneller gaat.
    Ten slotte nog een klein feitje: als je elke zwenk meetelt, kom je wel aan een veel hoger aantal. Zo zijn dubbele linkse en dubbele rechtse bochten als 1 bocht gerekend.

8. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar om nou zo'n zwenk waar je vol gas doorheengaat en vaak nog accelereert in de bocht zelf, om dat nou als bocht te tellen. maar goed je hebt natuurlijk wel gelijk mister Doors.

9. Rider_on_the_storm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal ze eens tellen, goed?
    Die Koenigsegg gaat ook wel vreselijk snel, alleen jammer van zijn 5 versnellingen. Ik zat maar 5 seconden boven mijn record met die kar.

10. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ja, die acceleratie is ongelooflijk he van de koenigsegg. maar het schijnt dat de mercedes (CLK GTR) over honderd meter even snel rijd als de radical, dat hadden jullie zeker ook niet gedacht.

11. Rider_on_the_storm

Leuk Bevonden:
    0
    radical?
    Ik weet wel dat de Enzo snel optrekt, maar ik heb hem nog vergeleken. Kzal ze ook eens één voor één uittesten.
    Ik weet wat te doen deze week

12. Rider_on_the_storm

Leuk Bevonden:
    0
    Do'h, de "niet" vergeten in de tweede lijn.
    Ik heb hem nog NIET vergeleken...

13. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Je kan een post editten he, je bent ook nog redelijk nieuw. Klik gewoon rechtsonder in je post op EDIT en voila!

Hm op de Ring kom ik ook echt niet aan een toptijd :eek:.

14. Rider_on_the_storm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het te laat gemerkt.
    De Ring heeft officieel 73 bochten, maar met elke zwenk heeft hij er 108 (die ik geteld heb, heeeeeel flauwe heb ik niet geteld anders waren het er 110)
    Ben volop bezig met tijden noteren voor alle wagens tot 100km/h, maar die zitten toch een pak onder de echte tijden. Ik ga nu dus ook op zoek naar de tijden van de echte wagens, het is toch vakantie...

15. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    vakantie??????

boffer

16. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, weer dichterbij :) Nog 13 plakken van de TVR verwijderd... Heb vandaag heel lang zitten racen, wat weer 5 plakken ofzo opleverde. Van de 13 zitten er trouwens nog 7 bij de American Muscles...

17. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ja das een pittige, als je nog tips nodig hebt voor wat dan ook, hoor ik het wel van je.

18. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ergste opstakel was de coinchallenge met de AC. Die vondt ik zo verrot :{ De American Muscle vondt ik in tegenstelling tot jouw niet egt moeilijk.

19. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    O, grappig. Hebben jullie in de American Muscle-serie de cone challenges met de Camaro gedaan trouwens? Die is wel minder snel dan de Stingray, maar je kunt er wel veel beter een 'Good Line' mee rijden. Street Races en Time Challenges moet onvermijdelijkerwijs (mooi gezegd :+) met de Stingray zeker? Bedankt :)

Ik spring echt een gat in de lucht als ik straks (lees: binnen nu en twee maanden) de TVR heb, jongen... Na 3 jaar :+

20. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    och, ik heb gewoon alles met de stingray gedaan. die cone challenges zijn daarmee juist supersimpel omdat de stingray op elke gewenst moment een slipje kan doen. dat geld ook een beetje voor de AC, waardoor ik die ook niet al te moeilijk vond. tja, dat zeg ik nu natuurlijk wel maar ik weet hoe lastig ik het een half jaar geleden vond.

ik zie nu pas de pindakaas uit Leiden komt, das lache, ik uit Leiderdorp (Leyhof)

Deel Deze Pagina